Dus je beschuldigt mensen er van dat ze generaliseren, terwijl je dat nu net zo hard doet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef thepetlover het volgende:
[..]
zoek hier op fok! eens naar limburg in de search, dan krijg je een paar duizend limburg bash topics.
Verneuk dit hockeytopic niet, ga lekker in het topic van je voetbalclub zitten rellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik doe ook m'n best om zoveel mogelijk posts te maken!Ik wil dat ze me allemaal heel stoer vinden, dat geeft me meer zelfvertrouwen in het echte leven!
En nee ik weet niks beters, klopt! Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal zo goed? Mindreading skillz zeker?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef thepetlover het volgende:
[..]
zoek hier op fok! eens naar limburg in de search, dan krijg je een paar duizend limburg bash topics.
zoals het begonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:26 schreef NDAsilenced het volgende:
wat is de tussenstand?
Toernooitje dit weekendquote:
Pakistan is al tijden niks, Zuid Afrika ook niet en Australië had een matige vorm dit toernooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet toegeven het is ook van china knappe prestatie om in de finale te staan. had eerder pakistan of austalie of zuid afrika verwacht
1 ding: ik begin nooit een rel, ik stook het altijd opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verneuk dit hockeytopic niet, ga lekker in het topic van je voetbalclub zitten rellen.
Waar? Ik zit te twijfelen weer op HDM te gaan. (Den Haag)quote:
Toch maar weer is naar de opticien.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een typische Internethooligan, iedere post is ook een harde plasser, want hoe meer je er hebt, hoe stoerder je bent. Gewoon niet op ingaan, dat soort mensen weet niet beter en zal ook nooit beter weten.
Kombek, stichtse.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Zotheid het volgende:
Waar? Ik zit te twijfelen weer op HDM te gaan. (Den Haag)
Hey jij hier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Nou dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |