EkstraWeekend in meestal in het weekend jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
@Piles: In 't weekend?
Op de 'forum'-pagina zit net boven de grote link van het huidige topic een linkje 'topic toevoegen'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan op de fansite niemeer vinden waar ik dit topic kan toevoegen
Ik had het al gedaan, daarom mag jij het niet nog een keer doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Zo, jij bent snel beledigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw fijn dat ik iets verkeerd heb gespeld...ik open noit meer n topic
Hij is al door iemand anders toegevoegd, dus is niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
turlijk...ik mag t topic niet toevoegen op dit moment...kan iemand anders dat doen voor mij?
Je moet wat om sukkels te krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hoorde trouwens dat SBS voor hun nieuwe programma Total Roef heeft BETAALD om auditie te doen..
Hier ook hoor (Haarlemmermeer).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*huh* schijnt de zon in Hilversum? *kijkt op cam*
Hier is het ook nog grijs buiten inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar ik woon amper 10km van hilversum vandaan en hier is het nog best triest buiten
Hier ook, schitterend mooi weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |