abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61038134
Wat kost het eigenlijk om je SuppCC te voorzien van een uitkaart?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61038201
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kost het eigenlijk om je SuppCC te voorzien van een uitkaart?
Neem aan van niks?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61038258
Uitkaart kun je gratis laten maken bij de supportersbalie. Daar ben je nu alleen wel te laat voor.
pi_61038286
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uitkaart kun je gratis laten maken bij de supportersbalie. Daar ben je nu alleen wel te laat voor.
Dat meen je niet. Godver, dacht ik dat even prima te kunnen combineren volgende week .
In Southern Sun
pi_61038297
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik vind het plezieriger om zijn stukken te lezen dan de meeste inhoudsloze posts hier, dus blijf lekker zo posten .
Ik neem aan dat hij geen Ajacied is?
pi_61038325
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Godver, dacht ik dat even prima te kunnen combineren volgende week .
Trouwens, ik weet niet hoe dat met een SuppCC zit. Maar voor SCC moet je wachten tot volgend jaar. Misschien even Ajax bellen. Het is in ieder geval wel gratis, dat zeker.
pi_61038337
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar ik haal Miralem Sulejmani liever voor een paar ton dan voor 16 miljoen euro.

Hetzelfde geldt voor Luis Suárez, Marcus Berg etc.
Makkelijk gezegd natuurlijk. Daar kunnen zij zich gelijk ontwikkelen tot een volwaardig basisspeler, bij Ajax is dat afwachten wat voor kansen ze krijgen. Kijk naar Mitea en Manucharyan. Misschien waren die ook wel bij Heerenveen of Groningen gekomen en hadden we na 1 seizoen geroepen, fuck - waarom hebben we die niet eerder gehaald?

Dat betekent ook niet weer dat je iedere speler niet zou moeten halen of niet zou moeten proberen, maar verwachten dat je constant dat soort zulke jongens kan halen met goede gevolgen, gaat natuurlijk ook niet. Kijk naar PSV met al die Brazilianen, waarvan een groot deel ook mislukt is. Stel dat we Ronaldo kochten, was Kluivert wellicht nooit doorgebroken.

Ik vind het prima nu zo, met een groot aantal zelfopgeleide Nederlandse jongens, een redelijk deel ervaren buitenlanders maar met toegevoegde waarde over het algemeen en dan de potentiele toppers als Suarez en Sulejmani.
pi_61038396
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd natuurlijk. Daar kunnen zij zich gelijk ontwikkelen tot een volwaardig basisspeler, bij Ajax is dat afwachten wat voor kansen ze krijgen. Kijk naar Mitea en Manucharyan. Misschien waren die ook wel bij Heerenveen of Groningen gekomen en hadden we na 1 seizoen geroepen, fuck - waarom hebben we die niet eerder gehaald?

Dat betekent ook niet weer dat je iedere speler niet zou moeten halen of niet zou moeten proberen, maar verwachten dat je constant dat soort zulke jongens kan halen met goede gevolgen, gaat natuurlijk ook niet. Kijk naar PSV met al die Brazilianen, waarvan een groot deel ook mislukt is. Stel dat we Ronaldo kochten, was Kluivert wellicht nooit doorgebroken.

Ik vind het prima nu zo, met een groot aantal zelfopgeleide Nederlandse jongens, een redelijk deel ervaren buitenlanders maar met toegevoegde waarde over het algemeen en dan de potentiele toppers als Suarez en Sulejmani.
100% mee eens!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:07:56 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61038622
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax kocht Marcus Rosenberg, terwijl ze Afonso Alves lieten lopen. Ajax zei nee tegen Miralem Sulejmani, terwijl hij twee jaar later voor zestien miljoen euro wordt overgenomen van Heerenveen. Hetzelfde verhaal met Douglas Franco Teixeira, ook hier zagen de Ajax-scouts het helemaal verkeerd.

Voorheen kochten we Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Cristian Chivu binnen één jaar, toch wel een verschil.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61038676
Die gekke De Mul staat daar gewoon even Ronaldinho een panna te geven .
In Southern Sun
pi_61038755
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax kocht Marcus Rosenberg, terwijl ze Afonso Alves lieten lopen. Ajax zei nee tegen Miralem Sulejmani, terwijl hij twee jaar later voor zestien miljoen euro wordt overgenomen van Heerenveen. Hetzelfde verhaal met Douglas Franco Teixeira, ook hier zagen de Ajax-scouts het helemaal verkeerd.

Voorheen kochten we Zlatan Ibrahimovic, Maxwell en Cristian Chivu binnen één jaar, toch wel een verschil.
Markus Rosenberg speelt nu bij Werder de sterren van de hemel!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:13:54 #112
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61038789

wat is tie goed
#FreeHat
pi_61038849
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Douglas is toch wel een ander verhaal, die kon niet gescout worden omdat hij bij zijn eigen club in de Serie C nog niet eens een basisplaats had. Die werd gewoon door een of andere zaakwaarnemer aangeboden, zoals er wekelijks tientallen, misschien wel honderden spelers bij Ajax worden aangeboden. Je kunt niet al die spelers serieus gaan benaderen.

Sulejmani was inderdaad al 1 van de grootste talenten van zijn land en de keuze voor Rosenberg was achteraf ook een inschattingsfout, die was totaal niet geschikt in het systeem dat Ajax wil spelen.

Bovendien was Chivu toch al 1 of 2 seizoenen eerder naar Amsterdam gehaald dan Zlatan, Mido en Maxwell? Niet dat het ertoe doet hoor, maar dacht ik in ieder geval.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:17:09 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61038884
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar is slecht gescout door Ajax.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61038959
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ander systeem .. Ajax speelt niety naar d emogelijkheden die het heeft al jaren niet maar probeert zichzelf in ene korset te douwen met de verkeerde spelers.
pi_61038966
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bovendien was Chivu toch al 1 of 2 seizoenen eerder naar Amsterdam gehaald dan Zlatan, Mido en Maxwell? Niet dat het ertoe doet hoor, maar dacht ik in ieder geval.
Dat klopt. Trabelsi is wel in het zelfde jaar als Zlatan, Mido en Maxwell gehaald.
pi_61038988
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij geen Ajacied is?
En waarom neem jij dat aan, beste jongen? Omdat ik Sneijder afkraak? Of omdat ik geen Ajax gereateerde avater heb of onderschrift?

Ik heb onze huidige trainer nog in het heilige rood-wit in De Meer zien spelen! Dat kunnen de meesten van jullie niet zeggen

Ik vind Sneijder een overgewaardeerde speler en een onsympathieke klojo dus dat laat ik merken in mijn posts.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61038991
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar is slecht gescout door Ajax.
Klopt maar geen idee hoe Alves het als spits bij Ajax had gedaan.
pi_61039057
Vertonghen en Vermaelen dus naar huis zonder een medaille, toch jammer!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61039063
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef navigator het volgende:

[..]

En waarom neem jij dat aan, beste jongen? Omdat ik Sneijder afkraak? Of omdat ik geen Ajax gereateerde avater heb of onderschrift?

Ik heb onze huidige trainer nog in het heilige rood-wit in De Meer zien spelen! Dat kunnen de meesten van jullie niet zeggen

Ik vind Sneijder een overgewaardeerde speler en een onsympathieke klojo dus dat laat ik merken in mijn posts.
Ik heb San Marco ook nog in de Meer zien spelen. Niet dat ik er veel van meegekregen heb, maar ik heb hem wel gezien .

Iemand die een echte Ajacied als Sneijder een klojo of een laaf noemt, vind ik geen echte Ajacied.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:24:59 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039092
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vast niet slechter.
pi_61039102
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

True daarom is t ook zo moeilijk om te zeggen hoe Suarez en Sulejmani t hadden gedaan als ze wel gelijk bij ons hadden gespeeld. Misschien kwamen ze dan totaal niet uit de verf en was t weg gegooid geld geweest.

Ben t dan ook helemaal eens met de post van Bliksem!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:26:20 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039128
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat klopt. Trabelsi is wel in het zelfde jaar als Zlatan, Mido en Maxwell gehaald.
Dacht ik ook wel, vond Ahmed Hossam en Hatem Trabelsi echter slechtere voorbeelden omdat ze op het moment geen top meer zijn en de drie door mij genoemde spelers allen bij Internazionale spelen.
pi_61039172
Voetbalt Hatem Trabelsi eigenlijk nog wel?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:28:39 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61039203
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
El Al Halal ofzo toch?
pi_61039225
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb San Marco ook nog in de Meer zien spelen. Niet dat ik er veel van meegekregen heb, maar ik heb hem wel gezien .

Iemand die een echte Ajacied als Sneijder een klojo of een laaf noemt, vind ik geen echte Ajacied.

Wat een kul argument.

Een echte Ajacied laat niet 2 maanden na zijn overgang naar Madrid te pas en te onpas blijken dat hij blij is dat hij weg is.

Nigel de Jong vind ik ook een min mannetje, ben ik nu weer geen echte Ajacied?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:29:26 #127
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61039228
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef sjimz het volgende:
Vorig jaar nog Man City..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hatem_Trabelsi

Edit.. 2 jaar terug
I've got more game than Monopoly.
pi_61039250
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

El Al Halal ofzo toch?
Ja ergens in een zandbak
pi_61039260
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:29 schreef navigator het volgende:

[..]

Wat een kul argument.

Een echte Ajacied laat niet 2 maanden na zijn overgang naar Madrid te pas en te onpas blijken dat hij blij is dat hij weg is.

Nigel de Jong vind ik ook een min mannetje, ben ik nu weer geen echte Ajacied?
Een echte Ajacied vergeet niet wat Wesley Sneijder voor zijn club heeft betekend.
In Southern Sun
pi_61039435
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een echte Ajacied vergeet niet wat Wesley Sneijder voor zijn club heeft betekend.
Ik word een beetje moe van jullie met je geblaat over echte Ajacieden.

Bepalen jullie wat echte Ajacieden zijn aan de hand van meningen over spelers?

Wat is de volgende stap? Elk nieuw lid hier door een ballotage commissie voor je in het Ajax topic mag posten?

Hou toch op.
pi_61039474
quote:

[..]

Ik vind Sneijder een overgewaardeerde speler
Vandaar dat ie de sterren van de hemel speelde afgelopen seizoen bij Real ja.
pi_61039556
Aissati geeft ook al aan dat er bij Ajax veel op kracht wordt getraind:

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67175
pi_61039647
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:35 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van jullie met je geblaat over echte Ajacieden.

Bepalen jullie wat echte Ajacieden zijn aan de hand van meningen over spelers?

Wat is de volgende stap? Elk nieuw lid hier door een ballotage commissie voor je in het Ajax topic mag posten?

Hou toch op.
In ieder geval filteren we mensen die na het zien van twee posts kritiek op hun post direct teruggrijpen naar doodsverwnsingen er dan makkelijk uit ja.
In Southern Sun
pi_61039785
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:40 schreef Wooldoor het volgende:
Aissati geeft ook al aan dat er bij Ajax veel op kracht wordt getraind:

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67175
Leuk om te lezen.

Deze jongen gaat vlammen. Daar ben ik van overtuigd
pi_61039856
Vermaelen en Vertonghen dus geen prijs, die willen vol voor het kampioenschap gaan nu
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:53:42 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_61039948
Hatem was toch failliet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_61040480
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In ieder geval filteren we mensen die na het zien van twee posts kritiek op hun post direct teruggrijpen naar doodsverwnsingen er dan makkelijk uit ja.
Wie is ´we´? Ben jij fok! ofzo?

@ Cyberia: Hij begon goed maar heeft ook wel een heel aantal onzichtbare wedstrijden gespeeld hoor. En voor de duidelijkheid: Ik vind het geen slechte voetballer ofzo maar het is gewoon niet de geweldenaar die heel veel mensen in hem zien.
pi_61040648
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Vertonghen en Vermaelen dus naar huis zonder een medaille, toch jammer!
Maar wel met een hoop nieuwe ervaring. Ik denk dat de OS voor deze 2 jongens echt heel goed heeft gedaan.
pi_61040696
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
Wie wordt zijn vervanger dan? Marcus Berg?
Nee Sno kan ook in de spits ballen. Dus Ajax heeft de vervanger van Huntelaar alvast aangetrokken.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:15:37 #140
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_61040712
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef navigator het volgende:

[..]

@ Cyberia: Hij begon goed maar heeft ook wel een heel aantal onzichtbare wedstrijden gespeeld hoor. En voor de duidelijkheid: Ik vind het geen slechte voetballer ofzo maar het is gewoon niet de geweldenaar die heel veel mensen in hem zien.
Ik denk dat Aissati meer een speler is waar je pas zijn kwaliteiten merkt wanneer ie niet in het veld staat.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_61040941
Overigens krijg ik bij Sneijder in interviews het idee dat hij niet echt van Ajax hield. Het is koud buiten. Bovendien is zijn transfer saga alles behalve vlekkeloos geweest en draagde hij er flink aan mee qua frustratie bij de supporters door te zeggen dat hij zeker bleef.
pi_61040968
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nee Sno kan ook in de spits ballen. Dus Ajax heeft de vervanger van Huntelaar alvast aangetrokken.
Lachen dit, brabantse humor!
pi_61041031
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef navigator het volgende:

[..]

, dit is wel heel kansloos. Leren lezen vrind.
In Southern Sun
pi_61041083
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind Sno niet goed genoeg voor de top van de eredivisie, dat is mijn mening
[..]

Ik zou liever een constante speler hebben met ongeveer hetzelfde, misschien nog wel het betere niveau als back-up. Dat Delorge wat ouder is vind ik dan minder belangrijk.
[..]

1 - 1,5 miljoen voor een middelmatige speler die overbodig was bij Celtic vind ik aardig wat geld, met een beetje scouting zijn er spelers uit dezelfde categorie voor hetzelfde of minder te vinden. Ook zal zijn salaris niet weinig zijn denk ik.
alsof Sno het niveau van de eredivisie niet aan kan
overschat jij de eredivisie niet enorm??

1 - 1,5 miljoen voor een 21-jarige speler kan toch financieel haast geen probleem zijn..alsof je zo'n jongen over een paar jaar voor minder gaat verkopen terwijl hij met de jaren groeit...(tenzij enorme blessure oid)
4 8 15 16 23 42
pi_61041114
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lachen dit, brabantse humor!
Foppe heeft hem anders toch meermaals in de spits gezet bij Jong Oranje.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:27:47 #146
166976 DuvelDuvel
pi_61041136
quote:

[..]

Sneijder overgewaardeerd Kom op zeg. Die jonge kan toch echt wel geweldig voetballen.Seizoen 06/07 was hij fantastisch onder Ten Cate. En nu is hij zelfs een van de betere bij Madrid. Dat je hem niet mag neem je mee in je beoordeling over zijn voetbalkwaliteiten en hierdoor vind je hem dus ook niet minder goed.
#FreeHat
pi_61041183
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens krijg ik bij Sneijder in interviews het idee dat hij niet echt van Ajax hield. Het is koud buiten. Bovendien is zijn transfer saga alles behalve vlekkeloos geweest en draagde hij er flink aan mee qua frustratie bij de supporters door te zeggen dat hij zeker bleef.
Dat bedoel ik oa maar zeg het niet te hard anders ben je geen echte Ajacied!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:32:09 #148
166976 DuvelDuvel
pi_61041320
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij dacht Sneijder op dat moment oprecht dat hij zou blijven. En sinds hij in Madrid zit is hij ook al een paar keer terug gekomen naar Ajax om wedstrijden te bezoeken. Ook heeft hij al een aantal keren aangegeven dat hij Ajax nog altijd volgt. Maar dat het een echt "mannetje"is zal ik niet ontkennen.
#FreeHat
pi_61041347
Van Basten heeft selectie rond

Amsterdam, 22 aug 2008
Een week voor de start van de Eredivisie stond trainer Marco van Basten de pers te woord over het wel en wee van zijn selectie en de hoge verwachtingen bij de buitenwacht.
,,Er is veel Hosanna rond Ajax”, zei Van Basten tijdens het persmoment in de Amsterdam ArenA. ,,Maar wij hebben nog tijd nodig om het niveau te bereiken waar we heen willen. Normaal gesproken gaat het in de Eredivisie tussen PSV, Feyenoord, AZ en Ajax, maar de tweede groep van NAC Breda, FC Twente en sc Heerenveen bestaat ook uit steeds sterkere ploegen.”

Terug naar zijn eigen ploeg. Donderdag voegde zich weer een nieuwe speler bij Ajax, Evander Sno. ,,Met Sno hebben wij ook een goede keuze gemaakt. Hij is hier bekend, is een Nederlander en kan op meerdere posities spelen op het middenveld en in de achterhoede. Hij is een speler die ons fysiek en verdedigend sterker maakt.”

In aanvallend opzicht zijn de ogen vooral gericht op Miralem Sulejmani. Maar met deze aanwinst, die aan het einde van vorig seizoen aan zijn knie werd geopereerd, gaat het nog niet helemaal zoals gehoopt. Hij heeft nog altijd wat last van het gewricht. Van Basten: ,,Miralem heeft een reactie gekregen na de wedstrijd tegen Murcia en dat is jammer. Zijn volledige herstel heeft daardoor wat vertraging opgelopen."’

Na de voorbereiding heeft hij een beter beeld gekregen van zijn spelers, onder wie Dario Cvitanich. ,,Ik heb Dario ook op tien laten spelen, afwisselend met Klaas Jan Huntelaar. Maar wij zijn nu wel van mening dat hij een aanvaller is en geen middenvelder.”

Naast Sno trok Ajax eerder verdediger Oleguer aan. Over de Catalaan is de trainer vol lof. ,,Hij is een goede aankoop, verdedigend betrouwbaar en hij gedraagt zich voorbeeldig. Ismaïl Aissati moet zijn plek zien te veroveren want de concurrentie op zijn positie neemt toe.”

Met de komst van Sno zegt Van Basten klaar te zijn op de transfermarkt. ,,De selectie hebben we rond, al moet je afwachten of het genoeg is. Maar gezien wat er op dit moment mogelijk is, zijn we klaar.”

Denkt Van Basten dat hij Klaas Jan Huntelaar alsnog kwijtraakt? ,,Ik ben daar niet mee bezig. Ik weet van niets, alleen dat Klaas het naar zijn zin heeft. Wij willen met Klaas het seizoen afmaken. Wij hebben al vroeg aangegeven dat we niet willen dat er net als vorig seizoen een speler zo laat vertrekt. Als je hem dan alsnog kwijtraakt, kan je niets meer met het geld dat het oplevert.”

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67177
pi_61041364
quote:
Van Basten heeft selectie na komst Sno rond

Evander Sno is de laatste speler die deze zomer naar Ajax trekt. Coach Marco van Basten ziet in de jeugdinternational een speler die ook achterin uit de voeten kan en stelt dat zijn selectie rond is. De komst van Twente-verdediger Rob Wielaert is zodoende definitief van de baan, zo verzekerde Van Basten op het traditionele perspraatje.

Ajax was wekenlang op zoek naar defensieve versterkingen en kwam uit bij Wielaert. FC Twente wilde echter niet meewerken aan een transfer, waarna de Amsterdammers verrasten met het aantrekken van Sno. De verdedigende middenvelder kwam over van Celtic en zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een driejarig contract.

“Met Sno hebben wij een goede keuze gemaakt”, zegt Van Basten op de officiële website van zijn werkgever. “Hij is hier bekend, is een Nederlander en kan op meerdere posities op het middenveld en in de achterhoede spelen. Hij is een speler die ons fysiek en verdedigend sterker maakt. De selectie hebben we rond, al moet je afwachten of het genoeg is. Maar gezien wat er op dit moment mogelijk is, zijn we klaar.”

Een week voor aanvang van de competitie stelt Van Basten dat hij de sterktes en zwaktes van zijn selectie heeft leren kennen. Na de voorbereiding heeft hij een beter beeld gekregen van zijn spelers, onder wie Dario Cvitanich. “Ik heb Dario ook op tien laten spelen, afwisselend met Klaas-Jan Huntelaar. Maar wij zijn nu wel van mening dat hij een aanvaller is en geen middenvelder”, aldus de oefenmeester.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')