ga dan gewoon ff naar fuckin rechts man...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
Vanmorgen was het weer eens zo'n dag op de snelle weg!
Ik rij nietsvermoeden rustig op de linkerbaan alwaar ik ondertussen enkele auto's inhaal
Maar mijn rijplezier wordt op dat moment in enen vergalt door een achterlijke bumperklever.
Ze zaten echt bijna bovenop mijn bumper..... en niet 1 keernee een aantal gevallen waarbij ik toch even schrok van de geringe afstand tussen beide auto's.
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan bumperkleven?
Ik zie er het nut niet van in.
Klacht: Bumperklevers voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent tot nu toe de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...quote:
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...
Wel een beetje raar dat alleen jullie 2 er last van hebben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef KhaZ het volgende:
Rustig blijven, netjes in z'n 4 zetten en rechts erlangs blazen Rekkie, je kunt het.
Jaja....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijd
JOSTI!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
Neem nog een bakje koffie en lees de OP nog een keer...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumperquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef babipangang het volgende:
gewoon een keer goed op je rem trappen, en als je het veiliger wil doen gewoon gas loslaten en laten uitrollen net zolang totdat ze voldoende afstand nemen. * babipangang doet het altijd zo
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumper
Ge-wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef kraakschandaal het volgende:
Wat een frustratie op een weg waar je gefimt wordt.
Nee hoef geen koffie, en ga geen 2x de op lezen, je moeder liet ik na de 1ste keer ook liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neem nog een bakje koffie en lees de OP nog een keer...
Jij simplicifeert dingen. Op een niet zo drukke weg gaat dit wel. Ik laat ook mensen langs als ze sneller dan mij willen. Maar er zijn van die jojo's die al meteen aan je achterbumper hangen terwijl je nog aan het inhalen bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
Die grap heeft langzamerhand een baard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]je zou toch denken na alle hints dat het nu wel duidelijk is dat de bumperklever voor me zit, in plaats van achter me
Ach we gaan schelden.... de onmachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef DAMH het volgende:
[..]
Nee hoef geen koffie, en ga geen 2x de op lezen, je moeder liet ik na de 1ste keer ook liggen
Scheren dan........quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Die grap heeft langzamerhand een baard.
Ik sta dan ook nauwelijks in de file en zeker vanochtend niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef kraakschandaal het volgende:
De onmacht blijkt elke dag weer op de linker rijbaan terwijl de rechter in de dagelijkse file sneller gaat.
It can happen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik sta dan ook nauwelijks in de file en zeker vanochtend niet!
Stel je voor file in Drenthe?
ja dit verhaal lees ik wekelijks en bullshit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef tong_poh het volgende:
Op een drukke weg speelt een ander factor mee. Dit heb ik in een vorig topic aangegeven. Als het druk is op de rechterbaan met vrachtwagens en auto's die tussen de 80 en 90 km/h rijden, dan ga ik niet met mijn 130 of 140 km/h op de klok invoegen en vol op de rem stampen, omdat 1 of ander josti niet even een beetje geduld heeft.
daar heeft de anwb in 2006 onderzoek naar gedaan. Aan de hand van de iutkomsten werd geadviseerd om linker baan te nemen, die zou beter doorstromen. Anno 2008 zal neemt iedereen de linkerbaan, waardoor de rechterbaan beter kan doorstromen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef kraakschandaal het volgende:
De onmacht blijkt elke dag weer op de linker rijbaan terwijl de rechter in de dagelijkse file sneller gaat.
dat weet toch iedereen? dat zie je elke morgen toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Cothen het volgende:
overigens was de uitkomst van het onderzoek dat het veelvuldig wisselen van rijstrook de snelste manier is om door files heen te komen.
nu is het genoeg geweest hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:40 schreef daftme het volgende:
Gewoon even remmen en lekker rustig rijden. Vinden ze leuk en de meeste mensen snappen het dan wel.
Ik kies liever voor het rustig tussen vrachtwagens sukkelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
daar heeft de anwb in 2006 onderzoek naar gedaan. Aan de hand van de iutkomsten werd geadviseerd om linker baan te nemen, die zou beter doorstromen. Anno 2008 zal neemt iedereen de linkerbaan, waardoor de rechterbaan beter kan doorstromen.
overigens was de uitkomst van het onderzoek dat het veelvuldig wisselen van rijstrook de snelste manier is om door files heen te komen.
en zelfs in Frieslandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan staan er ook files in Drenthe.
Als dat in enen gebeurt zat je niet goed op te letten slaapkop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
in enen
Kennelijk wel anders zat ik er tegen aan, wijsneusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Als dat in enen gebeurt zat je niet goed op te letten slaapkop.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
Vanmorgen was het weer eens zo'n dag op de snelle weg!
Ik rij nietsvermoeden rustig op de linkerbaan alwaar ik ondertussen enkele auto's inhaal
Maar mijn rijplezier wordt op dat moment in enen vergalt door een achterlijke bumperklever.
Ze zaten echt bijna bovenop mijn bumper..... en niet 1 keernee een aantal gevallen waarbij ik toch even schrok van de geringe afstand tussen beide auto's.
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan bumperkleven?
Ik zie er het nut niet van in.
Klacht: Bumperklevers voor mij
Niks bullshit. Ik heb het niet over plekken waar je er even tussen kunt. Als ik er even tussen kon,dan deed ik het wel. Ook kijk ik vaak welke auto er achter mij zit. Is het 1 of ander kut auto die nooit gelverd is met een sterke motor, dan neem ik dat ook mee in mijn overweging of ik naar rechts ga. Want niks is irritanter dan iemand langs willen laten en dat die mensen met 0,1 km/h verschil gaan inhalen ne dat je alsnog op de rem moet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit verhaal lees ik wekelijks en bullshit.
ik zit altijd achter idiotwen die ergens makkelijk ff tussen kunnen en dan meteen weer achter me verder kunnen rijden. hoeven ze alleen ff naar rechts en naar links. maar dat is teveel gevraagd dus wachten ze tot ze een stuk hebben van een kilometer ruimte voor ze naar rechts gaan..
ja want dat is me toch speciaal, dat je een auto hebt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
triest en oud grapje!
verkapt kijk mij eindelijk een auto hebben topic!
en dat is dus het probleem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef tong_poh het volgende:
Ook kijk ik vaak welke auto er achter mij zit. Is het 1 of ander kut auto die nooit gelverd is met een sterke motor, dan neem ik dat ook mee in mijn overweging of ik naar rechts ga. Want niks is irritanter dan iemand langs willen laten en dat die mensen met 0,1 km/h verschil gaan inhalen ne dat je alsnog op de rem moet.
De klacht is dat ik weer onnodig moet afremmen...... het zijn net vrachtwagens die inhalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef TryX het volgende:
Waar is dit een klacht? Het is juist de kick om zo dicht mogelijk op je voorstander te zitten en op het laatste moment uit te moeten wijken
Welke Toyota heb jij, die je bij 140 in de 3 kunt zetten? Bumperklever die je bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus het probleem.
rij ik in de bmw, gaat iedereen aan de kant.
rij ik in de toyota, gaat niemand aan de kant
terwijl ik die toyota gewoon in zijn 3 gooi en er alsnog snel voorbij ben!
linksrijder die je der bent
Vindt het echt zo'n kentekenplaat stickertje voor petjes in een golf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ja want dat is me toch speciaal, dat je een auto hebt!
Oh en het is geen grap![]()
Succes met je fiets hè
een aygo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Welke Toyota heb jij, die je bij 140 in de 3 kunt zetten? Bumperklever die je bent
Een Aygo? Bij 140 ontploft dat ding. Nee, daar laat ik je niet mee langs als ik al 140 ga (behalve als het erg rustig op de weg is en ik niet bang hoef te zijn voor voertuigen op de rechterbaan.). En als ik langzamer dan 140 ga, dan komt dat omdat er verkeer voor me is en waarom zou ik dan aan de kant gaan voor iemand die achter mij rijdt?quote:
Helaas denken mensen dit inderdaad vaak te weten maar hebben ze geen enkel idee wat de auto precies is die er achter ze zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ook kijk ik vaak welke auto er achter mij zit. Is het 1 of ander kut auto die nooit gelverd is met een sterke motor, dan neem ik dat ook mee in mijn overweging of ik naar rechts ga. Want niks is irritanter dan iemand langs willen laten en dat die mensen met 0,1 km/h verschil gaan inhalen ne dat je alsnog op de rem moet.
Het is waar, dat de meeste mensen dit niet in kunnen schatten. Ik kan dat bij de meeste auto's wel degelijk. Dus voor mij gaat het wel op, dat ik het redelijk kan inschatten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:18 schreef RSie het volgende:
[..]
Helaas denken mensen dit inderdaad vaak te weten maar hebben ze geen enkel idee wat de auto precies is die er achter ze zit.
In mijn Clio (RS) gebeurde het me maar al te vaak dat ik bijv. rechts stond bij een stoplicht dat er dan een golfje links naast me kwam staan in de angst achter een langzaam boodschappenkarretje te zitten.
Of ze wilden je er inderdaad niet voorbij laten gaan, maar als je er eenmaal voorbij kwam probeerden ze daarna heel gefrustreerd om je bij te kunnen houden. want ja,.. je kan je natuurlijk niet laten voorbijrijden door een boodschappenauto'tje!
dat ding doet 145 in zijn 3quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Een Aygo? Bij 140 ontploft dat ding. Nee, daar laat ik je niet mee langs als ik al 140 ga (behalve als het erg rustig op de weg is en ik niet bang hoef te zijn voor voertuigen op de rechterbaan.). En als ik langzamer dan 140 ga, dan komt dat omdat er verkeer voor me is en waarom zou ik dan aan de kant gaan voor iemand die achter mij rijdt?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Vindt het echt zo'n kentekenplaat stickertje voor petjes in een golf.
[ afbeelding ]
2
Als ik inschat dat ik moet gaan afremmen als ik naar rechts ga dan kun je het vergeten. Ik zou niet weten waarom ik moeilijk moet gaan doen met naar rechts gaan, afremmen, optrekken en invoegen alleen omdat jij nou toevallig wil jakkeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
ff naar rechts. fractie van seconde voetje van gas. weer naar links en voetje naar beneden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef Lod het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik moeilijk moet gaan doen met naar rechts gaan, afremmen, optrekken en invoegen alleen omdat jij nou toevallig wil jakkeren.
dan moet je je klacht in de OP maar goed formuleren als dat je werkelijke klacht is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]Wat hebben petjes en een Golf er mee te maken....
Ze moeten gewoon niet in gaan halen met 100 km per uur
En waarom kan hij niet even voetje van het gas, even wachten en dan weer harder rijden? Hij blij, ik blij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:38 schreef rival het volgende:
ff naar rechts. fractie van seconde voetje van gas. weer naar links en voetje naar beneden.
alles duurt 3 seconde jij blij, hij blij.
maar jij kiest er liever voor om nog een minuutje of wat door te rijden met die klever bij je achterop.. (jij een minuutje frustratie, hij een minuutje frustratie)
ja mensen we kunnen het alle kanten op draaien
3 cilinder 0.9.quote:
als ik voor mezelf spreek, ik raak er niet frusty van. ik kan er altijd wel om lachen hoe druk iedereen met anderen bezig is... ik wacht tot iemand aan de kant gaat (uiteindelijk gaan ze altijd aan de kant) en dan rij ik er voorbij. ben er verder niet echt mee bezig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Lod het volgende:
Ze doen me werkelijk helemaal niks. En als ze echt halsstarrig zijn ga ik nog even lekker wat langzamer rijden. Ik blij, hij nog gefrustreerder.
14 months and counting!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:45 schreef KhaZ het volgende:
Na een jaar kun je je Aygo bij de rest van de Japanse meuk gooien als je dat dagelijks doet
Ook als je ziet dat je dan klem achter een vrachtauto of caravan komt te zitten? Je dan hard moet afremmen en later maar weer er op de linkerbaan moet zien te komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef rival het volgende: dan ik dan neem ik elke gelegenheid die er is om even aan de kant te gaan.
Ok ok ik geloof je. ik laat je daarentegen nog steeds niet langs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
3 cilinder 0.9.
50 in 1
100 in 2
145 in 3
en dan heb je de 4 en 5 om tot een top van 160 te komen(al denkt de teller dat je de 170 haalt
)
en daar wil ik best geld leggen
euhm, ik laat die auto ervoor. en duik er meteen weer achter. klem komen te zitten is voor trage rijders en anticipatieloze!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Ook als je ziet dat je dan klem achter een vrachtauto of caravan komt te zitten? Je dan hard moet afremmen en later maar weer er op de linkerbaan moet zien te komen?
nee. je rijd de hele tijd 140. tot je wel naar rechts kan. en dan ga je naar rechts en ipv 140 blijven rijden ga je steeds harder, zodat ik je alsnog niet voorbij kan. en dan moet je weer inhalen... en dan laat je je gas weer los en rijden we weer 140 op de linkerbaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ok ok ik geloof je. ik laat je daarentegen nog steeds niet langs.
Volgens mij ken je mequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
nee. je rijd de hele tijd 140. tot je wel naar rechts kan. en dan ga je naar rechts en ipv 140 blijven rijden ga je steeds harder, zodat ik je alsnog niet voorbij kan. en dan moet je weer inhalen... en dan laat je je gas weer los en rijden we weer 140 op de linkerbaan
maar vanaaf gaat iedereen weer netjes aan de kant
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:31 schreef Katermeister het volgende:
Negeren, gewoon rustig doorrijden, het enige zinnige. Remmen wekt agressie op (werkt af en toe wel erg goed overigens...) dus gewoon binnenspiegel op nachtstand en rustig verder negeren.
Negeren is vooruitzien...
je vergeet alleen even dat Nederland een stuk voller is dan Duitsland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mensen, waarom lukt het in Duitsland wel, daar hebben ze op sommige plaatsen maar 2 banen, rjiden ook mensen soms maar 130km/h, en daar hoef je nooit echt vol te remmen of gaan mensen wel gewoon naar rechts omdat het daar gewoon is van wie harder gaat, gaat voor.
Hier in Nederland kan dat gewoon niet met dat arrogante gedoe, snap het niet hoor.
Ik rij ook vaak in Duitsland. Met vanuit Heerlen richting Dusseldorf, Keulen, Monchengladbach enzo. Dit verhaal gaat echt niet op daar. Het is op deze stukken vaak heel druk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mensen, waarom lukt het in Duitsland wel, daar hebben ze op sommige plaatsen maar 2 banen, rjiden ook mensen soms maar 130km/h, en daar hoef je nooit echt vol te remmen of gaan mensen wel gewoon naar rechts omdat het daar gewoon is van wie harder gaat, gaat voor.
Hier in Nederland kan dat gewoon niet met dat arrogante gedoe, snap het niet hoor.
Oke daar heb je een punt, maar het is wel irritant met het hoe kleine snelheidsverschil mensen hier inhalen, dat het eigenlijk gewoon bijna geen nut heeft om in te halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef RSie het volgende:
[..]
je vergeet alleen even dat Nederland een stuk voller is dan Duitsland.
de filedruk is hoger omdat de dichtheid van auto's per m2 asfalt hoger is dan in Duitsland.
Eigenlijk logisch dus dat je vaker last hebt van files en drukte op de wegen.
Dit ben ik wel met je eens. Mensen geven meestal gas bij als ze even inhalen. Ze gaan in ieder geval niet met 85 Km/h inhalen terwijl een ander auto met 140 komt aanzetten. Vrijwel de enigen die ik dat in duitsland zie doen hebben een nederlands kenteken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt, maar het is wel irritant met het hoe kleine snelheidsverschil mensen hier inhalen, dat het eigenlijk gewoon bijna geen nut heeft om in te halen.
En het vooral mensen mag je 120 rijden, gaan ze 80 rijden of 100, geef dan gewoon iets gas bij of blij dan tussen de vrachtwagens, sommige mensen rijden echt vreemd.
ook als je in italie rijd. knipperlicht naar links en gassen. lekker 180 knallen en iedereen gaat aan de kant. iedereen die in wilt halen wacht even tot je er voorbij bent.. heerlijk gassen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Mensen geven meestal gas bij als ze even inhalen. Ze gaan in ieder geval niet met 85 Km/h inhalen terwijl een ander auto met 140 komt aanzetten. Vrijwel de neigen die ik dat in duitsland zie doen hebben een nederlands kenteken.
Over in de spiegel kijken gesproken. Vandaag had ik zo'n situatie zoals jij net beschreef. Ik moest vol in de ankers, omdat iemand met 70 in wilde voegen op de linkerbaan waar ik met 120 aan kwam zetten. Meteen geclaxoneerd en zo'n gebaar van idioot gemaakt. Die vent achter het stuur gaf helemaal geen kik. Hij keek niet eens in zijn spiegels. Volgens mij heeft hij mij nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
ook als je in italie rijd. knipperlicht naar links en gassen. lekker 180 knallen en iedereen gaat aan de kant. iedereen die in wilt halen wacht even tot je er voorbij bent.. heerlijk gassen!
en dan komt de ellende.... vlak voor je duikt er eentje met 120 de linkerbaan op... jij moet dan afremmen en komt erg dicht op de bumper van die auto (zo goed als je bent knal je er niet op natuurlijk)
dan kijkt die persoon pas in zijn spiegel.. ow een bumperklever.. laat ik maar 110 rijden net als die vent op de rechterbaan en ernaast blijven hangen!
dan kan het er maar 1tje zijn, nederlands kenteken!
ja of soms krijg je dan als reactie van die wijzende vingers naar het voorhoofd. alsof jij de aso bent dat je iemand met die snelheid er niet tussen wilt laten. ook op invoegstroken, natuurlijk pas ik mijn snelheid aan aan de invoegers. maar dat wordt lastig als je wilt invoegen met 70 waar je 120 mag. die mensen krijgen van mij ook geen ruimte en je raad het al, dan ben ik de asoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Over in de spiegel kijken gesproken. Vandaag had ik zo'n situatie zoals jij net beschreef. Ik moest vol in de ankers, omdat iemand met 70 in wilde voegen op de linkerbaan waar ik met 120 aan kwam zetten. Meteen geclaxoneerd en zo'n gebaar van idioot gemaakt. Die vent achter het stuur gaf helemaal geen kik. Hij keek niet eens in zijn spiegels. Volgens mij heeft hij mij nooit gezien.
Veel mensen begrijpen niet, dat je je snelheid aan moet passen. Ik ga uit van een simpele principe. Als ik voor iemand moet remmen die invoegt, dan heeft diegene mij geen voorrang verleend. Moet ik wel aangeven, dat deze principe vervalt als sneller rij dan het limiet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja of soms krijg je dan als reactie van die wijzende vingers naar het voorhoofd. alsof jij de aso bent dat je iemand met die snelheid er niet tussen wilt laten. ook op invoegstroken, natuurlijk pas ik mijn snelheid aan aan de invoegers. maar dat wordt lastig als je wilt invoegen met 70 waar je 120 mag. die mensen krijgen van mij ook geen ruimte en je raad het al, dan ben ik de aso
Nou dat had niet veel gescheeld of het bumperkleven was een frontale geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:37 schreef Lod het volgende:
Interessante situatie, een bumperklevende spookrijder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |