Daarom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ongeacht het resultaat.
Dan moet je ook al oud zijn!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien is jouw oma dan wel mijn broer!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. En ik rook niet eens![]()
Tja, ze begint oud te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef marcodej het volgende:
Fatima heb ik het hele toernooi al niet echt lekker zien spelen...
Ik haal het maandag wel inquote:
Die heb ik nog nooit lekker zien spelen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef marcodej het volgende:
Bij mij juist andersom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
kweet niet hoe het komt maar zit nu een stuk relaxter dan gister bij het waterpolo en de hockeyheren.
Ze speelt juist fantastisch. Superveel ballen onderschept en veroverd. Ze valt niet op, maar daardoor speelt ze niet slecht. Integendeel, Fatima is ontzettend belangrijk voor dit team.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef marcodej het volgende:
Dank je artelijk, jij ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je ook al oud zijn!![]()
En gefeliciteerd.
Hele toernooi al eigenlijk, samen met Paumen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef marcodej het volgende:
BOOIJ vrouw van de wedstrijd tot nu toe!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit lekker zien spelen...
Agree.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze speelt juist fantastisch. Superveel ballen onderschept en veroverd. Ze valt niet op, maar daardoor speelt ze niet slecht. Integendeel, Fatima is ontzettend belangrijk voor dit team.
Hockeymeisjes zijn leuk!quote:
Inderdaad, dat zijn juist de belangrijkste speelstersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze speelt juist fantastisch. Superveel ballen onderschept en veroverd. Ze valt niet op, maar daardoor speelt ze niet slecht. Integendeel, Fatima is ontzettend belangrijk voor dit team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |