Maakt niet uit, ik was effe flink aan het kloten met OP overnemen/aanpassenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke sorry, ik vond het al zo lang duren dat ik dacht van, ik maak hem wel.
* Diemietuhriej geeft kraakschandaal een Red Bull.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:48 schreef kraakschandaal het volgende:
Ok nog een poging om wakker te blijven.
* kraakschandaal Neemt nog een biertje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej geeft kraakschandaal een Red Bull.
Vooral omdat ze anders minder wendbaar zijn op een grotere fiets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Prachtige TV sport dit maar waarom zijn die fietsen niet iets groter?
Bedankt voor je uitleg, heb 't idee dat het met iets grotere wielen en idd groter verzet nog iets mooier wordt als kijksport.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vooral omdat ze anders minder wendbaar zijn op een grotere fiets.
Ook is natuurlijk zo de sport begonnen op dat voor maat fietsen volgens mij, dus dat ligt nu helemaal vast aan regels.
Wel mogen ze van mij aanpassen dat ze wat meer tanden hebben op hun achtertandwiel, want die trappers gaan soms sneller dan hun zelf kunnen trappen volgens mij
Als je Ziggo internet hebt kun je ernaar kijken op www.ziggo.nlquote:
jammergenoeg zenden ze het daar ook niet uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:11 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/?rf=bm
Kanaal 11.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:19 schreef Anatool het volgende:
[..]
jammergenoeg zenden ze het daar ook niet uit
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Effectiviteit: 6-
Entertainment: 9+
Bring it on!
Of gewoon de startlijst bekijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:33 schreef kraakschandaal het volgende:
NL moet wat meer oranje nemen in 't shirtje, kan 't niet goed zien
Idd, ergerde ik me ook al aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:33 schreef kraakschandaal het volgende:
NL moet wat meer oranje nemen in 't shirtje, kan 't niet goed zien
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon de startlijst bekijken.
Euh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon de startlijst bekijken.
Aparte race was dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
NL4e nu en wederom een flinke valpartij..
Als je de startlijst bekijkt weet je iig of er überhaupt NL-ers meedoen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euh?
Wat scheelt dat? Ze halen elkaar gewoon in enzo hoor?
Dan had je de verkeerde gequote.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je de startlijst bekijkt weet je iig of er überhaupt NL-ers meedoen..
Ik dacht dat hij dezelfde fout maakte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan had je de verkeerde gequote.Dat was mijn fout, niet van kraakschandaal.
Np, de shirtjes zijn wat slecht te herkennen onderweg, en vd Biezen lag goed maar eindschot ontbrak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dezelfde fout maakte.
Van de Biezen matig..
Eens, het heeft wat van motorcrossen in de sprint versie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:46 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een geweldige sport om te kijken!
Wat is een guido?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is die bmx commentator een guido btw
helaas wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:00 schreef kraakschandaal het volgende:
Dan lopen er tegenwoordig veel guido's rond.
Paardenrennen of Polo ofwat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Heb er eik nog nooit naar gekeken.De sport waar ik meest met heb lijkt er iets op maar daar gaat iedereen apart samen met paard ipv fiets.
Heb op keuringen naast paarden gerend en zelf nog wat gesprongen op redelijk niveau.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Paardenrennen of Polo ofwat?
Het is nog een jonge sport, dat moet groeien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik erger me dood aan het gebrek aan intelligentie in de studio.
Nee, de 'deskundige' die er nu zit is gewoon te dom om op tv te praten, simpel. Hij herhaalt gewoon steeds de vraag in z'n antwoord en voegt NUL toe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:21 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het is nog een jonge sport, dat moet groeien.
Tsja elke presentator heeft tegenwoordig een sidekick, deze 2 passen wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, de 'deskundige' die er nu zit is gewoon te dom om op tv te praten, simpel. Hij herhaalt gewoon steeds de vraag in z'n antwoord en voegt NUL toe.
Totaal niet, dan had Stomphorst hier moeten zitten. Schut is veruit de beste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Tsja elke presentator heeft tegenwoordig een sidekick, deze 2 passen wel bij elkaar.
De herhalingen zijn in 't mooist in deze sport.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zie nu pas dat er bij die grote jump gewoon een cameraman op de grond ligt.
Weet je, het zal me worst zijn wie er in de studio zitten, je moet tenslotte ook ff sanitaire stop houden en wat te eten en drinken halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Totaal niet, dan had Stomphorst hier moeten zitten. Schut is veruit de beste.
Man ik was bijna 24 uur wakker.quote:
Matig Tong, matig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik was bijna 24 uur wakker.
Ga zo weer legge
Met die val had ie net de pech dat zijn eindschot niet meer in stelling kon helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:43 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, slechte start en veel hinder van die val.
Jammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]!
Net geen medaille
Is dat die Sarah Walker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]!
Net geen medaille
Ja. Leuke meid hequote:
Ja, fraai idd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:27 schreef kraakschandaal het volgende:
De herhalingen zijn in 't mooist in deze sport.
Ziet er indd goed uit, jammer dat ze net 4e is geworden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. Leuke meid he![]()
Lieke Klaus toch heel aardig gedaan hoor. Ze is pas 18, dus haar tijd komt vast nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |