abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61127062
ken 2 zusjes, Nora en Dorien

En een tweeling Ilse en Moniek
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61128425
Marit:

Ilse en Marjolein
Ilse en Miranda
Ilse en Jolein
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61131243
Norah Ook al hoog op mijn lijstje! Echt een hele mooie naam.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:11:47 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61135026
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Oh jaaaa! Ik ben helemaal voor
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61135416
Nora is prachtig, maar dan wel zonder h. Vind ik.
Nore vind ik ook heel mooi.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:57:33 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61136433
Nora vind ik ook mooi. Maar ja, Noah en Norah, lijkt me niet echt een geweldige combi
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:18:28 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61136946
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef marit1978 het volgende:
gewoon eens om te kijken of ik zelf niet over leuke meisjesnaam heen kijk .. die past bij ilse ..

wie o wie roept !?
Ik ken iemand die ook een Ilse heeft, zij hebben hun tweede dochter Christel genoemd, omdat alle letters van Ilse daar ook in zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61153216
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken iemand die ook een Ilse heeft, zij hebben hun tweede dochter Christel genoemd, omdat alle letters van Ilse daar ook in zitten
goeie reden!

ik vind 't voor zo'n 2e veel leuker als hij/zij een echt eigen naam krijgt, het is toch ook een heel nieuw mens? doet me denken aan geboortekaartjes die alleen maar de nadruk leggen op het feit dat de oudste grote broer/zus wordt, dat vind ik ook altijd wat sneu voor de nieuwe boreling.

sorry, heb verder nog geen leuke suggesties voor alle namenzoekers. (ben de afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met verjaardagsfeestjes).
pi_61153259
schiet me er toch één te binnen: marit, is marleen niet iets voor jullie? dat vind ik altijd zo'n lieve & mooie naam, en past wel goed bij ilse, volgens mij.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:54:39 #135
5428 crew  miss_sly
pi_61153519
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:46 schreef bixister het volgende:

[..]

goeie reden!

ik vind 't voor zo'n 2e veel leuker als hij/zij een echt eigen naam krijgt, het is toch ook een heel nieuw mens? doet me denken aan geboortekaartjes die alleen maar de nadruk leggen op het feit dat de oudste grote broer/zus wordt, dat vind ik ook altijd wat sneu voor de nieuwe boreling.

sorry, heb verder nog geen leuke suggesties voor alle namenzoekers. (ben de afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met verjaardagsfeestjes).
Mijn oom en tante hadden het nog een stapje verder doorgevoerd. Die hadden heel verdrietig hun zoontje verloren door wiegedood. Later kregen ze nog een kindje, weer een jongetje, en die kreeg dezelfde naam. Lijkt me echt zo naar, voor het jochie, maar eigenlijk ook voor het kindje dat dood was en voor de ouders zelf. Kan me er niets bij voorstellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61154082
Vroeger was het toch heel normaal dat en kind dat na een overleden kind geboren werd ook die naam kreeg? Mij lijkt het ook vreemd hoor, alsof het nieuwe kindje de overledene moet vervangen ofzo.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:13:23 #137
13151 crew  Rewimo
pi_61154155
Ik heb ook bijna dezelfde namen als mijn overleden broertje. Had ik zelf nooit gedaan inderdaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:14:30 #138
5428 crew  miss_sly
pi_61154208
Ik weet niet over hoeveel vroeger je het hebt, maar dit is pakweg 30 jaar geleden.
Mijn andere oom en tante maakten hetzelfde mee in ongeveer dezelfde periode en met een dochter, maar zij noemden hun tweede dochter wel anders.
Beide ooms en tantes hebben echter nooit meer over het eerste kindje gesproken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:16:33 #139
13151 crew  Rewimo
pi_61154293
Ik ben 45...
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:18:14 #140
5428 crew  miss_sly
pi_61154357
Ik denk dat mijn neefje nu 32 ofzo is.
pi_61156120
annie mg schmidt was ook de 3e anna in 't gezin... haar 2 voorgangers zijn beide overleden. 1 vrij snel na de geboorte geloof ik, de ander echt pas na een paar jaar. zo bizar om je volgende kind dan (steeds!) weer dezelfde naam te geven inderdaad!
pi_61156319
Hier werd er ergens in de fam ook al geopperd om een volgend kind dan als naam iets van Thijs in mee te geven...
Met andere woorden, stel dat ik weer een zoon zou krijgen bv hem Matthijs noemen.
Daar waren wij het toen echt niet mee eens en nog niet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:06:46 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61168306
Ik zag vandaag in een oude krant
Rider

broertje van Silver

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:58 #144
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61168599
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zag vandaag in een oude krant
Rider

broertje van Silver

Ik mag hopen dat Silver de hond is dan?
Jeetje ik weet niet eens of ik me daar een jongen of een meisje bij voor moet stellen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61177258
Ik vind Silver nog ergens wel wat hebben, een beetje in het rijtje van Storm en River. Maar Rider.... daar kan ik mij nou helemaal niets bij voorstellen. Dat je van alle namen die er zijn, juist zo'n woord uitkiest.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:28:35 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61178520
Ik hoorde een tijdje geleden in een dierenpark; Cécilia, maar dan zo heel plat en uitgerekt uitgeschreeuwd Sùsieeeeeliejaaaa, niet mijn smaak zeg maar
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 augustus 2008 @ 22:32:13 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61178676
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Saffier het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden in een dierenpark; Cécilia, maar dan zo heel plat en uitgerekt uitgeschreeuwd Sùsieeeeeliejaaaa, niet mijn smaak zeg maar
't is wel een leuk liedje

Bij Isa in de klas zit een meisje genaamd Annelin
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61178797
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

't is wel een leuk liedje

Bij Isa in de klas zit een meisje genaamd Annelin
Vind ik wel leuk. Ik ken ook een Annelein, vind ik ook leuk.
pi_61179491
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Saffier het volgende:
ieuw :s
ik hou niet van mensen die hun kind een buitenlandse naam geven en die vervolgens zelf niet uit kunnen spreken. Ieder zn goed recht natuurlijk maar mijn nekharen gaan altijd een beetje overeind staan van bijvoorbeeld "mètjieuw" matthew

Op dit moment is de top-weet-ik-veel voor mijn vriend en mij zo:

jongen:

1) Jonathan
2) Thijmen

meisje:

1) Amelie
2) Eline

Andere namen die hier voorbij kwamen zijn: Sem (te popi uiteindelijk), Amber, Joanna, Aya (japanse meisjesnaam, betekent kleurrijk), Yari (ook japans, betekent speer, voor jongen.)
Vernoemd gaat er hier ook worden, maar dan wel gewoon simpel, geen geklus met namen, gewoon de volledige naam.

Mijn persoonlijke favoriet trouwens is Maeva, een oud franse naam (spreek je uit als mai-vah), k vind hem zo mooi, voor een elfje bijna maar vriendlief vindt em wat minder en qua uitspraak hmmm...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61195596
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef huuphuup het volgende:

Mijn persoonlijke favoriet trouwens is Maeva, een oud franse naam (spreek je uit als mai-vah), k vind hem zo mooi, voor een elfje bijna maar vriendlief vindt em wat minder en qua uitspraak hmmm...
Klinkt erg mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')