abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:05:39 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61032017
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:06:03 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_61032028
Poll: Blijft KJH?
  • Ja
  • Nee

Tussenstand:

• Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_61032130
    Ik vrees ook dat KJH alsnog gaat vertrekken .
    pi_61032139
    Telegraaf schrijft dat Sno één miljoen gekost zou hebben. Dat valt alleszins mee.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_61032147
    Sno bezorgt ons de landstitel!

Prima kracht voor de eredivisie en kan uitgroeien tot een goede speler.
    Misschien redelijk traag maar snel genoeg voor de Eredivisie.
    Ik heb vertrouwen in de nieuwe aankopen
    pi_61032189
    28 september lekker naar het geldredome!
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_61032194
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Dat heb ik de hele voorbereiding al ingecalculeerd.
    Maar van Basten heeft SNOde plannen
    Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_61032212
    Heeft iemand al gezegd dat die liever een verdediger als aankoop had gezien dan Sno?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_61032234
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:13 schreef Cheiron het volgende:
    Heeft iemand al gezegd dat die liever een verdediger als aankoop had gezien dan Sno?
    Ik had ook liever een verdediger gezien. Maar noem jij nou eens een goede, haalbare verdediger die er direct staat.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:17:23 #10
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_61032302
    Dan krijgen we weer namen als die Papalaatmentietenlos (of hoe die Griek ook mag heten) maar die nog nooit iemand meer als 5 wedstrijden heeft zien spelen.
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_61032312
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Ik heb dat gevoel eigenlijk nooit echt gehad en kan het me op dit punt ook niet meer voorstellen. De kans is veel groter dat hij gewoon blijft.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:18:07 #12
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61032314
    Klaas-Jan is denk ik afgelopen week overgehaald door Raffie, Ruud en Arjen
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:18:36 #13
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61032329
    Wie wordt zijn vervanger dan? Marcus Berg?
    29.10 Novastar HMH
    pi_61032340
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
    Wie wordt zijn vervanger dan? Marcus Berg?
    Als KJH gaat dan lijkt me Berg als logische vervanger ja.
    pi_61032341
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
    Klaas-Jan is denk ik afgelopen week overgehaald door Raffie, Ruud en Arjen
    Niet door Ruud denk ik.
    pi_61032385
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Han-Pekel het volgende:
    Sno is toch wel goed genoeg voor de Eredivisie....sommigen doen net of wij in de Premier League of CL moeten spelen en dat Sno ver ondermaats is qau niveau..
    Ik vind Sno niet goed genoeg voor de top van de eredivisie, dat is mijn mening
    quote:
    die jongen is voor de breedte gehaald, en is 21.. liever een speler met potentie dan een speler als Delorge bijv.
    Ik zou liever een constante speler hebben met ongeveer hetzelfde, misschien nog wel het betere niveau als back-up. Dat Delorge wat ouder is vind ik dan minder belangrijk.
    quote:
    geen miskoop dus en vooral geen wanbeleid (hij kostte ook nog eens niet veel trouwens)
    1 - 1,5 miljoen voor een middelmatige speler die overbodig was bij Celtic vind ik aardig wat geld, met een beetje scouting zijn er spelers uit dezelfde categorie voor hetzelfde of minder te vinden. Ook zal zijn salaris niet weinig zijn denk ik.

Daarnaast is het nog maar de vraag of er een verdediger bij gaat komen, als die niet komt dan vind ik het inderdaad niet echt verstandig beleid. In dat geval moet je bij blessures en schorsingen weer een beroep doen op jonge middenvelders voor de posities achterin. (Vertonghen, Anita, Urby en evt. Schilder) Nu weet ik dat Reiziger bijvoorbeeld ook geen verdediger van nature was, maar die periode had Ajax natuurlijk wel Blind en Frank de Boer (niet ervaren, maar wel erg goed) achterin met daarvoor Rijkaard, nu is Oleguer de enige echt ervaren speler achterin.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:22:20 #17
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61032416
    quote:
    Dat Sno zowel als verdedigende middenvelder als centrale verdediger uit de voeten kan, vindt Blind voor Ajax een groot pluspunt. 'In de voorbereiding op dit seizoen werd duidelijk dat er nog behoefte was aan een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger. Er was echter maar geld voor één speler. Dus zochten we naar iemand die op beide posities kan spelen. Sno is zo iemand.'
    EUH!? Er was bij Ajax nog maar 1.000.000 !?! No shit.
    29.10 Novastar HMH
    pi_61032421
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als KJH gaat dan lijkt me Berg als logische vervanger ja.
    Berg hadden we allang achter de hand moeten hebben, voordat Groningen hem haalde kostte hij bijna niks en was hij al in de picture. Nu betaal je er een gigantisch bedrag voor, zeker in dit stadium van de voorbereiding.

Stel dat je Huntelaar voor 25 miljoen verkoopt, dan kost Berg zeker 10-15 miljoen. Loop je dan weer de CL mis doordat Berg tegenvallend presteert dan heb je er eigenlijk gewoon verlies op gemaakt. Het gaat om de sportieve prestaties, dan komt het financieel vanzelf wel voor elkaar. Het wordt tijd dat dat eens ingezien wordt.
    pi_61032448
    Vertonghen is gewoon een verdediger, kijk maar op www.ajax.nl

En Frank de Boer was verdedigend ook niet super hoor, maar dat maakte hij meer dan goed met zijn aanvallende/opbouwende kwaliteiten.
    pi_61032450
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor transferbudget ze voor deze zomer gereserveerd hebben, er is heus wel meer geld maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat alles op gaat. Dat geeft wel een beetje aan dat ze geen rekening houden met een vertrek van Huntelaar, anders hadden ze wel wat meer geld gehad om te investeren.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:24:43 #21
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_61032472
    ik denk dat het wel goed komt met Sno. al die meningen...net alsof iedereen alle wedstrijden van celtic heeft gevolgd waarin sno heeft gespeeld...
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_61032486
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vind je het gek met al de transfer die er al zijn gekomen.
    Het blijft geen feest.

Ik ben gewoon meer dan tevreden over de transfers die ajax deze periode heeft gedaan.
    Nu maar hopen dat Klaas Jan blijft en de verdediging blessure vrij blijft.
    pi_61032488
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:23 schreef sjimz het volgende:
    Vertonghen is gewoon een verdediger, kijk maar op www.ajax.nl

En Frank de Boer was verdedigend ook niet super hoor, maar dat maakte hij meer dan goed met zijn aanvallende/opbouwende kwaliteiten.
    Ja, Ajax schaalt hem daar in. Je kunt echter niet ontkennen dat hij tot vorig seizoen het meeste op het middenveld heeft gespeeld en dat hij van nature een middenvelder is.
    pi_61032518
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ja, Ajax schaalt hem daar in. Je kunt echter niet ontkennen dat hij tot vorig seizoen het meeste op het middenveld heeft gespeeld en dat hij van nature een middenvelder is.
    Klopt, maar het is gewoon een van de betere linksbacks in de Eredivisie, dus waarom zou je hem daar dan niet gebruiken?
    pi_61032613
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt, maar het is gewoon een van de betere linksbacks in de Eredivisie, dus waarom zou je hem daar dan niet gebruiken?
    Ik zeg alleen dat je als Ajax zijnde beter een goede echte verdediger had kunnen kopen om het niveau na te streven dat Ajax na hoort te streven. Met een Vertonghen kom je op Europees vlak denk ik nu eenmaal tekort en ook in de wedstrijden in de eredivisie kan hij weleens een foutje maken uit onervarenheid.

Vertonghen vind ik controlerend op het middenveld beter dan Sno (ok, de ene is links en de ander rechts). Als Ajax nu een echte linksback had gehaald dan had men en een betere controlerende middenvelder erbij en een betere, specifieke back. Nu heeft met op 2 posities niet de optimaal benodigde kwaliteit denk ik.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')