nav de post van Wilskracht.quote:
ok prima..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was niet serieus. Maar het is altijd makkelijker een externe factor de schuld te geven. Als ik zelf laf sta te ballen ligt het ook nooit aan mezelf
Lol, het heeft niks met sportfanatics te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zo beleef ik sport,al is het spannend leef ik me in in de sport en maak ik op dat soort momenten andere woordkeuze;s!
En nee dat doe ik niet als enigste
Sportsfanatic ftw!
Like i give a shit wat anderen van me vinden![]()
En jij trekt ook gelijk je conclusies he want jij gaat er vanuit dat ik het doe:
In de hoop dat anderen je grappig vinden? Of dat ze je stoer vinden?
Last van een minderwaardigheidscomplex?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef thepetlover het volgende:
[gemiddelde fok user modes aan]
paumen is wel een Limburger he, dat stom artelijk volk wat jullie huillanders al denken te moeten bashen![]()
hoe kan zo dom artelijk idiote Limburger met zo stom taaltje nu scoren?![]()
![]()
[/gemiddelde fok user modes uit]
maartje we staan achter je, heel geleen steunt je!!!![]()
![]()
![]()
kooooom oooopp geleen power!!!!!!!!!!!!!!
WTF jij moet blond zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lol, het heeft niks met sportfanatics te maken!!
En ik trek geen conclusies hoor, ik vroeg alleen wat aan jou, meer niet
Maar mensen vinden me sowieso stoer en grappig, dus ik hoef dat niet expres te doen![]()
Ok
Hij is een typische Internethooligan, iedere post is ook een harde plasser, want hoe meer je er hebt, hoe stoerder je bent. Gewoon niet op ingaan, dat soort mensen weet niet beter en zal ook nooit beter weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar mensen vinden me sowieso stoer en grappig, dus ik hoef dat niet expres te doen![]()
Ok
Jojoortje heeft hele mooie ogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WTF jij moet blond zijn?
lees beide posts nog eens door en lach dan jezelf hard uit alsjeblieft!
jullie lopen altijd te roepen dat Limburgers stom artelijk idioot zijn , niks kunnen en een Mongolisch taaltje hebben, maar jullie juichen nu wel met zijn allen voor paumen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Last van een minderwaardigheidscomplex?
Ze scoort in elk geval beter als dat jij doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok
Lees jij mijn posts nog maar eens mmmkayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WTF jij moet blond zijn?
lees beide posts nog eens door en lach dan jezelf hard uit alsjeblieft!
Nee, jij denkt dat dit over Limburgers geroepen wordt, dat is wat andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef thepetlover het volgende:
[..]
jullie lopen altijd te roepen dat Limburgers stom artelijk idioot zijn , niks kunnen en een Mongolisch taaltje hebben, maar jullie juichen nu wel met zijn allen voor paumen.
is dat niet dubbel?
Ja weet ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een typische Internethooligan, iedere post is ook een harde plasser, want hoe meer je er hebt, hoe stoerder je bent. Gewoon niet op ingaan, dat soort mensen weet niet beter en zal ook nooit beter weten.
zoek hier op fok! eens naar limburg in de search, dan krijg je een paar duizend limburg bash topics.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat dit over Limburgers geroepen wordt, dat is wat anders.
Ja ik doe ook m'n best om zoveel mogelijk posts te maken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een typische Internethooligan, iedere post is ook een harde plasser, want hoe meer je er hebt, hoe stoerder je bent. Gewoon niet op ingaan, dat soort mensen weet niet beter en zal ook nooit beter weten.
Dat roepen omdat ze limburgers kennen zoals jou. Maak je er niet druk om, hou je bek en kijk hockey.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef thepetlover het volgende:
[..]
jullie lopen altijd te roepen dat Limburgers stom artelijk idioot zijn , niks kunnen en een Mongolisch taaltje hebben, maar jullie juichen nu wel met zijn allen voor paumen.
is dat niet dubbel?
Aggossiebossie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef thepetlover het volgende:
[..]
zoek hier op fok! eens naar limburg in de search, dan krijg je een paar duizend limburg bash topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |