Even een schaamteloze copy-paste van mijn verhaal op Tweakers WoW topic hoor

Mijn hunter is 65, staat in Terrokar wat quests af te ronden tot er in de guild een mage gevraagd wordt voor de daily heroic: Shattered Halls.
Het was half 10, en ik geef aan dat ik wel mee kan komen, misschien kan ik nog wel badges sparen voor de badge spelldmg dagger.
Maar eenmaal omgelogd zoeken ze nog een tank. Die heb ik ook, al is ie minder gegeared (zie sig) dan m'n mage. Maar de groep heeft toch liever dat ik tank, want die willen ze niet PuG-en en een mage is een stuk makkelijker te vinden. Even later zit ik op m'n warrior in de volgende groep om te tanken:
- Elemental Shaman, guildie
- Frost Mage, PuG
- Holy Priest, guildie
- Ass. Rogue, PuG
2 CC, wat me genoeg leek om mijn mindere gear goed te maken. Even later stonden we klaar en ben ik gestart. Lekker tempo erin door de eerste gang, en het viel me op dat de rogue telkens stunde waardoor ik soms rage-starved was. De Shaman deed een aardige DPS waardoor ik soms aggro kwijtraakte, maar als de mobs zo hard doodgaat is dat geen probleem.
Heerlijk om zelf te kunnen marken en zelf uit te kunnen maken welke mobs we pakken. De ranged werden gesapt en gesheeped, de rest tankte ik allemaal tegelijk. Voor degene die SH niet kennen: je hebt groepen van 5 tot 6 mobs.
Aan het einde van de eerste gang heb je een groep met 5 mobs + 2 non-elites. Ik had een elite gemarked voor sap en de rogue loopt ernaartoe, maar wordt opgemerkt, pullt en gaat erg snel plat. We zijn dus met z'n 4-en, tegen 7 mobs en maar 1 sheep. Een ThunderClap zorgt voor 4 mobs die op me zitten, trinket 1 aan (30% dodge nu), intervene naar de mob die los is en naar de priest toerent, taunt, andere mobs komen weer op me, nog een keer ThunderClap, nog 1 mob los en die een Shield Slam, Revenge op Skull en nog een ThunderClap en Dem.Shout, trinket 2 aan (43% dodge voor 10sec nu) en maar aggro bouwen. Ondertussen liep er nog 1 mob weg, maar een snelle reactie zorgt ervoor dat ook die weer terug op me komt. Vantevoren had ik gezegd dat de non-elites genuked moesten worden, maar dat werd niet gedaan dus had ik het hele gevecht 6 mobs op me tot de ene na de andere plat ging.
Uiteindelijk was alles neer... rogue: "damn, you guys are good", mage: "how did we not wipe?". Een rush ging er door me heen en we gingen verder nadat de rogue weer stond.
Na de eerste baas simpel neergelegd te hebben begonnen we met de timed run. De Shaman moest die nog doen en was vanaf dit punt aardig opdringerig (ik heb de quest gedaan op m'n mage met 20minuten over). In de gang waar je telkens mobs extra krijgt en je dus moet doorlopen zag ik een assassin mob over het hoofd die de priest pakte. Dat was dus een wipe helaas. Daarna wat problemen gehad in die gang met despawnende-respawnende mobs (bugged?), maar aan het einde toch nog gehaald en de baas op het einde simpel neergelegd.
Doordat we in de timed run zaten, gingen we in de volgende gang niet de side-groups clearen. De eerste groep mobs ging makkelijk (toch weer 6 elites telkens). Toen DC-de de rogue, maar timed ging door en damagemeters gaven aan dat ie net evenveel dmg deed als ik, de tank (!!!). De volgende grote groep ging goed, totdat er ineens extra bijkwamen, een side groep, wat nog een 4 of 5 extra betekende. What the hell... ThunderClap, Dem.Shout, priest krijgt healing aggro, Challenging Shout (alle mobs op me) en Shield Wall + trinket 1, nu snel extra aggro op alle mobs, een nieuwe skull markeren, ThunderClap op elke cooldown, pas op voor de sheep, Cleave, fuck 2 mobs keren naar de priest, taunt 1, devestate de ander en de priest kreeg maar 1 klap van 4k, meer thunderclaps + trinket 2, shield slam op de skull en volgende mob. Ik kreeg veel damage na die klap op de priest, zit op 10% health, gebruik Last Stand en pot, no way dat dit een wipe wordt... ondertussen gaan de mobs 1 voor 1 neer door de shaman+mage. Geen mob loopt meer weg en al mijn CD's zijn gebruikt. De priest heeft nu geen problemen meer om me op te houden en we maken het 'simpel' af.
Dat waren 2 grote groepen elite mobs, met 4 man gecleared. Meer adrenaline giert door m'n lichaam... dit is gaaf!!!! Na de clear hiervan staan we allemaal te kijken, verbaasd dat het geen wipe was. Kicke!
De rest van de instance was eigenlijk easymode en de priest (een goede bekende) en ik zitten wat te ouwehoeren in whisper dat dit toch wel erg leuk gaat. Hij geeft aan dat ik verbazingwekkend weinig damage pak met mijn half-blauwe gear op zoveel mobs. Lekkere ego-streling
Om 12uur waren we klaar, 7 badges rijker en ik probeer te slapen, maar lig nog na te genieten. Gimme more of that!
Wall of text crits you for 9207509237dmg.