Nu ben je super stoerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:08 schreef tard het volgende:
-wef-
Ja maar dan krijg je die stoere vonkjes niet te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:08 schreef dgbw het volgende:
"en ik begin hem dus te braden"
als je gelijk weer de knop loslaat is ie ook door hoor ;D
Het is dan eerder beestje op de saus dan saus op beestjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu ben je super stoer
![]()
OT: Saus drop en oppeuzelen
Bruutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef reetveter het volgende:
Je moet ze martelen, vleugels uittrekken enzo!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef reetveter het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:07 schreef Devrim_ het volgende:
Dus ik heb zo'n uberpwn elektrische vliegenmepper om beestjes dood te zappen in de lucht.
[ afbeelding ]
Elektrische vliegenmepper
En nu vloog er dus zo'n grote vieze vet insect naar binnen.
Ik zap dat beest en ik begin hem dus te braden maar na een tijdje krijg je dus zo'n ranzige branderige geur van dat kut beest![]()
![]()
Klacht: Stinkende kut insecten![]()
![]()
O jawel hoor. Sommige insecten komen weer plotseling tot leven als je het niet lang genoeg doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef Oliver_Twizt het volgende:
Die knop moet je ook niet ingedrukt houden
Dat werkt sowieso niet heel erg goed aangezien die elektrische vliegenverdelgers met een condensator werken die opgeladen moet worden. Als er een vlieg in zit vormt deze een weerstand en krijg je nooit een volledige lading, dit heeft tot gevolg dat de vlieg opwarmt, gaat vonken (door de ontstane koolstof) en verschrikkelijk gaat meuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:42 schreef Oliver_Twizt het volgende:
Die knop moet je ook niet ingedrukt houden
Ik heb me altijd afgevraagd of die dingen op netstroom zouden kunnen werkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:21 schreef Wouser het volgende:
En heb je hem ook opgevoerd?
Probeer het!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd of die dingen op netstroom zouden kunnen werken
Soms mep ik ze dood in de lucht en gaan ze cirkelend richting de grond waarna ze de genade slag krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:50 schreef Fascination het volgende:
je moet ze ook niet helemaal gaar branden![]()
een klein beetje zodat ze al spartelend langzaam sterven
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:07 schreef Red_Cat het volgende:
Eensch met de klacht! Ik heb precies hetzelfde en ga echt zowat over mn nek van die ranzige lucht!
En als ze niet in de buurt komen, blijven ze vrolijk vierkantjes vliegen vlakbij het plafond terwijl het raam wagenwijd openstaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:15 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
ik snap die insecten ook nooit dan komen ze bij mij op de kamer op in de buurt, ja dan vraag je erom![]()
ze hebben trouwens ook een slechte muzieksmaak, jan smit en zulks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef DanOam het volgende:
[..]
En als ze niet in de buurt komen, blijven ze vrolijk vierkantjes vliegen vlakbij het plafond terwijl het raam wagenwijd openstaatof dat ze dan vlak bij het raam vliegen en dan gewoon weer naar binnen toe vliegen
![]()
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef reetveter het volgende:
Dan heet het geen vlieg maar een loop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopen![]()
![]()
. Total failure voor de vliegen PWNZZZZZZZZ!!1!!11!!
:d
![]()
d;
![]()
:D:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopen![]()
![]()
. Total failure voor de vliegen PWNZZZZZZZZ!!1!!11!!
:d
![]()
d;
![]()
:D:
lopen, waarop dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan heet het geen vlieg maar een loop.
hahahahaha
hihihih
![]()
![]()
............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |