Die heb ik nooit gespeeld.quote:
Daar moet je mee oppassen, mij willen ze niet eens meer meeten door dat kutgedrag van me hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Op Fok! zie je ook alleen mijn slechtste kant. Dan ben ik wel benieuwd of je beeld over mij anders werd na de meet. Of is het een kwestie van ook jouw eigen voorkeuren?
Ik vond wat je op fok altijd liet zien niet slecht en op de meet werd dat niet anders. Op fok dacht ik altijd al dat je prettig gestoord was en hield van plezier maken en dat was op de meet net zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Op Fok! zie je ook alleen mijn slechtste kant. Dan ben ik wel benieuwd of je beeld over mij anders werd na de meet. Of is het een kwestie van ook jouw eigen voorkeuren?
Nee hoor, we zijn alleen bang dat je hele harde scheten laat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:50 schreef Pheno het volgende:
mij willen ze niet eens meer meeten door dat kutgedrag van me hier
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
En dat puur op de gok, dat gifnaampje
Sorry Litpho
Het spijt me als je er last van hebt (en ik denk dat je een paar van mijn discussies met Plato gemist hebt), maar ik vind de R&P SC maar marginaal beter geschikt om over politiek te discussiëren dan het POL forumquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, ik zie jou doorgaans alleen maar zuurpruimen over alles wat ook maar in de verste verte iets met politiek te maken heeft.
Heyquote:
quote:
En wie is jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Aandachtshoer het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe nick trouwens?
De vorige vond ik leuker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Aandachtshoer het volgende:
er komen iig geen slakken mee. Ontgiftingskuurtje nodig?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn alleen bang dat je hele harde scheten laat.
Dat laatste. of je wilt weten hoe MJ er uitzag toen hij nog zwart was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:55 schreef Kreator het volgende:
Heb ik wat gemist, of hoef ik niet terug te lezen.
infantielquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Aandachtshoer het volgende:
maar de passmailer doet het niet. Of zo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Dat zag ik wel. Aloh right back at ya!
Erg toepasselijk (voor R&P)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:54 schreef Aandachtshoer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Dat zag ik wel. Aloh right back at ya!
Gelukkig weet ik niet wie MJ is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
Dat laatste. of je wilt weten hoe MJ er uitzag toen hij nog zwart was.
Duh. Wie is een aandachtshoer in de SC en in het leven en met alles?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik als enige niet lijk te weten wie aandachtshoer is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
Ik kan het niet uitstaan dat ik als enige niet lijk te weten wie aandachtshoer is.
Hoeveel aandachtshoeren hebben wij hier nou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
En neukt internationaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duh. Wie is een aandachtshoer in de SC en in het leven en met alles?
Ciao JB!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:58 schreef JanesBrownie het volgende:
Okee, ben er weg van, kindjes uit school halen
En bijt ballonnen van jongens hun oren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
Ik weet het ook niet maar ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef Kluts het volgende:
5?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel aandachtshoeren hebben wij hier nou?
Aha!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En bijt balonnen van jongens hun oren?
Onmogelijk, ik heb Q en Aandachtshoer tegelijk gezien en het waren 2 mensenquote:
Is al tijdje aangepastquote:
Deze hoer neukt ook echt... Dus dan vallen er al vier af...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:03 schreef dawg het volgende:
5?
Kon dat niet tussen spoilertags?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
En toch, om het maar weer even aan te halen. Dat gezeik op MLI/Aandachtshoer begint echt fucking irritant te worden.
Ik heb gezegd.
Ik wou het inderdaad net zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
En toch, om het maar weer even aan te halen. Dat gezeik op MLI/Aandachtshoer begint echt fucking irritant te worden.
Ik heb gezegd.
De ene heeft grotere tieten dan de ander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb Q en Aandachtshoer tegelijk gezien en het waren 2 mensen
Moraalridder...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb gezegd.
Amen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wou het inderdaad net zeggen.
Dat is al zoooo vaak gedaan dat het gewoon echt irritant is, zoek iets nieuws om op te kankeren/af te zeiken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb gezegd.
...doet ze dat niet zelf dan? Als je een account aandachtshoer maakt, dan krijg je dat toch...of ben ik nou gek...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
Ik heb gezegd.
Ik mis iets?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is al zoooo vaak gedaan dat het gewoon echt irritant is, zoek iets nieuws om op te kankeren/af te zeiken.
Dat heb ik nu nooit. Wij hebben dan ook andere behoeften.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die me geeft wat ik wil op Fok!.
Anaalridder dan?quote:
Ooit zijn we de "begint"-fase voorbij, dawg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef dawg het volgende:
Neukuh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
![]()
Er is altijd wel iemand die me geeft wat ik wil op Fok!.
Dat inderdaad ook, en niet te vergeten meer haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene heeft grotere tieten dan de ander.
Ik heb het over de SC.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...doet ze dat niet zelf dan? Als je een account aandachtshoer maakt, dan krijg je dat toch...of ben ik nou gek...
Maar goed. Dat zal mijn tekortkoming zijn.
Haal mijn kapsel er maar weer bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook, en niet te vergeten meer haar
Je gaat toch niet zeggen dat we dan 'verder' gaan he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Litpho het volgende:
Ooit zijn we de "begint"-fase voorbij, dawg.
* Kluts sluit zich daarbij aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toevallig zat ik met iemand te MSN-en die ons allen wel bekend is, terwijl ik mijn password kwijtraakte en voor de grap probeerde of Aandachtshoer nog vrij was. Dat bleek het geval. Nu wacht ik op antwoord van de admins onder welk emailadres mijn normale account is geregistreerd en dan post ik weer ouderwetsch mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...doet ze dat niet zelf dan? Als je een account aandachtshoer maakt, dan krijg je dat toch...of ben ik nou gek...
Maar goed. Dat zal mijn tekortkoming zijn.
Ja, klopt. Dat bedoelde ik ook, maar dit klonk het meest natuurlijk, zeg maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ooit zijn we de "begint"-fase voorbij, dawg.
Misstique, vraag even aan Dagoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Toevallig zat ik met iemand te MSN-en die ons allen wel bekend is, terwijl ik mijn password kwijtraakte en voor de grap probeerde of Aandachtshoer nog vrij was. Dat bleek het geval. Nu wacht ik op antwoord van de admins onder welk emailadres mijn normale account is geregistreerd en dan post ik weer ouderwetsch mee.
Hey ik heb dat kapsel ook komende zaterdag, ok iets langer maar het scheelt niet veelquote:
Chocoladeridder dan?quote:
Die is nu niet online.quote:
Reetridder anders?quote:
Ik snap er (weer) geen reet van. No need to explain trouwens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef dawg het volgende:
Ik heb het over de SC.
Die was vrij. Of wordt iedere keer hernoemd naar emptyXquote:
Ditto, maar ik kom hier ook zelden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Kreator het volgende:
Ik snap er (weer) geen reet van. No need to explain trouwens.
How you doin'quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kan natuurlijk ook onder deze account verderposten. Als ik me dat gisteren nou had bedacht. Oh nee! Waarschijnlijk krijgt deze nog meer reacties.
Wat is dat nou voor adminquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey ik heb dat kapsel ook komende zaterdag, ok iets langer maar het scheelt niet veel
Idem. En ik plak hier al een tijd ongewild rond.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er (weer) geen reet van. No need to explain trouwens.
Hey, don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat nou voor admin
Ik verwacht minstens mobiel fok van zo'n persoon.
Voordat je hem straks gaat aflebberen, eerst even dit laten regelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, don't shoot the messenger.
Ongewildquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. En ik plak hier al een tijd ongewild rond.
quote:
Ja, dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
OngewildNee hoor pheno je bent wel gewenst hier
Ik denk dat dawg met de SC bedoelde dat de SC op moet houden MLI telkens af te zeikenEn niet dat zij eromvraagt maar dat het haast automatisch gebeurd ook al is er geen aanleiding voor.
Na het weekend issie weer beschikbaar voor FA-werkzaamheden. Eerder niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
Voordat je hem straks gaat aflebberen, eerst even dit laten regelen
Na, dan remlof maar lastig vallen, die had geen vriendin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na het weekend issie weer beschikbaar voor FA-werkzaamheden. Eerder niet..
En Fok! heeft maar een Admin?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na het weekend issie weer beschikbaar voor FA-werkzaamheden. Eerder niet..
Sterker nog, yvonne leek pas oprecht verbaasd dat hij überhaupt vrienden (m/v) aan het maken was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na, dan remlof maar lastig vallen, die had geen vriendin.
oeh, fuck, hij is me voor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, yvonne leek pas oprecht verbaasd dat hij überhaupt vrienden (m/v) aan het maken was.
Spreek dan gewoon degenen erop aan die het doen in plaats van de hele SC te benoemen. De mensen die niet op MLI zeiken hebben daar immers ook niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat dawg met de SC bedoelde dat de SC op moet houden MLI telkens af te zeikenEn niet dat zij eromvraagt maar dat het haast automatisch gebeurd ook al is er geen aanleiding voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |