abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61038134
Wat kost het eigenlijk om je SuppCC te voorzien van een uitkaart?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61038201
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kost het eigenlijk om je SuppCC te voorzien van een uitkaart?
Neem aan van niks?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61038258
Uitkaart kun je gratis laten maken bij de supportersbalie. Daar ben je nu alleen wel te laat voor.
pi_61038286
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uitkaart kun je gratis laten maken bij de supportersbalie. Daar ben je nu alleen wel te laat voor.
Dat meen je niet. Godver, dacht ik dat even prima te kunnen combineren volgende week .
In Southern Sun
pi_61038297
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik vind het plezieriger om zijn stukken te lezen dan de meeste inhoudsloze posts hier, dus blijf lekker zo posten .
Ik neem aan dat hij geen Ajacied is?
pi_61038325
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Godver, dacht ik dat even prima te kunnen combineren volgende week .
Trouwens, ik weet niet hoe dat met een SuppCC zit. Maar voor SCC moet je wachten tot volgend jaar. Misschien even Ajax bellen. Het is in ieder geval wel gratis, dat zeker.
pi_61038337
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar ik haal Miralem Sulejmani liever voor een paar ton dan voor 16 miljoen euro.

Hetzelfde geldt voor Luis Suárez, Marcus Berg etc.
Makkelijk gezegd natuurlijk. Daar kunnen zij zich gelijk ontwikkelen tot een volwaardig basisspeler, bij Ajax is dat afwachten wat voor kansen ze krijgen. Kijk naar Mitea en Manucharyan. Misschien waren die ook wel bij Heerenveen of Groningen gekomen en hadden we na 1 seizoen geroepen, fuck - waarom hebben we die niet eerder gehaald?

Dat betekent ook niet weer dat je iedere speler niet zou moeten halen of niet zou moeten proberen, maar verwachten dat je constant dat soort zulke jongens kan halen met goede gevolgen, gaat natuurlijk ook niet. Kijk naar PSV met al die Brazilianen, waarvan een groot deel ook mislukt is. Stel dat we Ronaldo kochten, was Kluivert wellicht nooit doorgebroken.

Ik vind het prima nu zo, met een groot aantal zelfopgeleide Nederlandse jongens, een redelijk deel ervaren buitenlanders maar met toegevoegde waarde over het algemeen en dan de potentiele toppers als Suarez en Sulejmani.
pi_61038396
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd natuurlijk. Daar kunnen zij zich gelijk ontwikkelen tot een volwaardig basisspeler, bij Ajax is dat afwachten wat voor kansen ze krijgen. Kijk naar Mitea en Manucharyan. Misschien waren die ook wel bij Heerenveen of Groningen gekomen en hadden we na 1 seizoen geroepen, fuck - waarom hebben we die niet eerder gehaald?

Dat betekent ook niet weer dat je iedere speler niet zou moeten halen of niet zou moeten proberen, maar verwachten dat je constant dat soort zulke jongens kan halen met goede gevolgen, gaat natuurlijk ook niet. Kijk naar PSV met al die Brazilianen, waarvan een groot deel ook mislukt is. Stel dat we Ronaldo kochten, was Kluivert wellicht nooit doorgebroken.

Ik vind het prima nu zo, met een groot aantal zelfopgeleide Nederlandse jongens, een redelijk deel ervaren buitenlanders maar met toegevoegde waarde over het algemeen en dan de potentiele toppers als Suarez en Sulejmani.
100% mee eens!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:07:56 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61038622
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax kocht Marcus Rosenberg, terwijl ze Afonso Alves lieten lopen. Ajax zei nee tegen Miralem Sulejmani, terwijl hij twee jaar later voor zestien miljoen euro wordt overgenomen van Heerenveen. Hetzelfde verhaal met Douglas Franco Teixeira, ook hier zagen de Ajax-scouts het helemaal verkeerd.

Voorheen kochten we Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Cristian Chivu binnen één jaar, toch wel een verschil.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61038676
Die gekke De Mul staat daar gewoon even Ronaldinho een panna te geven .
In Southern Sun
pi_61038755
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax kocht Marcus Rosenberg, terwijl ze Afonso Alves lieten lopen. Ajax zei nee tegen Miralem Sulejmani, terwijl hij twee jaar later voor zestien miljoen euro wordt overgenomen van Heerenveen. Hetzelfde verhaal met Douglas Franco Teixeira, ook hier zagen de Ajax-scouts het helemaal verkeerd.

Voorheen kochten we Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Cristian Chivu binnen één jaar, toch wel een verschil.
Markus Rosenberg speelt nu bij Werder de sterren van de hemel!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:13:54 #112
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61038789

wat is tie goed
#FreeHat
pi_61038849
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Douglas is toch wel een ander verhaal, die kon niet gescout worden omdat hij bij zijn eigen club in de Serie C nog niet eens een basisplaats had. Die werd gewoon door een of andere zaakwaarnemer aangeboden, zoals er wekelijks tientallen, misschien wel honderden spelers bij Ajax worden aangeboden. Je kunt niet al die spelers serieus gaan benaderen.

Sulejmani was inderdaad al 1 van de grootste talenten van zijn land en de keuze voor Rosenberg was achteraf ook een inschattingsfout, die was totaal niet geschikt in het systeem dat Ajax wil spelen.

Bovendien was Chivu toch al 1 of 2 seizoenen eerder naar Amsterdam gehaald dan Zlatan, Mido en Maxwell? Niet dat het ertoe doet hoor, maar dacht ik in ieder geval.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:17:09 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61038884
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar is slecht gescout door Ajax.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61038959
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ander systeem .. Ajax speelt niety naar d emogelijkheden die het heeft al jaren niet maar probeert zichzelf in ene korset te douwen met de verkeerde spelers.
pi_61038966
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bovendien was Chivu toch al 1 of 2 seizoenen eerder naar Amsterdam gehaald dan Zlatan, Mido en Maxwell? Niet dat het ertoe doet hoor, maar dacht ik in ieder geval.
Dat klopt. Trabelsi is wel in het zelfde jaar als Zlatan, Mido en Maxwell gehaald.
pi_61038988
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij geen Ajacied is?
En waarom neem jij dat aan, beste jongen? Omdat ik Sneijder afkraak? Of omdat ik geen Ajax gereateerde avater heb of onderschrift?

Ik heb onze huidige trainer nog in het heilige rood-wit in De Meer zien spelen! Dat kunnen de meesten van jullie niet zeggen

Ik vind Sneijder een overgewaardeerde speler en een onsympathieke klojo dus dat laat ik merken in mijn posts.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61038991
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar is slecht gescout door Ajax.
Klopt maar geen idee hoe Alves het als spits bij Ajax had gedaan.
pi_61039057
Vertonghen en Vermaelen dus naar huis zonder een medaille, toch jammer!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61039063
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef navigator het volgende:

[..]

En waarom neem jij dat aan, beste jongen? Omdat ik Sneijder afkraak? Of omdat ik geen Ajax gereateerde avater heb of onderschrift?

Ik heb onze huidige trainer nog in het heilige rood-wit in De Meer zien spelen! Dat kunnen de meesten van jullie niet zeggen

Ik vind Sneijder een overgewaardeerde speler en een onsympathieke klojo dus dat laat ik merken in mijn posts.
Ik heb San Marco ook nog in de Meer zien spelen. Niet dat ik er veel van meegekregen heb, maar ik heb hem wel gezien .

Iemand die een echte Ajacied als Sneijder een klojo of een laaf noemt, vind ik geen echte Ajacied.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:24:59 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039092
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vast niet slechter.
pi_61039102
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

True daarom is t ook zo moeilijk om te zeggen hoe Suarez en Sulejmani t hadden gedaan als ze wel gelijk bij ons hadden gespeeld. Misschien kwamen ze dan totaal niet uit de verf en was t weg gegooid geld geweest.

Ben t dan ook helemaal eens met de post van Bliksem!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:26:20 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039128
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat klopt. Trabelsi is wel in het zelfde jaar als Zlatan, Mido en Maxwell gehaald.
Dacht ik ook wel, vond Ahmed Hossam en Hatem Trabelsi echter slechtere voorbeelden omdat ze op het moment geen top meer zijn en de drie door mij genoemde spelers allen bij Internazionale spelen.
pi_61039172
Voetbalt Hatem Trabelsi eigenlijk nog wel?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:28:39 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039203
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
Voetbalt Hatem Trabelsi eigenlijk nog wel?
El Al Halal ofzo toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')