ga dan gewoon ff naar fuckin rechts man...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
Vanmorgen was het weer eens zo'n dag op de snelle weg!
Ik rij nietsvermoeden rustig op de linkerbaan alwaar ik ondertussen enkele auto's inhaal
Maar mijn rijplezier wordt op dat moment in enen vergalt door een achterlijke bumperklever.
Ze zaten echt bijna bovenop mijn bumper..... en niet 1 keernee een aantal gevallen waarbij ik toch even schrok van de geringe afstand tussen beide auto's.
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan bumperkleven?
Ik zie er het nut niet van in.
Klacht: Bumperklevers voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent tot nu toe de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...quote:
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...
Wel een beetje raar dat alleen jullie 2 er last van hebben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef KhaZ het volgende:
Rustig blijven, netjes in z'n 4 zetten en rechts erlangs blazen Rekkie, je kunt het.
Jaja....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijd
JOSTI!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
Neem nog een bakje koffie en lees de OP nog een keer...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumperquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef babipangang het volgende:
gewoon een keer goed op je rem trappen, en als je het veiliger wil doen gewoon gas loslaten en laten uitrollen net zolang totdat ze voldoende afstand nemen. * babipangang doet het altijd zo
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumper
Ge-wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef kraakschandaal het volgende:
Wat een frustratie op een weg waar je gefimt wordt.
Nee hoef geen koffie, en ga geen 2x de op lezen, je moeder liet ik na de 1ste keer ook liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neem nog een bakje koffie en lees de OP nog een keer...
Jij simplicifeert dingen. Op een niet zo drukke weg gaat dit wel. Ik laat ook mensen langs als ze sneller dan mij willen. Maar er zijn van die jojo's die al meteen aan je achterbumper hangen terwijl je nog aan het inhalen bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
Die grap heeft langzamerhand een baard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]je zou toch denken na alle hints dat het nu wel duidelijk is dat de bumperklever voor me zit, in plaats van achter me
Ach we gaan schelden.... de onmachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef DAMH het volgende:
[..]
Nee hoef geen koffie, en ga geen 2x de op lezen, je moeder liet ik na de 1ste keer ook liggen
Scheren dan........quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Die grap heeft langzamerhand een baard.
Ik sta dan ook nauwelijks in de file en zeker vanochtend niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef kraakschandaal het volgende:
De onmacht blijkt elke dag weer op de linker rijbaan terwijl de rechter in de dagelijkse file sneller gaat.
It can happen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik sta dan ook nauwelijks in de file en zeker vanochtend niet!
Stel je voor file in Drenthe?
ja dit verhaal lees ik wekelijks en bullshit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef tong_poh het volgende:
Op een drukke weg speelt een ander factor mee. Dit heb ik in een vorig topic aangegeven. Als het druk is op de rechterbaan met vrachtwagens en auto's die tussen de 80 en 90 km/h rijden, dan ga ik niet met mijn 130 of 140 km/h op de klok invoegen en vol op de rem stampen, omdat 1 of ander josti niet even een beetje geduld heeft.
daar heeft de anwb in 2006 onderzoek naar gedaan. Aan de hand van de iutkomsten werd geadviseerd om linker baan te nemen, die zou beter doorstromen. Anno 2008 zal neemt iedereen de linkerbaan, waardoor de rechterbaan beter kan doorstromen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef kraakschandaal het volgende:
De onmacht blijkt elke dag weer op de linker rijbaan terwijl de rechter in de dagelijkse file sneller gaat.
dat weet toch iedereen? dat zie je elke morgen toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Cothen het volgende:
overigens was de uitkomst van het onderzoek dat het veelvuldig wisselen van rijstrook de snelste manier is om door files heen te komen.
nu is het genoeg geweest hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:40 schreef daftme het volgende:
Gewoon even remmen en lekker rustig rijden. Vinden ze leuk en de meeste mensen snappen het dan wel.
Ik kies liever voor het rustig tussen vrachtwagens sukkelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
daar heeft de anwb in 2006 onderzoek naar gedaan. Aan de hand van de iutkomsten werd geadviseerd om linker baan te nemen, die zou beter doorstromen. Anno 2008 zal neemt iedereen de linkerbaan, waardoor de rechterbaan beter kan doorstromen.
overigens was de uitkomst van het onderzoek dat het veelvuldig wisselen van rijstrook de snelste manier is om door files heen te komen.
en zelfs in Frieslandquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan staan er ook files in Drenthe.
Als dat in enen gebeurt zat je niet goed op te letten slaapkop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
in enen
Kennelijk wel anders zat ik er tegen aan, wijsneusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Als dat in enen gebeurt zat je niet goed op te letten slaapkop.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
Vanmorgen was het weer eens zo'n dag op de snelle weg!
Ik rij nietsvermoeden rustig op de linkerbaan alwaar ik ondertussen enkele auto's inhaal
Maar mijn rijplezier wordt op dat moment in enen vergalt door een achterlijke bumperklever.
Ze zaten echt bijna bovenop mijn bumper..... en niet 1 keernee een aantal gevallen waarbij ik toch even schrok van de geringe afstand tussen beide auto's.
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan bumperkleven?
Ik zie er het nut niet van in.
Klacht: Bumperklevers voor mij
Niks bullshit. Ik heb het niet over plekken waar je er even tussen kunt. Als ik er even tussen kon,dan deed ik het wel. Ook kijk ik vaak welke auto er achter mij zit. Is het 1 of ander kut auto die nooit gelverd is met een sterke motor, dan neem ik dat ook mee in mijn overweging of ik naar rechts ga. Want niks is irritanter dan iemand langs willen laten en dat die mensen met 0,1 km/h verschil gaan inhalen ne dat je alsnog op de rem moet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja dit verhaal lees ik wekelijks en bullshit.
ik zit altijd achter idiotwen die ergens makkelijk ff tussen kunnen en dan meteen weer achter me verder kunnen rijden. hoeven ze alleen ff naar rechts en naar links. maar dat is teveel gevraagd dus wachten ze tot ze een stuk hebben van een kilometer ruimte voor ze naar rechts gaan..
ja want dat is me toch speciaal, dat je een auto hebt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:54 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
triest en oud grapje!
verkapt kijk mij eindelijk een auto hebben topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |