Zo door d'r spleten ja, viel hij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz.
Alleen jammer dat hij de tekst compleet verkeerd zingt. I fell right through your cracks?
your moest the zijn, verder klopte het hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz.
Alleen jammer dat hij de tekst compleet verkeerd zingt. I fell right through your cracks?
Oh, so you do bring the fever.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jup, ik ben die ene met die natmakende penis.
There you are!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Miss Liquidootje vindt dit niet zo leuk
Ze heeft smaakquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:04 schreef MissJ het volgende:
Patries vond m goed... ja ook alleen maar omdat ze 'm gewoon een lekker geil ventje vindt!
Nee van De Gouden Kooiquote:
24/7, jewaidsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, so you do bring the fever.
Liquido!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Miss Liquidootje vindt dit niet zo leuk
Net uiteten geweest. Zij even opfrissen om zometeen uit te gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
There you are!
En fuck Miss Liquidootje, het is WEL leuk
Oh normaal wel, nu even niet zo. Ze had ook idols gekeken vorig jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Liquido!!
Niet leuheuk?? Dealbreaker!!
Dag!![]()
*op schoot komt (zitten)*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil jij een lekker snoepje? *Op de bank klopt*
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:10 schreef Rosbief het volgende:
Patricia Paay die hem lekkere bink noemt![]()
Kan ie vanavond in z'n bedje nog lekker op doorrukken.
Die homo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Chris2k. Welke van de twee negers ben jij!?
*shirt van zijn lijf scheurt en een subtiel kusje in je nek geeft*quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt wel veel kleren aan..
Serieus? Echt nietquote:
ik weet niet hoor, maar volgens mij is inso niet van dat subtiele werk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*shirt van zijn lijf scheurt en een subtiel kusje in je nek geeft*
Subtiel schmubtiel, jailbait here I come!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*shirt van zijn lijf scheurt en een subtiel kusje in je nek geeft*
RACIST!1!!!!11quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Serieus? Echt niet
Jonge meisjes en harige mannen voor jou dus!
Je zong best wel een beetje te zeikerig gay...Maar wel met heel veel gevoel hoor!
Ik vind haar juist kankah oud en zonnebank bruin uit zien.quote:
Ze heeft wel beetje een te kleine B&H lijkt het, hoewel dat uiteraard geen bezwaar is, hoewel...mag ook uitquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Subtiel schmubtiel, jailbait here I come!
(GNNFL! Ik zei 'come'.)
You know me so well.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar volgens mij is inso niet van dat subtiele werk?
Dat heb je met zwangere vrouwenquote:
Ik probeer haar in verwarring te brengen door beide aspecten door te voeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar volgens mij is inso niet van dat subtiele werk?
grote tietenquote:
Inso, word het niet eens tijd om jouw avatar aan te passen. Iets met oud zeer en gedane zaken nemen geen keer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Subtiel schmubtiel, jailbait here I come!
(GNNFL! Ik zei 'come'.)
\Ik keek net ook toevallig op Wiki voor d'r leeftijdquote:
Wut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inso, word het niet eens tijd om jouw avatar aan te passen. Iets met oud zeer en gedane zaken nemen geen keer.
Volgens mij lust ze er ook nog wel pap vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
\Ik keek net ook toevallig op Wiki voor d'r leeftijd![]()
Niet normaal man, wat een geil teefje blijft dat.
Je legt het er wel flink dik bovenop. Het klinkt alsof je gewoon eens serieus moet worden genomen.quote:
Iets met een moderator en een verdronken kat?quote:
Het is een kloon, duh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je legt het er wel flink dik bovenop. Het klinkt alsof je gewoon eens serieus moet worden genomen.
Again, wut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iets met een moderator en een verdronken kat?
Ik denk dat die andere uit de kast is en deze moet nog uit de kast komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld op die ander zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |