Ja inderdaad! Wat een mooie katquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef ilsepielse het volgende:
Wat een prachtige 'baard' heeft Mex!
Heb je er een 2e bij genomen? Wat is ie leuk, met dat zwart-wit!quote:
Yay!quote:
Ja haha, hij kan schreeuwen als de beste en heeft; als ie net wakker is; een heel rauw geluid.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:45 schreef tonja het volgende:
Whehe, de gelijkenis is verbazingwekkend. Heeft ie oosters bloed?
Edit, ja dus, zit net naar het filmpje te kijken, wat een maf geluid maakt ie
Ah, dus jij bent eigenlijk geadopteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja haha, hij kan schreeuwen als de beste en heeft; als ie net wakker is; een heel rauw geluid.
Het is een (havana bruine) oosterse kat inderdaad, die 4 jaar geleden als zwerver aan de deur stond.
Ha, zo één heb ik er ook. Ik bljif dit een leuk filmpje vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent eigenlijk geadopteerd
Ik heb nog ergens een geluidsfragment van Harry met honger online staan. Even kijken of ik het kan vinden.
Harry met enorme honger
Onnodig te vermelden dat dit ook een oosterling betreft lijkt me
Wat een druktemakerquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:44 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ha, zo één heb ik er ook. Ik bljif dit een leuk filmpje vinden
Al is Mozes een gewone HTK-kat. Wel een hele leuke natuurlijk
Hij was heeeeel boos toen hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een druktemakerHet lijkt de eerste maandag van de maand wel.
Wowsersquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:07 schreef JX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Maine Coon MexNa bijna een half jaar te moeten missen eindelijk weer bij me
![]()
Ik was alvast verhuisd naar Schotland en hij moest nog een deel van de quarantaine periode in Nederland uitzitten op een logeeradresje. Afgelopen vrijdag na 30 uur reizen kwamen we eindelijk saampjes thuis in Schotland!
Wat een plaatje is Stimpyquote:
Jip vind ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef Skaai het volgende:
Die namen zijn ook zo leuk he, Dirk en Harry. Ik wou Jip ook bijna Dirk noemen.
Lekkere kerels trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |