Heb liever beelden van hossende en natte meisjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb liever strafballen, langer genieten en mooie close-ups.
Kijken of de koele kikker dan is los komtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
nog mooier: vanavond alle meiden bij Mart!![]()
Wegwezen danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef NLweltmeister het volgende:
ik kijk nu ook. meestal een slecht voorteken...
Als iemand goud verdient is zij het, zeker omdat het normaliter haar laatste Spelen zijn.quote:
Ja, maar dat is ongeacht het resultaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Je bent niet de enige want mijn F5 knop kan het getyp allemaal niet bijhouden :|quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, ik ben zo zenuwachtig, zit de zenuwen gewoon van me af te typen hier
kweet niet hoe het komt maar zit nu een stuk relaxter dan gister bij het waterpolo en de hockeyheren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, ik ben zo zenuwachtig, zit de zenuwen gewoon van me af te typen hier
Oh Ludoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb liever strafballen, langer genieten en mooie close-ups.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
En dan zit ik bij de verjaardag van m'n oma.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Hockey gaat voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:35 schreef Martijn85 het volgende:
En ik heb nog zoveel te doen op m'n werk
Hij heeft op zich geen problemen met jonge kippetjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijken of de koele kikker dan is los komt
Gewoon TV aan doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan zit ik bij de verjaardag van m'n oma.
Misschien is jouw oma dan wel mijn broer!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan zit ik bij de verjaardag van m'n oma.
Dat komt erna pas, die strafballen wel ff winnend afsluiten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb liever beelden van hossende en natte meisjes
Dat vind m'n opa niet goed.quote:
Ik ook. En ik rook niet eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:37 schreef StarGazer het volgende:
Jezus de ene sigaret na de andere trek ik nu weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |