zat wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat moet dat beest in mijn drank, optyfen
Dronken slangen hahahaquote:
* Dr.Droxz zet speciaal voor Sgele een krat bier op tafel!quote:
Vanavond zeker naar de kroeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef crazy987 het volgende:
nog 10 minuutjes
gaan jullie vanavond mee naar de kroeg ?
Heuh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor Sgele een krat bier op tafel!
STERFquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef crazy987 het volgende:
nog 10 minuutjes
gaan jullie vanavond mee naar de kroeg ?
* Dr.Droxz zet er maar een bak ships en nootjes bij...quote:
Prettig weekend FUBARRRRRRRRRRR~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
laters en prettig WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
allemaal
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Prettig weekend FUBARRRRRRRRRRR~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha, ik kom er ook niet veel meer sinds ik er niet meer mag rokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de kroeg... al in jaren niet geweest.... word gewoon bij mijn vriendin op de bank zitten hoor!
* BarraCupraCuda denk "nee schat niet weer met die zweep, ik zal de afwas doen! "
* Sgele gooit een flesje bier richting Barraquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de kroeg... al in jaren niet geweest.... word gewoon bij mijn vriendin op de bank zitten hoor!
* BarraCupraCuda denk "nee schat niet weer met die zweep, ik zal de afwas doen! "
Je wordt bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:30 schreef Valkire het volgende:
Aah werken op vrijdagjullie liever dan ik.
Succes gewenst aan iedereen, en alvast een fijn weekend gewenst.
dank je mede onzingoedemorgentopicposterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:30 schreef Valkire het volgende:
Aah werken op vrijdagjullie liever dan ik.
Succes gewenst aan iedereen, en alvast een fijn weekend gewenst.
hoe duur ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Bier klinkt goed
trouwens jupiler is hier fucking duur ")_
Ok allemaal met dew trein naar zevenbergen !!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:29 schreef crazy987 het volgende:
hier ook
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND
STEEK DAT WERK MAAR IN JE HOL *!&@#!%#$^!
1E RONDJE IN CAFE DE RUWE IN ZEVENBERGEN IS VOOR MIJN REKENING
voor de rest,
werk ze nog mensen
spreek jullie thuis wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |