Jaha goed bedacht hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je mede onzingoedemorgentopicposter
(pff wat een woord zo op de late middag)
9 euro voor een kratje (ex statiegeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
Bier klinkt goed
trouwens jupiler is hier fucking duur ")_
stiktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prettig weekend Droxz!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
PREEEEEEEEEEETIG WEEEEEEEEEEEEEKEND MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat valt niet mee als je al met je hoofd in het weekend zitquote:
We zouden 'm eigenlijk allemaal keihard moeten pwnen en daar langs gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok allemaal met dew trein naar zevenbergen !!!!!!
nou volgens mij 0,5 liter blikje in de supermarkt 95 cent ? ja ik dacht zoiets jaquote:
ja dat is gewoon dubbel fout. 2 euro, en bavaria. ze zouden jou 2 euro moeten betalen daarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
Hier op het station betaal je 2 euro voor een 33 cl blikje Bavaria
Daarom haal ik hier ook nooit bierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is gewoon dubbel fout. 2 euro, en bavaria. ze zouden jou 2 euro moeten betalen daarvoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank je mede onzingoedemorgentopicposter
(pff wat een woord zo op de late middag)
inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
We zouden 'm eigenlijk allemaal keihard moeten pwnen en daar langs gaan
vrijwilligerswerk, telt dat ook ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef Valkire het volgende:
Wie moet er hier eigenlijk in het weekend nog werken
nou moet moet... ik ga nog wel ff een presentatie voorbereiden maar dat is omdat ik anders bang bent dat het niet klaar komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:46 schreef Valkire het volgende:
Wie moet er hier eigenlijk in het weekend nog werken
daar ben je toch nu al mee bezig ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk, telt dat ook ?
nee, nu krijg ik nog betaaldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ben je toch nu al mee bezig ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk, telt dat ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |