Ruilen? Mag je hele dag niks doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:30 schreef J-heronimus het volgende:
En ik heb geen zin om morgen te werken van 9 tot 5.
Is goed. Maar ik wil wel me loon hebben uiteraardquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ruilen? Mag je hele dag niks doen.
Mja dat heb ik vandaag al gedaan. Heb nu twee weken vakantie van m'n werk. Maar moet eigenlijk enorm hard aan de bak om de herren die ik heb te halen, terwijl ik ook nog OS wil zien, F1 wil zien en ondertussen nog de nieuwe pc van m'n ouders moet installeren (benodigde software, drivers etc.). Hendig gepland dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:30 schreef J-heronimus het volgende:
En ik heb geen zin om morgen te werken van 9 tot 5.
Welke film ga je ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgen slapen, naar de bios en slapen.
Er komen / weg gaan is het probleemquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:48 schreef Mikkie het volgende:
CP: hoezo kan ze niet naar de bios dan? Is de stap van eten naar bios zo groot dan? Ze kan daar toch rustig zitten?
Hmmm. En is er dan geen mogelijkheid om 'r met de auto of rolstoel ofzo van restaurant naar bios te vervoeren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Er komen / weg gaan is het probleemtrap is nog overkombaar voor haar, maar niet na een wandeling door de stad. Ontsteking in haar knie, boven op de al slechte gewrichten.
plein 44 inderdaad. Was ff vergeten dat er ook bussen stoppen, niet eens een slecht ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm. En is er dan geen mogelijkheid om 'r met de auto of rolstoel ofzo van restaurant naar bios te vervoeren?
Ga dan met de auto! Jan Klaassen is wel een leuke tent om te eten, alleen is het inderdaad vanaf daar nog wel een eindje naar de stadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
plein 44 inderdaad. Was ff vergeten dat er ook bussen stoppen, niet eens een slecht ideeEn ja ze wil x files 2 vast wel zien, als er 1 iemand is die alles vd x files gezien heeft, zoniet 2 keer, is zij het
![]()
We gaan eten bij Jan Klaassen aan de Hazekampseweg, waar ze vroeger gewoond heeftVanaf daar is et nog wel een eindje naar de stad, rolstoel wil ze niet. Scootmobiel ofzo heeft ze ook (nog) niet dus dat is geen optie
Dan kun je toch in één keer door naar de bios of snap ik nou iets nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow trouwens ik wilde eigenlijk maandag gaan, haar echte verjaardagJan Klaassen doen we wel met de auto inderdaad
Lekker slapen tijdens de werkgroepquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, EG wist ik wel
Zit nu in de bieb, even pauze. Ben trouwens happy...zit net op TIS, blijkt dat er ineens bij een werkgroep van 8.45 nog een plekje vrij is. Meteen op die kuttijd van 13.45 uitgeschreven (dan heb ik een ander college) en die van 8.45 gepakt. Niet handig icm stappen op donderdag, maar wel handig icm werk en studie. Dus tsja, dan voortaan maar bikkelen op de vrijdagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |