Het is nog een jonge sport, dat moet groeien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik erger me dood aan het gebrek aan intelligentie in de studio.
Nee, de 'deskundige' die er nu zit is gewoon te dom om op tv te praten, simpel. Hij herhaalt gewoon steeds de vraag in z'n antwoord en voegt NUL toe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:21 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het is nog een jonge sport, dat moet groeien.
Tsja elke presentator heeft tegenwoordig een sidekick, deze 2 passen wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, de 'deskundige' die er nu zit is gewoon te dom om op tv te praten, simpel. Hij herhaalt gewoon steeds de vraag in z'n antwoord en voegt NUL toe.
Totaal niet, dan had Stomphorst hier moeten zitten. Schut is veruit de beste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:26 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Tsja elke presentator heeft tegenwoordig een sidekick, deze 2 passen wel bij elkaar.
De herhalingen zijn in 't mooist in deze sport.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zie nu pas dat er bij die grote jump gewoon een cameraman op de grond ligt.
Weet je, het zal me worst zijn wie er in de studio zitten, je moet tenslotte ook ff sanitaire stop houden en wat te eten en drinken halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Totaal niet, dan had Stomphorst hier moeten zitten. Schut is veruit de beste.
Man ik was bijna 24 uur wakker.quote:
Matig Tong, matig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik was bijna 24 uur wakker.
Ga zo weer legge
Met die val had ie net de pech dat zijn eindschot niet meer in stelling kon helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:43 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, slechte start en veel hinder van die val.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |