quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij vind TS het nog het meest kutte dat zhij daar nu mee lastig gevallen wordt door haarzijn moeder
nog een keer bellenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef Rotzooi het volgende:
Jaahaa dat is lastig. En nu?
PM?! gewoon hier neer pleurenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:57 schreef kyraaa het volgende:
Nu hoop ik 100 pmetjes te krijgen waar jullie naar het mobiele nummer van deze gozer vragen, en hem de rest van de nacht blijven lastig vallen
ja dat mag niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:59 schreef kyraaa het volgende:
Dat mag niet van de boswachterEn ik wil ook geen ruzie met juup
Kijk, bio is makkelijk![]()
en eerder ging er geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Jaren geleden hadden wij thuis op een dag ook last van nietszeggende bellers. Na talloze keren te zijn gebeld en evenzoveel doodsverwensingen door de telefoon te hebben geschreeuwd bleek de telefoon kapot te wezen, het geluid van de overkant kwam niet aan.
Gewoon net als Yvonne de Pedojaagster een eigen site openen waar je iedere telefoon-hijger aan de digitale schandpaal nagelt, met nummer en al...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:57 schreef kyraaa het volgende:
Nu hoop ik 100 pmetjes te krijgen waar jullie naar het mobiele nummer van deze gozer vragen, en hem de rest van de nacht blijven lastig vallen
Jamaar, dit was anders.. Aangezien ze mij daarna opbelde. Hij hijgde, en vroeg daarna of mn moeder foto's van zichzelf op internet had staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Jaren geleden hadden wij thuis op een dag ook last van nietszeggende bellers. Na talloze keren te zijn gebeld en evenzoveel doodsverwensingen door de telefoon te hebben geschreeuwd bleek de telefoon kapot te wezen, het geluid van de overkant kwam niet aan.
Dat ging pas rinkelen toen een tante verhaal kwam halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
en eerder ging er geen belletje rinkelen?_!
En heeft ze die?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Jamaar, dit was anders.. Aangezien ze mij daarna opbelde. Hij hijgde, en vroeg daarna of mn moeder foto's van zichzelf op internet had staan
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Jamaar, dit was anders.. Aangezien ze mij daarna opbelde. Hij hijgde, en vroeg daarna of mn moeder foto's van zichzelf op internet had staan
gekke zeeuwenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ging pas rinkelen toen een tante verhaal kwam halen.
[..]
En heeft ze die?
Verwijzen naar goatse of naar 2 girls 1 cupquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef kyraaa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:22 schreef Kudtstudent het volgende:
Post het nummer van je moeder eens. Ik kan nakijken wie belt.
Waarom wachten tot kerstavond, voor hetzelfde geld zijn het moslims.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:39 schreef Yi-Long het volgende:
TS moet gewoon het nummer bewaren, en op kerstavond even bellen:'hoiiiii met mij.... mag ik je moeder even!?!?'
Hopelijk dat ie dan zonder na te denken of vragen te stellen zijn moeder gewoon geeft, waarna TS zijn moeder even rustig kan uitleggen wat een smeerlap haar zoon is...
o-mijn-godquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-moeder-hebben-topic!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef meh het volgende:
TS heeft een moeder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |