quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:07 schreef Red_Cat het volgende:
Eensch met de klacht! Ik heb precies hetzelfde en ga echt zowat over mn nek van die ranzige lucht!
En als ze niet in de buurt komen, blijven ze vrolijk vierkantjes vliegen vlakbij het plafond terwijl het raam wagenwijd openstaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:15 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
ik snap die insecten ook nooit dan komen ze bij mij op de kamer op in de buurt, ja dan vraag je erom![]()
ze hebben trouwens ook een slechte muzieksmaak, jan smit en zulks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef DanOam het volgende:
[..]
En als ze niet in de buurt komen, blijven ze vrolijk vierkantjes vliegen vlakbij het plafond terwijl het raam wagenwijd openstaatof dat ze dan vlak bij het raam vliegen en dan gewoon weer naar binnen toe vliegen
![]()
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef reetveter het volgende:
Je moet ze martelen, vleugels uittrekken enzo!
Dan heet het geen vlieg maar een loop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopen![]()
![]()
. Total failure voor de vliegen PWNZZZZZZZZ!!1!!11!!
:d
![]()
d;
![]()
:D:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe wat leuk is bij vliegen, de onderkant van de pootjes erafknippen met een nagelschaartje, kunnen ze niet meer op de muur en het plafond lopen![]()
![]()
. Total failure voor de vliegen PWNZZZZZZZZ!!1!!11!!
:d
![]()
d;
![]()
:D:
lopen, waarop dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan heet het geen vlieg maar een loop.
hahahahaha
hihihih
![]()
![]()
............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |