Hij lijkt meer op Jamie Foxx.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:33 schreef Kriegel het volgende:
Wtf, voetbalt Eddie Murphy tegenwoordig ook al? :/
Wat niet in het voordeel van Schaken spreekt is zijn leeftijd, volgens mij is hij al een jaar of 27 ofzo. Plet daarentegen is nog steeds een jong talent. Ik ben benieuwd of hij zich dit seizoen weet te profileren in de JL.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat hij de nieuwe kans in het betaalde voetbal grijpt, ik denk dat hij bij Telstar wel op zijn plek zit.(Ruben Schaken vind ik een mede-revelatie, maar om dan ook gelijk een topic te openen, ik wacht het even af.
)
Nee da's Nigel de Jong alquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij lijkt meer op Jamie Foxx.
Hij krijgt in ieder geval alle ruimte van Telstar, hij wordt niet zomaar uit de basis gehaald. Schaken is inderdaad alweer 26, maar wel erg opvallend, een goede zet van VVV om hem te halen als vervanger van Amrabat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat niet in het voordeel van Schaken spreekt is zijn leeftijd, volgens mij is hij al een jaar of 27 ofzo. Plet daarentegen is nog steeds een jong talent. Ik ben benieuwd of hij zich dit seizoen weet te profileren in de JL.
Klopt, Telstar heeft zo 1-2-3 geen vervanger voor hem, dus hij zal zijn minuten zeker pakken. En dat maakt hij tot nu toe meer dan waar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij krijgt in ieder geval alle ruimte van Telstar, hij wordt niet zomaar uit de basis gehaald. Schaken is inderdaad alweer 26, maar wel erg opvallend, een goede zet van VVV om hem te halen als vervanger van Amrabat.
Ja ja, grootse speler.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:37 schreef methodmich het volgende:
Paar weekjes niet gescoord, mede doordat er natuurlijk meer op hem gelet wordt door de defensies nu. Maar, vandaag al twee tegen het netje geprikt tegen de Eagles!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |