quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh jaaaa! Ik ben helemaal voor
Ik ken iemand die ook een Ilse heeft, zij hebben hun tweede dochter Christel genoemd, omdat alle letters van Ilse daar ook in zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:18 schreef marit1978 het volgende:
gewoon eens om te kijken of ik zelf niet over leuke meisjesnaam heen kijk .. die past bij ilse ..
wie o wie roept !?
goeie reden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken iemand die ook een Ilse heeft, zij hebben hun tweede dochter Christel genoemd, omdat alle letters van Ilse daar ook in zitten
Mijn oom en tante hadden het nog een stapje verder doorgevoerd. Die hadden heel verdrietig hun zoontje verloren door wiegedood. Later kregen ze nog een kindje, weer een jongetje, en die kreeg dezelfde naam. Lijkt me echt zo naar, voor het jochie, maar eigenlijk ook voor het kindje dat dood was en voor de ouders zelf. Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:46 schreef bixister het volgende:
[..]
goeie reden!![]()
![]()
ik vind 't voor zo'n 2e veel leuker als hij/zij een echt eigen naam krijgt, het is toch ook een heel nieuw mens? doet me denken aan geboortekaartjes die alleen maar de nadruk leggen op het feit dat de oudste grote broer/zus wordt, dat vind ik ook altijd wat sneu voor de nieuwe boreling.
sorry, heb verder nog geen leuke suggesties voor alle namenzoekers. (ben de afgelopen dagen alleen maar bezig geweest met verjaardagsfeestjes).
Ik mag hopen dat Silver de hond is dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zag vandaag in een oude krant
Rider
broertje van Silver
't is wel een leuk liedjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Saffier het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden in een dierenpark; Cécilia, maar dan zo heel plat en uitgerekt uitgeschreeuwd Sùsieeeeeliejaaaa, niet mijn smaak zeg maar
Vind ik wel leuk. Ik ken ook een Annelein, vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
't is wel een leuk liedje
Bij Isa in de klas zit een meisje genaamd Annelin
ieuw :squote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef Saffier het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden in een dierenpark; Cécilia, maar dan zo heel plat en uitgerekt uitgeschreeuwd Sùsieeeeeliejaaaa, niet mijn smaak zeg maar
Klinkt erg mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet trouwens is Maeva, een oud franse naam (spreek je uit als mai-vah), k vind hem zo mooi, voor een elfje bijnamaar vriendlief vindt em wat minder en qua uitspraak hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |