quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jammer Blij dat Maduro in Valencia speelt.
Daar is niks jammers aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jammer dat Maduro in Valencia speelt.
Waarom dat dan weer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:
Geruchten gaan dat het einde van Vito Wormgoor bij Ajax in zicht is, of beter: Hij maakt al geen deel meer uit van de selectie van Ajax / Jong Ajax.
Het was een reactie op deze post van Twi:quote:
geruchten gaan al een paar jaar dat hij niet goed genoeg is. dat hij er nog zit is zelfs verrassend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:
Geruchten gaan dat het einde van Vito Wormgoor bij Ajax in zicht is, of beter: Hij maakt al geen deel meer uit van de selectie van Ajax / Jong Ajax.
Dat weet ik niet precies, hij staat in ieder geval niet meer bij de selectiespelers op Ajax.nl (zowel niet meer bij Ajax-1 als Jong Ajax)quote:
Ah op die fiets. Kon het me al nauwelijks voorstellen dat iemand hem zou missen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het was een reactie op deze post van Twi:
Maargoed, vooralsnog zie ik meer in Maduro ondanks zijn gebrek aan vorm in zijn laatste anderhalf jaar Ajax.
Zelf vind ik het niet zo erg dat Maduro pleite is.
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:27 schreef Silenus het volgende:
Omdat hij het afgelopen half jaar bij Heracles enorm goed gepresteerd heeft?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je anders met een naam als Quansah op de proppen komen?
Enorm goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij het afgelopen half jaar bij Heracles enorm goed gepresteerd heeft?
dacht ik ook eerst. maar toen het bekend werd dat hij weg mocht was hij diezelfde dag nog vertrokken naar Man City. onhaalbaar dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef N.i.c.k het volgende:
Gemiste kans dat Ajax geen stappen heeft ondernomen naar Vincent Kompany. Goede speler, wilde weg, en blijkt nu betaalbaar te zijn geweest.
Dan vraag ik me af hoeveel wedstrijden jij hem hebt zien spelen. Zijn enige minpuntje vind ik dat hij nogal veel kaarten pakt en soms onbesuisd inkomt, maar verder een prima speler. Misschien niet goed genoeg voor het niveau van Ajax1, maar om hem af te doen als een prutser gaat me ook wat ver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Enorm goedOverdrijven is ook een vak.
En Ajax had dus ook geen 8.5 miljoen euro meer beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dacht ik ook eerst. maar toen het bekend werd dat hij weg mocht was hij diezelfde dag nog vertrokken naar Man City. onhaalbaar dus.
Precies wat ik zeg dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveel wedstrijden jij hem hebt zien spelen. Zijn enige minpuntje vind ik dat hij nogal veel kaarten pakt en soms onbesuisd inkomt, maar verder een prima speler. Misschien niet goed genoeg voor het niveau van Ajax1, maar om hem af te doen als een prutser gaat me ook wat ver.
Ik heb ook niet beweerd dat Quansah goed genoeg is voor Ajax 1, ik vind hem alleen zeker niet minder dan Sno (die ik dus ook niet goed genoeg vind). Een Vadocz zou imo een betere aanwinst zijn geweest. Het ging over goedkopere opties die ik minstens even goed vind als Sno.quote:
Geef Sno een kans, het is een jongen met potentie. Hij is alleen enorm traag . Vadocz vind ik ook beter, maar die is nou eenmaal niet gehaald, net als al die andere opties die misschien wel beter zijn. Het heeft gewoon geen zin om daar over te discussiëren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat Quansah goed genoeg is voor Ajax 1, ik vind hem alleen zeker niet minder dan Sno (die ik dus ook niet goed genoeg vind). Een Vadocz zou imo een betere aanwinst zijn geweest.
Ik geef hem zeker een kans, van fluitconcerten van mij zal hij geen last hebben (geen Ajax fan, alleen sympathisant).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Geef Sno een kans, het is een jongen met potentie. Hij is alleen enorm traag . Vadocz vind ik ook beter, maar die is nou eenmaal niet gehaald, net als al die andere opties die misschien wel beter zijn. Het heeft gewoon geen zin om daar over te discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |