Ow zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was Ruud afgelopen week bij Oranje dan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was Ruud afgelopen week bij Oranje dan?
Maar toen hij fit was niet meer in de basis teruggekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was gewoon geblesseerd hoor
Dat was toch op de plek van Jaliens?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Pieters speelde de laatste wedstrijd toch gewoon!?
Door de schorsing van Jaliens ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Centraal, omdat Kew Jaliens geschorst (?) was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Hoezo beter gescout? We hebben er nu 12 of 13 uit de eigen opleiding lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat jij Jan Vertonghen onderschat, waarschijnlijk heb jij hem niet veel zien spelen als linksback.
De drie door jou genoemde spelers zijn in elk geval geen verbetering ten opzichte van Vertonghen.
Wel ben ik het met je eens dat er beter gescout moet worden, misschien dat Darío Cvitanich de eerste in een reeks geweldige aankopen wordt, dat moeten we nog even afwachten.
Klopt, maar ik haal Miralem Sulejmani liever voor een paar ton dan voor 16 miljoen euro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo beter gescout? We hebben er nu 12 of 13 uit de eigen opleiding lopen.
Het is nog maar de vraag of PSV heel sterk achterin is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
We zullen het komende seizoen wel zien, PSV is achterin veel sterker dan Ajax. Ajax is voorin veel sterker dan PSV, toch denk ik dat een goede achterhoede in de onderlinge duels weleens eerder de doorslag kan geven ten opzichte van een goede aanval. Ik hoop dat Ajax gaat vlammen, maar toch vrees ik dat het weer PSV wordt die de schaal mag pakken omdat die een evenwichtigere selectie hebben.
Inderdaad, typisch Nederlandsom niet thuis te geven als het er echt om gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Italië en Frankrijk was hij twee keer de beste man op het veld. Tegen Rusland was het inderdaad minder, maar hij heeft gewoon een erg goed toernooi gespeeld.
Heb je trouwens een bron dat hij heeft gezegt dat hij zich de leider van Oranje vindt? Kan me niet voorstellen dat hij dat gezegt heeft.
En voor iemand die altijd alleen maar voor zijn eigen kans gaat, vind ik dat hij behoorlijk wat assists gegeven heeft.
Ah, tegen Italië en Frankrijk ging het nergens omquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef navigator het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch Nederlandsom niet thuis te geven als het er echt om gaat![]()
Ik heb het gelezen in een krant ten tijde van het EK. En waarom kun je je dat niet voorstellen dan? Sneijder is nu niet bepaald een schuchtere, bescheiden jongen. Eerder een arrogante, klootzak met een veel te grote bek,![]()
Tuurlijk zitten er wel assists bij maar hoevaak ik die gast niet heb vervloekt als hij weer uit een onmogelijke hoek op goal schoot terwijl er een pass had moeten komen...
Dat is niet bijzonder in toernooivoetbal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef sjimz het volgende:
Maar toen hij fit was niet meer in de basis teruggekomen
quote:Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV
vrijdag 22 augustus, door litmanen88, Amsterdam, 11:41u, Telegraaf
AMSTERDAM - Cohen vreest morgenavond een bloedbad rond de wedstrijd Feyenoord-PSV om de Johan Cruijffschaal. De Amsterdamse burgemeester zegt dat politie, justitie en gemeente aanwijzingen hebben dat hooligans van verschillende clubs met elkaar op de vuist willen. In landelijke advertenties kondigt Cohen daarom scherpe voorzorgsmaatregelen aan. Zo geldt morgen van 10.00 tot 24.00 een noodverordening. De politie mag daardoor in een groot gebied van Amsterdam preventief fouilleren. Ook zijn veel wegen afgesloten.
Maar wel een teken dat Pieters het dus op dat moment niet van Jong a Pin kon winnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder in toernooivoetbal.
Cohenquote:
Zie niets staan op de site van De Telegraaf.quote:
Sneijder speelt vooral goede samenvattingen, maar zelden een goeie wedstrijd. Hij moet het van zijn momenten hebben, in plaats van dat hij lijn in het spel aanbrengt. En dat heb je wel nodig en dat is heel wat anders dan aanvoerder zijn of belangrijke figuur in de groep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, tegen Italië en Frankrijk ging het nergens om.
Misschien wil hij uitgroeien tot een belangrijke jongen in Oranje ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zich nu al de grote leider van Oranje vond. Dat was Van der Sar natuurlijk. En daarna Van Nistelrooij, dat weet Sneijder ook wel. En de Sneijder waar jij op doelt, is de Sneijder van een paar jaar geleden. Hij is veel volwassener geworden.
Misschien moet je toch de eerste 2 Ek wedstrijden eens terug kijken..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sneijder speelt vooral goede samenvattingen, maar zelden een goeie wedstrijd. Hij moet het van zijn momenten hebben, in plaats van dat hij lijn in het spel aanbrengt. En dat heb je wel nodig en dat is heel wat anders dan aanvoerder zijn of belangrijke figuur in de groep.
Toch wel: http://www.telegraaf.nl/b(...)loedbad__.html?p=2,1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie niets staan op de site van De Telegraaf.
Best goed countervoetbal. Maar als je het spel moet maken zie ik liever een spelmaker die met kleine slimme passjes strooit. De test van een creatieve middenvelder is dan ook een wedstrijd waarin wat gecreeerd moet worden, en toen zagen we kluitjesvoetbal en omstebeurt op de goal schieten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:51 schreef TAV74 het volgende:
Misschien moet je toch de eerste 2 Ek wedstrijden eens terug kijken..
Iemand die het ook ziet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Best goed countervoetbal. Maar als je het spel moet maken zie ik liever een spelmaker die met kleine slimme passjes strooit. De test van een creatieve middenvelder is dan ook een wedstrijd waarin wat gecreeerd moet worden, en toen zagen we kluitjesvoetbal en omstebeurt op de goal schieten.
Als het een geldkwestie is begrijp ik het niet. Ajax wilde voor Wielaert drie miljoen betalen toch? Dan moet er nu toch nog geld over zijn. Of zouden ze er bij Ajax op gerekend hebben dat enkele van de verbannelingen inmiddels onderdak gevonden zouden hebben en het gebrek aan inkomsten en kosten daarvan maken dat de poet nu op is.quote:Sno kwam in vizier Ajax na afketsen transfer Wielaert
Na het afketsen van de transfer van Robbie Wielaert heeft Ajax het vizier gericht op Evander Sno (foto, links), meldt De Telegraaf vrijdag. Dit keer was het wel raak: Sno keert bij Ajax terug op het oude nest en tekende een contract voor drie seizoenen.
Manager technische zaken Danny Blind is blij met de komst van de multifunctionele Sno. 'Marco van Basten en zijn staf hebben hem met het oog op Oranje de laatste twee jaar vaak aan het werk gezien, hadden een goed beeld van hem en wilden hem graag bij de selectie hebben.'
Dat Sno zowel als verdedigende middenvelder en centrale verdediger uit de voeten kan, vindt Blind voor Ajax een groot pluspunt. 'In de voorbereiding op dit seizoen werd duidelijk dat er nog behoefte was aan een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger. Er was echter maar geld voor één speler. Dus zochten we naar iemand die op beide posities kan spelen. Sno is zo iemand.'
Ajax betaalt naar verluidt één miljoen euro aan Celtic voor het overnemen van Sno.
Ze hadden verwacht dat Gijon een miljoentje of 3 voor Colin zou neerleggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:21 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Als het een geldkwestie is begrijp ik het niet. Ajax wilde voor Wielaert drie miljoen betalen toch? Dan moet er nu toch nog geld over zijn. Of zouden ze er bij Ajax op gerekend hebben dat enkele van de verbannelingen inmiddels onderdak gevonden zouden hebben en het gebrek aan inkomsten en kosten daarvan maken dat de poet nu op is.
quote:Edgar Davids en Patrick Kluivert werken mogelijk binnenkort enkele wedstrijden in de Australische A-league af. Voor een gage van respectievelijk dertigduizend en twintigduizend euro per wedstrijd kunnen Australische clubs het momenteel werkloze duo tijdelijk in dienst nemen. Sydney FC, Adelaide United en Wellington Phoenix zijn bereid om de gok met de Nederlanders te wagen. (Diverse Australische media)
Dat zal niet lukken zo kort voor 1 sept. Ze hebben met Cvitanic toch ook al op een vertrek geanticipeert?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:25 schreef BoNi het volgende:
Elke vervanger van Huntelaar zal de hoofdprijs moeten gaan kosten.
Waarom doen we hier altijd zo moeilijk over voetballers met dikke auto's? Als je het geld hebt....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:04 schreef navigator het volgende:
Onze bescheiden leider aan het woord:
........
Goh Wesley, wat raar dat er wat afgunst is als je om te patsen langs komt in je auto van een ton. Wat een lutser.
Het is wel allemaal wat offtopic.
ik vind het allemaal nog niet zo verkeerd wat hij zegt eigenlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:04 schreef navigator het volgende:
Onze bescheiden leider aan het woord:
etc etc
Dank Uquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nu op de Belg: Vertonghen en Vermaelen tegen Brazilië.
Cvitanic is absoluut niet de vervanger van Huntelaar dit seizoen. Misschien volgend jaar als het goed uitpakt,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zal niet lukken zo kort voor 1 sept. Ze hebben met Cvitanic toch ook al op een vertrek geanticipeert?
Dat hij niet aan zijn gemiddelde komt lijkt me ook maar ze hebben iig een spits aangetrokken (met potentie). Dat was bij Sneijder wel anders. Je krijgt toch geen KJH terug voor 1 september. Zijn gemiddelde is ongekend. Maar als je ziet hoeveel Suarez vorig seizoen al scoorde heb ik het idee dat het in de voorhoede wel goed komt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Cvitanic is absoluut niet de vervanger van Huntelaar dit seizoen. Misschien volgend jaar als het goed uitpakt,
Ik doe helemaal niet moeilijk. Dit typeert alleen Sneijder in mijn ogen: Hij laat zich nooit meer zien in zijn oude buurt maar gaat wel even langs als hij net een nieuwe M3 onder zn kont heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom doen we hier altijd zo moeilijk over voetballers met dikke auto's? Als je het geld hebt....
Shocking!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk. Dit typeert alleen Sneijder in mijn ogen: Hij laat zich nooit meer zien in zijn oude buurt maar gaat wel even langs als hij net een nieuwe M3 onder zn kont heeft.
En nu kap ik met lullen over die laaf.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk. Dit typeert alleen Sneijder in mijn ogen: Hij laat zich nooit meer zien in zijn oude buurt maar gaat wel even langs als hij net een nieuwe M3 onder zn kont heeft.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Vertonghen gaat weer beginnen aan een wereldseizoen!
Doe ons hier een plezier en kap sowieso maar met lullen in dit topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik vind het plezieriger om zijn stukken te lezen dan de meeste inhoudsloze posts hier, dus blijf lekker zo postenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe ons hier een plezier en kap sowieso maar met lullen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |