* Dr.Droxz zet er maar een bak ships en nootjes bij...quote:
Prettig weekend FUBARRRRRRRRRRR~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
laters en prettig WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
allemaal
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Prettig weekend FUBARRRRRRRRRRR~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha, ik kom er ook niet veel meer sinds ik er niet meer mag rokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de kroeg... al in jaren niet geweest.... word gewoon bij mijn vriendin op de bank zitten hoor!
* BarraCupraCuda denk "nee schat niet weer met die zweep, ik zal de afwas doen! "
* Sgele gooit een flesje bier richting Barraquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de kroeg... al in jaren niet geweest.... word gewoon bij mijn vriendin op de bank zitten hoor!
* BarraCupraCuda denk "nee schat niet weer met die zweep, ik zal de afwas doen! "
Je wordt bedanktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:30 schreef Valkire het volgende:
Aah werken op vrijdagjullie liever dan ik.
Succes gewenst aan iedereen, en alvast een fijn weekend gewenst.
dank je mede onzingoedemorgentopicposterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:30 schreef Valkire het volgende:
Aah werken op vrijdagjullie liever dan ik.
Succes gewenst aan iedereen, en alvast een fijn weekend gewenst.
hoe duur ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Bier klinkt goed
trouwens jupiler is hier fucking duur ")_
Ok allemaal met dew trein naar zevenbergen !!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:29 schreef crazy987 het volgende:
hier ook
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND
STEEK DAT WERK MAAR IN JE HOL *!&@#!%#$^!
1E RONDJE IN CAFE DE RUWE IN ZEVENBERGEN IS VOOR MIJN REKENING
voor de rest,
werk ze nog mensen
spreek jullie thuis wel
Jaha goed bedacht hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je mede onzingoedemorgentopicposter
(pff wat een woord zo op de late middag)
9 euro voor een kratje (ex statiegeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Bier klinkt goed
trouwens jupiler is hier fucking duur ")_
stiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prettig weekend Droxz!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat valt niet mee als je al met je hoofd in het weekend zitquote:
We zouden 'm eigenlijk allemaal keihard moeten pwnen en daar langs gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok allemaal met dew trein naar zevenbergen !!!!!!
nou volgens mij 0,5 liter blikje in de supermarkt 95 cent ? ja ik dacht zoiets jaquote:
ja dat is gewoon dubbel fout. 2 euro, en bavaria. ze zouden jou 2 euro moeten betalen daarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
Hier op het station betaal je 2 euro voor een 33 cl blikje Bavaria
Daarom haal ik hier ook nooit bierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is gewoon dubbel fout. 2 euro, en bavaria. ze zouden jou 2 euro moeten betalen daarvoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je mede onzingoedemorgentopicposter
(pff wat een woord zo op de late middag)
inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zouden 'm eigenlijk allemaal keihard moeten pwnen en daar langs gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |