Preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
Is ie klaar met werken!
Geen idee! Het is een kut ding dat pijn doet! Weg ermee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
Fijn zeg D_K!
Een galblaas.. wat doet die en wat hou je eraan over als je die niet meer hebt?
Waar zit die dan nu? Waar zit jij nu? Het is verdomme vrijdagavond meis!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ah dat is duidelijk ja
Ik heb sms van Yasha!
Ze heeft het wel chill, leuke mensen goede accommodatie.. en wijn is niet al te duurAlleen veel regen!
Oh, dan krijg je zo'n mooie ritssluitingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee! Het is een kut ding dat pijn doet! Weg ermee!![]()
Ze gaan me er ouderwets voor opensnijden!
Yep! En dan verzin ik er een mooi verhaal bij over hoe ik op D-Day door de Nazi's getroffen werd tijdens de landing!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dan krijg je zo'n mooie ritssluiting.
Galblaas: http://en.wikipedia.org/wiki/Gall_bladderquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee! Het is een kut ding dat pijn doet! Weg ermee!![]()
Ze gaan me er ouderwets voor opensnijden!
quote:After removal of a gallbladder, fat metabolism can be inhibited and bile salts should be taken. After the gallbladder is removed, bile is still produced by the liver, but is released in a continuous, slow trickle into the intestine. Thus, when eating a meal that is high in fat content, there may not be an adequate amount of bile in the intestine to properly handle the normal absorption process.
The change in intestinal bile concentration during high-fat intake may cause diarrhea or bloating, because excess fat in the intestine will draw more water into the intestine, and because bacteria then digests the fat which produces gas.
The treatment for digestive problems after removal will follow the reason for the problem. Once a gallbladder is removed it is important to be on bile acid supplements. They need to be taken with every meal in which fat is consumed otherwise your fats will not be properly emulsified and absorbed.
Fijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:25 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Galblaas: http://en.wikipedia.org/wiki/Gall_bladder
Cholecystectomy: http://en.wikipedia.org/wiki/Cholecystectomy
Wat je ervan gaat merken:
[..]
Fijn IIquote:Open surgery
Traditional open cholecystectomy is a major abdominal surgery in which the surgeon removes the gallbladder through a 4- to 7-inch (10 to 18 cm) incision. Patients usually remain in the hospital over night and may require several additional weeks to recover at home. Up to 4 weeks recovery time.
Tja, als de situatie anders was geweest hadden we kunnen meetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef LastRequest het volgende:
Thanks Brammie! Ik googlede kort maar ik had te weinig zin om door te lezen
D_K Yasha is op introkamp en ik zit gewoon in Nijmegen heur! En ik weet dat het vrijdagavond is
Ach de op de Nederlandse wiki valt het weer mee wat dat betreft! Beter af en toe diarree dan af en toe galkolieken. Dat zijn geen fijne dingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:31 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik zou die gevolgen vervelender vinden D_K.. als je te vet eet krijg je diarree enzo
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:36 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat geloof ik, ik hoef niet te ervaren hoe vervelend galkolieken zijn
En ja ik ben gewoon te lui geweest om naar huis te reizen.. Mik ik word net weer door twee van de mannen uit de groep gebeld of ik mee de stad in ga.. het gaat dus weer een beetje de goede kant op qua vriendschap hahah. Alleen verkeerde stadEn ze wilden niet voor me omfietsen
Tsja van Wageningen naar Nijmegen naar Wageningen fietsen... begrijpelijk dat ze dat niet zagen zittenquote:
Ik niet! Ik heb me gewoon voorgenomen midden in het collegejaar op vakantie te gaan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef LastRequest het volgende:
Yasha smst trouwens dat maandag iedereen terug is van vakantie en dat het dan wel weer druk wordt...
wie komen er maandag terug dan? Behalve swarma dan gok ik
Pietje ook dan denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef LastRequest het volgende:
Yasha smst trouwens dat maandag iedereen terug is van vakantie en dat het dan wel weer druk wordt...
wie komen er maandag terug dan? Behalve swarma dan gok ik
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef LastRequest het volgende:
J-Hero ah inderdaad! Zijn er verder nog mensen weg?
@ D_K en terecht.. je kan wel vakantie gebruiken haha
Flauw zeg. Ze moeten maar wat over hebben voor jouw vriendschapquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tsja van Wageningen naar Nijmegen naar Wageningen fietsen... begrijpelijk dat ze dat niet zagen zitten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:58 schreef LastRequest het volgende:
He met Wageningen is niks mis hoor..
Waar moet je zijn? voor stappen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar moet je zijn in Wageningen?
Behalve dan Den Bosch, Utrecht, Maastricht enz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:13 schreef J-heronimus het volgende:
Ach Nijmegen is gewoon de mooiste stad, daar kan niks tegenop
Ik was wel van plan om een keer te gaan stappen daar ja! Het zit daar toch niet overal voor hippies of wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waar moet je zijn? voor stappen?
Het Gatof Penny Lane.. en als je richting alto neigt Unitas
Nee joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve dan Den Bosch, Utrecht, Maastricht enz.
Het Gat, wat een naam voor een kroegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waar moet je zijn? voor stappen?
Het Gatof Penny Lane.. en als je richting alto neigt Unitas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |