* zucht *, ga is wat zinnigs doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef bleiblei het volgende:
En wat ik hier voorbij zie komen zijn voornamelijk mensen die de strekking van mijn post gemist hebben.
Het gaat me om het toontje. 120K voor een huis is idd. niet veel. Dondert het niet hoe lang je er voor moet werken. Maar om uit te roepen "Dat kost geen drol!" vind ik persoonlijk niet echt respectvol en komt bij mij over alsof zo iemand geen besef van geld heeft. That's all.
Kortom, het gaat niet om de hoeveelheid geld voor dat object. Het gaat om het uitschreeuwen dat honderdtwintigduizendeuro geen drol "kost".
Ach mijn point is made. Jij snapt het niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
* zucht *, ga is wat zinnigs doen
kortom 3 abtenarenweken van 36 uurquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het komt snel!
Net even mijn verlofsaldo met 104 uur verminderd
Klusvakantie
Moeders nemen altijd graag die klus opzich, erg dankbaar, zeker gezien alles zo stoffig wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:09 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma heeft trouwens dit weekend verteld dat ze twee dagen wil komen helpen bij het opruimen/schoonmaken/... zodat we vlugger zouden kunnen verhuizen(als ze natuurlijk vakantie heeft, maar aangezien ze van december tot februari thuis is, moet dat wel lukken)
2,5 ambtenarenweek van 40 uurquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom 3 abtenarenweken van 36 uur
weet zelf nog niet hoeveel wij gaan opnemen, gezien het werk niet superveel gaat worden
Ze was al bezig over welk kuismateriaal ik allemaal ga nodig hebben. Ze zei maar direct dat ik goed materiaal moest hebben en dat we die ook samen gingen kopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moeders nemen altijd graag die klus opzich, erg dankbaar, zeker gezien alles zo stoffig wordt.
Best lief, wonen jullie nog wel bij elkaar buurt of is het gelijk grote afstand gewordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze was al bezig over welk kuismateriaal ik allemaal ga nodig hebben. Ze zei maar direct dat ik goed materiaal moest hebben en dat we die ook samen gingen kopen![]()
Eerst een zaterdagnamiddag gaan winkelen achter al het materiaal en dan gaan schoonmaken. Ik denk dat ze het toch moeilijk heeft met het 'loslaten' ook al woon ik al vier jaar niet meer thuis...
Dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar is hij niet blij mee, als de vve weinig cash in huis heeft dan kun je in grote problemen komen.
Die van mij wel!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ahja, mijn mama gaat ook poetsen
Heb ooit wel geprobeerd in het verleden om d'r met leukere klusjes op te zadelen, maar het lijkt wel alsof ze zich het prettigst voelt bij d'r sopje
Ik word dan altijd erg boos, net alsof ze eigenlijk wil zeggen: wat een nare viespeuk ben je!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die van mij wel!
Ze mag ook alleen nog maar bij mij op bezoek komen als ze belooft stil te blijven zitten
Heb haar in het verleden vaak genoeg onder mn bed uit moeten sjorren omdat ze even ging poetsen!
Drink gewoon je thee en eet je koekje zoals normaal bezoek!
Ik vond het ook altijd erg beledigendquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word dan altijd erg boos, net alsof ze eigenlijk wil zeggen: wat een nare viespeuk ben je!
Maar gelukkig doet ze dat nu niet meer. Ze komt ook nooit op bezoek eigenlijk.
SQ: waarom komen jullie nooit op bezoek?
Familie: omdat je al vaak zat bij ons komt.
...
Mijn moeder is van poetsverslaafd en depressief de laatste jaren omgeturnd naar vies en vrolijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef Oblivion het volgende:
Mijn moeder maakt nooit schoon...![]()
Zeker niet hier...![]()
En ben zelf een hele slechte huisvrouw.
Goh van wie zal ik het hebben...?
Ik ben ook een super slechte huisvrouw!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef Oblivion het volgende:
Mijn moeder maakt nooit schoon...![]()
Zeker niet hier...![]()
En ben zelf een hele slechte huisvrouw.
Goh van wie zal ik het hebben...?
We blijven op ongeveer 100km van elkaar wonen (is nu ook al zo, maar nu gaan we nog elk weekend naar haar toe). Ik heb het er wel wat moeilijk mee, eigenlijk. Niet dat ik zo'n familiemens ben, maar ja, ze zit natuurlijk sinds de scheiding wel constant alleen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best lief, wonen jullie nog wel bij elkaar buurt of is het gelijk grote afstand geworden
Je kan beter de baas zijn over je huis dan andersom ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn moeder is van poetsverslaafd en depressief de laatste jaren omgeturnd naar vies en vrolijk
Geef mij maar de vieze vrolijke mama
Overigens ben ik zelf ook een van de slechtste huisvrouwen ter aarde
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik trouwens het behang dat ik had gevonden al laten zien?
Nope!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik trouwens het behang dat ik had gevonden al laten zien?
Maar als de afstand gelijk blijft kun je toch even veel op bezoek blijven gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
We blijven op ongeveer 100km van elkaar wonen (is nu ook al zo, maar nu gaan we nog elk weekend naar haar toe). Ik heb het er wel wat moeilijk mee, eigenlijk. Niet dat ik zo'n familiemens ben, maar ja, ze zit natuurlijk sinds de scheiding wel constant alleen.
Mijn zus die op 15minuten van haar woont, zal nu toch wat meer moeite moeten beginnen doen, vrees ik
Oef, hier krijg ik een beetje het gevoel van dat je moeder totaal afhankelijk is van haar dochters...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
We blijven op ongeveer 100km van elkaar wonen (is nu ook al zo, maar nu gaan we nog elk weekend naar haar toe). Ik heb het er wel wat moeilijk mee, eigenlijk. Niet dat ik zo'n familiemens ben, maar ja, ze zit natuurlijk sinds de scheiding wel constant alleen.
Mijn zus die op 15minuten van haar woont, zal nu toch wat meer moeite moeten beginnen doen, vrees ik
Nee, niet echt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar als de afstand gelijk blijft kun je toch even veel op bezoek blijven gaan?
Ow my god, hopelijk een klein wandje, hier zou ik persoonlijk knettergek van worden op de duur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nog maar een paar dagen in de aanbieding dus ik moet snel verzinnen waar ik het wil laten
Wat lastig is zonder maten haha
Maar ik ben er zo fan van dat ik misschien wel de gok neem
Hoorde van iemand dat je dichte rollen behang vaak ook weer terug kunt brengen dus ja
[ afbeelding ]
Mja, ze geraakt niet vooruitquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oef, hier krijg ik een beetje het gevoel van dat je moeder totaal afhankelijk is van haar dochters...![]()
Is niet goed hoor, zo oud zou je moeder toch niet zijn?
Briljantquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nog maar een paar dagen in de aanbieding dus ik moet snel verzinnen waar ik het wil laten
Hoorde van iemand dat je dichte rollen behang vaak ook weer terug kunt brengen dus ja
[ afbeelding ]
Joh, gewoon een paar rollen kopen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook wel een lang bezoekjequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Nu gaan we van vrijdagavond tot zondagavond maar ik heb nu ook geen huishouden te doen.
Aangezien ik normaal 5 dagen per week werk, moet ik nog *ergens* een moment vinden om te kuisen, boodschappen te doen, te wassen en te strijken, ... Dat wordt weekendwerk, dus het zal niet meer zo makkelijk zijn om dat te combineren. Begrijpt ze ook wel hoorMaar ik weet wel dat ze het er moeilijk mee heeft.
Met een grote OOPSquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leonieke hoe is er trouwens gereageerd op jullie overstroming in de kelder doordegene die de kraan aan had laten staan.
Wow, respect, elk weekend 2 volle dagen bij m'n ouders, ik zou er spontaan borderline van krijgen denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Nu gaan we van vrijdagavond tot zondagavond maar ik heb nu ook geen huishouden te doen.
Aangezien ik normaal 5 dagen per week werk, moet ik nog *ergens* een moment vinden om te kuisen, boodschappen te doen, te wassen en te strijken, ... Dat wordt weekendwerk, dus het zal niet meer zo makkelijk zijn om dat te combineren. Begrijpt ze ook wel hoorMaar ik weet wel dat ze het er moeilijk mee heeft.
Ja, maar zolang jullie langs blijven gaan, gaat ze zelf niks ondernemen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ze geraakt niet vooruitScheiding is nu al 5 jaar achter de rug en ze voelt zich nog steeds hetzelfde als dag 1
![]()
Ik kan me wel voorstellen dat ze graag heeft dat we langsgaan. Het zijn anders ook maar lange dagen, zo op je eentje.
Wat leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wordt het zoiets: om de twee weken een dag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een lang bezoekje
Maar ookal is het wel ff reizen dan kun je toch ook gewoon voor een dagje gaan? Dan heb je bv vrijdagavond en zondag nog om te poetsen
En dan eens in de twee weken of zo
Naja dat is natuurlijk allemaal aan jou maar ik bedoel maar...
Joh koop gewoon 4 rollen, en wat je over hebt breng je gewoon terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Haha leuke reacties op het behang!
Een vriendin had me ook al voor gerekend hoeveel banen ik er uit kon krijgen en hoeveel rollen ik dan ongeveer nodig zou hebben heel ruw geschat voor de muur die ik op het oog had
En dat is een muur in de keuken, niet te groot en het keukenblok staat er voor
En ik heb nog een leuke inbouw kast met glas er voor waar het leuk op de plankjes zou staan idd
En dan in de bijkeuken wat dozen bekleed er mee, dan is dat ook meer een geheel met de keuken
Maar ik zou het ook niet in mn slaapkamer of zo willen hoordaar vind ik het ook iets te enthousiast voor
De andere vijf dagen van de week wonen we bij mijn schoonoudersquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, respect, elk weekend 2 volle dagen bij m'n ouders, ik zou er spontaan borderline van krijgen denk ik
Zou er inderdaad meer accesoires mee bekleden dan als leidend voorwerp in de kamerquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, gewoon een paar rollen kopen.
Je ziet het wel!
Als je dan wat over hebt, kan je de binnenkant van je kasten nog doen, of leuk dozen mee bekleden.
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken als ik er me schuldig door voelquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, maar zolang jullie langs blijven gaan, gaat ze zelf niks ondernemen...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
De andere vijf dagen van de week wonen we bij mijn schoonouders
En wat doet dat met je relatie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
De andere vijf dagen van de week wonen we bij mijn schoonouders
Dat hoef je jezelf helemaal niet wijs te maken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken als ik er me schuldig door voelIk vrees er gewoon voor. Ik zou graag hebben dat ze professionele hulp zoekt, maar ja, als je er niet voor openstaat, kan die ook niet veel doen natuurlijk.
haha ja het is ook wel vet kadopapierquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh koop gewoon 4 rollen, en wat je over hebt breng je gewoon terug![]()
Desnoods gebruik je het als kadopapier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |