Technieken voor kaasschavenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef TheNold het volgende:
weet er iemand nog bepaalde technieken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:17 schreef Rosbief het volgende:
Kaas smelten, over het aanrechtblad gieten, laten stollen en dan gewoon plakjes uitsnijden.
Maar dan heb je dikke plakken, en moet je sneller terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:25 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Alsof de kaasboer een toeslag rekent als je het laat snijden![]()
[ afbeelding ]
Rasoptimist als ik ben zie ik dikke plakken juist als iets positiefs. Jij natuurlijk niet, azijnpisser.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Maar dan heb je dikke plakken, en moet je sneller terug
heb ik gedaan..echter nadat ze een paar minuten binnen was en in de gaten kreeg dat ik en een paar vrienden in dezelfde ruimte zouden verblijven kwam ze me melden dat haar echtgenoot dit waarschijnlijk een te grote verleiding voor haar zou vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:54 schreef Devlinsect het volgende:
Huur een marokkaanse vrouw voor ¤10 per week. Kan ze schoonmaken en kaasschafen.
Zelf je kaas schaven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef TheNold het volgende:
[..]
heb ik gedaan..echter nadat ze een paar minuten binnen was en in de gaten kreeg dat ik en een paar vrienden in dezelfde ruimte zouden verblijven kwam ze me melden dat haar echtgenoot dit waarschijnlijk een te grote verleiding voor haar zou vinden.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:32 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Rasoptimist als ik ben zie ik dikke plakken juist als iets positiefs. Jij natuurlijk niet, azijnpisser.
oh shit, dat doe ik dus altijd foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:45 schreef zovty het volgende:
Het duurt even voordat een kaasschaaf echt lekker gaat werken, dus geef m nog een paar weken de tijd om aan jou te wennen.
De korst moet je niet afsnijden met de schaaf maar met een mes.
Ik wel, TS nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:32 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Rasoptimist als ik ben zie ik dikke plakken juist als iets positiefs. Jij natuurlijk niet, azijnpisser.
Goed idee, lekker strooikaas op je boterham!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:14 schreef TheYoung1 het volgende:
Koop strooikaas ipv een blok.
Opgelost, slotje
Heldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef TheNold het volgende:
zou namelijk graag mijn techniek willen bijschaven
Lekker wijf in je avvy, wie is het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een fatsoenlijke kaasschaaf scheelt echt veel.
Die dingen van ¤0,95 bij de Blokker moet je echt niks van verwachten. Koop dan een Brabantia bijv...
gatverquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik schaaf vaak zat een stukkie duim meeDan heb ik weer bloed op m'n kaas.
Wij hebben hier 2 schaven, een van brabantia en een merkloze.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:41 schreef valek het volgende:
Brabantiakaasschaaf kopen. Iets duurder maar wel goed.
En om half 5 's ochtends op dit topic klikken is nietquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:17 schreef Rosbief het volgende:
Kaas smelten, over het aanrechtblad gieten, laten stollen en dan gewoon plakjes uitsnijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |