abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:23:55 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054211
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:07 schreef Topspin het volgende:
Volgende keer bij AH eens op de naam letten.

Die kick bij het eten van een appel kan denk ik komen door een vitamine-toevoer in het lichaam. Alsof het lichaam in een keer extra energie krijgt direct bij het eten ervan.

Over water drinken dan nog maar, sommige mensen zijn gestorven door teveel water. Een overdosis water
Granny Smith

Lekkerste zijn zo van de boom van de buurman
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:24:49 #152
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054231
Zo, ik ben bijgelezen
pi_61054341
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Granny Smith

Lekkerste zijn zo van de boom van de buurman
Granny Smith inderdaad

Maandag ff naar de appie heyn en eens kopen.

Vers van de boom van de buurman lijkt me inderdaad lekkerder
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:30:33 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054360
Net genoten van mijn favoriete serie, The Tudors'. Serie 2 is zo mogelijk nog heftiger dan het eerste seizoen. Geschiedkundig klopt het nog steeds niet helemaal, maar de grote lijnen wel! En ik zit nu aan de episode dat Henry iedereen de eed laat zweren waarin ze hem erkennen als het hoofd van de Anglicaanse kerk. Dus hij heeft net de paus overruled.

Verder was het een tofferik die Henry. Veel seks en drugs en Rock & Roll!!

Ow, en ik ben net geboren. Leuke baby was ik
pi_61054418
Rolling Stones staan op hier, nog een laatste biertje om maar te zondigen en dan nog een kopje slaapthee met natuurlijke kruiden die je kunt vergelijken met opium

The tudors ken ik niet.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:34:28 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054465
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:32 schreef Topspin het volgende:

The tudors ken ik niet.
het meest briljante koningshuis uit de Engelse gescheidenis
pi_61054552
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

het meest briljante koningshuis uit de Engelse gescheidenis
Zal eens die link aanklikken morgen Vanavond niet meer want ik ga me voorbereiden op slapen gaan zometeen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:38:07 #158
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054571
Slaap lekker
pi_61054784
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
Slaap lekker
Danke alvast

Nog ff opblijven totdat deze hertog jan op is

Hopelijk fijne dromen inderdaad, afgelopen nacht een leuke droom dat user rimpelhond samen met haar man rimpelhondstrijker bij de Albert Heyn stonden achter bij mij aan de kassa. Ik die eerst een half uur in de AH heb lopen zoeken naar visolie-tabletten om het uiteindelijk te vinden om vervolgens te moeten kiezen uit 100 verschillende soorten. Toen Rimpelhond aan de kassa met een volle winkelwagen en toen hadden ze hun pinpas verloren en heb ik voor hun gepinned daar bij de AH

Dan zie ik niet duidelijk het gezicht van rimpelhond maar dan weet ik wel dat zij het is omdat het overduidelijk is dat zij het is.
pi_61055596

Dus ik zeg alvast tot morgen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:51:46 #161
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61056204
Zojuist heb ik een aflevering gezien van Gunther von Hagens 'Anatomy for beginners'.
Zijn wereldwijde tentoonstelling 'Körperwelten' over plastinatie heb ik jaren gelden al gezien.

In het programma worden gebalsemde lijken ontleed voor een live publiek, en met medewerking van een arts die uitegt wat von Hagens allemaal doet.

Omdat ik daar dus middenin viel moest ik weer denken aan die tentoonstelling, en meteen kwam de vraag naar boven of deze man nu als een pure wetenschapper gezien mag worden of als een satanisch untermensch, omdat hij lichamen prepareert, en die vervolgens ter bezichtiging aanbiedt.

Zo ziet er dat ongeveer uit.

Ik persoonlijk vind de man dus een wetenschapper, die zijn publiek laat kennismaken met de werking van het menselijk lichaam, door overleden mensen die daarmee hebben ingestemd uiteraard, tentoon te stellen om op die manier alle facetten van het menselijk lichaam te onthullen.
Ik vond de tentoonstelling fascinerend.

Meningen??
pi_61059718
Return of the living dead IV.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-08-2008 10:27:57 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:04:31 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61061144
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Return of the living dead IV.

pi_61061946
Ik heb er geen mening over. Het zijn mensen en dieren zonder huid. Ik vind met huid mooier. Maar voor biologielessen zeer geschikt natuurlijk.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:16:33 #165
34793 neo567
You know who
pi_61062461

Instant Karma's gonna get you,
Gonna knock you right on the head,
You better get yourself together,
Pretty soon you're gonna be dead,
What in the world you thinking of,
Laughing in the face of love,
What on earth you tryin' to do,
It's up to you, yeah you.

Gonna look you right in the face,
Better get yourself together darlin',
Join the human race,
How in the world you gonna see,
Laughin' at fools like me,
Who on earth d'you think you are,
A super star,
Well, right you are.

Well we all shine on,
Like the moon and the stars and the sun,
Well we all shine on,
Ev'ryone come on.

Gonna knock you off your feet,
Better recognize your brothers,
Ev'ryone you meet,
Why in the world are we here,
Surely not to live in pain and fear,
Why on earth are you there,
When you're ev'rywhere,
Come and get your share.

Well we all shine on,
Yeah we all shine on,
Come on and on and on on on,
Yeah yeah, alright, uh huh, ah-.

Well we all shine on,
Yeah we all shine on,
On and on and on on and on.

Well we all shine on,
Like the moon and the stars and the sun.
Well we all shine on,
Well we all shine on,
Yeah we all shine on,
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:31:08 #166
34793 neo567
You know who
pi_61062808
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb er geen mening over. Het zijn mensen en dieren zonder huid. Ik vind met huid mooier. Maar voor biologielessen zeer geschikt natuurlijk.
Ik vind het niet mooi, maar zo zeldzaam lelijk dat het wel weer iets heeft, iets shockerends, doet medenken aan terminator

zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:56:07 #167
34793 neo567
You know who
pi_61063408
MOGELIJK SCENARIO volgens mij:

Over 4 jaar zal dan de dollar vallen ?!!!! (leuke docu, of een sensatie docu mensen ?)

Kort gezegd:
Het romeinse rijk dat zometeen ten einde gaat komen --> 753(geboorte van rome + 1260 (tijd dat de macht zal duren) = 2013 (einde van de romeinse macht).

Ik zie de toren van pisa als de toren van BABEL ( waar worden zoveel verschillende talen gesproken als in europa?), deze toren gaat binnen een paar jaar omvallen,of niet, mischien door een natuur-ramp

Dus aan het einde van het presidentschap van de nieuwe president die op het punt staat dit jaar gekozen te worden!
Het beest wat weer de macht heeft gekregen van de draak is amerika, de draak is china --> china heeft miljarden uit geleend aan amerika (onthou dat geld macht is in de huidige samenleving!)

Strange days have found us
Strange days have tracked us down
They're going to destroy
Our casual joys
We shall go on playing
Or find a new town

Yeah!

Strange eyes fill strange rooms
Voices will signal their tired end
The hostess is grinning
Her guests sleep from sinning
Hear me talk of sin
And you know this is it

Yeah!

Strange days have found us
And through their strange hours
We linger alone
Bodies confused
Memories misused
As we run from the day
To a strange night of stone

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 23-08-2008 14:54:32 ]
pi_61063431
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Zojuist heb ik een aflevering gezien van Gunther von Hagens 'Anatomy for beginners'.
Zijn wereldwijde tentoonstelling 'Körperwelten' over plastinatie heb ik jaren gelden al gezien.

In het programma worden gebalsemde lijken ontleed voor een live publiek, en met medewerking van een arts die uitegt wat von Hagens allemaal doet.

Omdat ik daar dus middenin viel moest ik weer denken aan die tentoonstelling, en meteen kwam de vraag naar boven of deze man nu als een pure wetenschapper gezien mag worden of als een satanisch untermensch, omdat hij lichamen prepareert, en die vervolgens ter bezichtiging aanbiedt.

Zo ziet er dat ongeveer uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik persoonlijk vind de man dus een wetenschapper, die zijn publiek laat kennismaken met de werking van het menselijk lichaam, door overleden mensen die daarmee hebben ingestemd uiteraard, tentoon te stellen om op die manier alle facetten van het menselijk lichaam te onthullen.
Ik vond de tentoonstelling fascinerend.

Meningen??
Wat moet ik ervan denken....tis in ieder geval wat anders dan een kunstmatig skelet in het biologie-lokaal

Vind het wel wat creepy overkomen maar het is menselijk dus het zou niet eens creepy hoeven zijn.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:01:39 #169
34793 neo567
You know who
pi_61063521
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wat moet ik ervan denken....tis in ieder geval wat anders dan een kunstmatig skelet in het biologie-lokaal

Vind het wel wat creepy overkomen maar het is menselijk dus het zou niet eens creepy hoeven zijn.

Een doorgerookte zwarte long is ook creepy vind ik, zeer menselijk tegenwoordig, alhoewel een kentering plaats vind tegen het roken (het zwart maken van binnen)
pi_61063591
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:01 schreef neo567 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een doorgerookte zwarte long is ook creepy vind ik, zeer menselijk tegenwoordig, alhoewel een kentering plaats vind tegen het roken (het zwart maken van binnen)
Te confrontrerend
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:08:25 #171
34793 neo567
You know who
pi_61063653
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Topspin het volgende:

[..]

Te confrontrerend
Hahaha, Juf tegen jantje:
Jantje wat is naief ?
Jantje: IK WEET HET NIET, EN WIL HET OOK NIET WETEN !!
pi_61063660
Vannacht overigens een magische droom, ik was in een kasteel en daar lagen paraplu's die toverstaffen waren en toen was een vrouw met die staf aan het zwaaien en ineens fel blauw vuurwerk in de lucht alsof er een tweede oerknal naar voren kwam.

Daarna wilde ik met de toverstaf zwaaien maar dat lukte niet, toen ineens stak ik blauwe wiet op en ging ik een wietplantage runnen vol met blauwe wiet Alle wiet rokers razend enthousiast want het was een geweldige soort wiet en er was te weinig wiet dus moest ik grotere plantages gaan kopen.
pi_61063678
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:08 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hahaha, Juf tegen jantje:
Jantje wat is naief ?
Jantje: IK WEET HET NIET, EN WIL HET OOK NIET WETEN !!
Zoiets ongeveer......maar het helpt wel om de sigaret ff uit te stellen voordat ik hem opsteek. Zou eigenlijk iedere dag een paar keer naar zo'n foto moeten kijken zodat de zin in een sigaret met vanzelf vergaat
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:14:06 #174
34793 neo567
You know who
pi_61063745
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:08 schreef Topspin het volgende:
Vannacht overigens een magische droom, ik was in een kasteel en daar lagen paraplu's die toverstaffen waren en toen was een vrouw met die staf aan het zwaaien en ineens fel blauw vuurwerk in de lucht alsof er een tweede oerknal naar voren kwam.

Daarna wilde ik met de toverstaf zwaaien maar dat lukte niet, toen ineens stak ik blauwe wiet op en ging ik een wietplantage runnen vol met blauwe wiet Alle wiet rokers razend enthousiast want het was een geweldige soort wiet en er was te weinig wiet dus moest ik grotere plantages gaan kopen.
Ik zie de toren van babel ook symbolisch voor alle andere paden die zogenaamd naar het goddelijke of god leiden, ze leiden nergens naar denk ik, als je de bijbel mag geloven tenminste, ze tillen je op/uit van je leven, en verblinden je zodat je jou waarheid vergeet, en dat is natuurlijk veel fijner dan het gvoel dat je van de bijbel of kerk krijgt!, en meer wil van die zogenaamde andere waarheid (mag ik nog meer ofnog een beetje --> GRAADJE ERBIJ IN VELE LEREN )

Beslis zelf (hoor de slis van de slang )

Wederom --> Greed gets them all
pi_61063782
Dan neem ik me nog vol greed een 3e kop koffie

Toren van babel ken ik niet, het was overigens wel een bijzonder soort van licht aan de hemel toen die vrouw met de toverstaf sloeg, spetterend vuurwerk te noemen dat snel op me afkwam alsof ik richting een andere dimensie gezogen werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')