Als SCH zegt dat je een relnicht bent, dan ben je dat ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
Ochja... als je scherp discussieert en je bent toevallig homo, ben je natuurlijk automatisch een relnicht.
Och, volgens SCH ben ik zelfs een racistquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:37 schreef DS4 het volgende:
Als SCH zegt dat je een relnicht bent, dan ben je dat ook.
(takes one to know one)
Nee want hetero's hebben het nooit over tieten en neuken. Whatever.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Normale mensen meten hun identiteit niet af aan hun geaardheid. Ook een nadeel wat uit de beeldvorming moet verdwijnen om een gezond klimaat te creeeren.
De gay games is een idee en een initiatiefquote:[..]
Vroeger was het een stad met potentie, een plaats waar ideeen en initiatieven samen kwamen,
Verhuis naar Zimbabwe ofzo. Kan je beste maatjes worden met Mugabe en samen met die gezellige meneer een regeling treffen over welke evenementen er wel of niet zijn toegestaan, welke mensen er wel of niet zijn toegestaan in je stad.quote:[..]
Teveel ja, ik wil mijn stad terug. Ik vind het steeds lastiger om een plek te vinden waar ik me fijn en op mijn gemak voel, zonder dat er voor mij bepaald is hoe ik het ga beleven, wat het me gaat kosten en hoe laat ik weer thuis moet zijn. Die richting gaat het teveel op.
Jij baalt gewoon dat de strakke broekjes van de jaren 70 en 80 vervangen zijn door de huidige broeken tot de knie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Netto wat inkomsten voor de overheid weegt niet op tegen de enorme overlast van lui die zo opdringerig te koop moeten lopen met hun testosteron.
Hoezo? Gezien je posts ben je anders een enorme voorstander van vertruttingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:39 schreef Aoristus het volgende:
ik weet het wel zeker, en hij stemt nog op het cda ook, dat maakt 'm dubbel fout
Het spijt me, ik ben niet fanatiek genoeg homo om voetbal te willen kijken om de voetballersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:41 schreef DS4 het volgende:
Jij baalt gewoon dat de strakke broekjes van de jaren 70 en 80 vervangen zijn door de huidige broeken tot de knie.
Nee, leuters moeten in de broek blijven, sexuele uitingen door vrouwen is prima. Ook als die homosexueel van aard zijn. Doet geen heterosexuele man moeilijk over...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
Alleen homo's moeten onzichtbaar worden... heteroseksuele uitingen zijn natuurlijk príma.
Je vergeet dinges, scaurus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:44 schreef DS4 het volgende:
Nee, leuters moeten in de broek blijven, sexuele uitingen door vrouwen is prima. Ook als die homosexueel van aard zijn. Doet geen heterosexuele man moeilijk over...
Hebben ze in de jaren 80 voor niets in de strakke broekjes rondgelopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
Het spijt me, ik ben niet fanatiek genoeg homo om voetbal te willen kijken om de voetballers.
Ook op de basisschool keek ik geen voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:46 schreef DS4 het volgende:
Hebben ze in de jaren 80 voor niets in de strakke broekjes rondgelopen?
Ik heb in dit topic tenminste nog eens uitgebreid uit de doeken gedaan wat voor indruk die Gay Games destijds op me gemaakt hebben. Maar daar reageert dan weer niemand opquote:
Ik vond het tof om te lezen dat het zo'n indruk maaktequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic tenminste nog eens uitgebreid uit de doeken gedaan wat voor indruk die Gay Games destijds op me gemaakt hebben. Maar daar reageert dan weer niemand op
Je bent waarschijnlijk de enige die ze heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb in dit topic tenminste nog eens uitgebreid uit de doeken gedaan wat voor indruk die Gay Games destijds op me gemaakt hebben. Maar daar reageert dan weer niemand op
Het was tien jaar geleden, er zullen toch wel meer mensen van hier zijn geweest?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk de enige die ze heeft meegemaakt.
Dat gebeurt mij heel vaak...quote:
We zijn het nog aan het verwerken... denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
Die speelt de rol dat ie iedereen wil voorzien van een kuisheidsgordelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef DS4 het volgende:
Dat gebeurt mij heel vaak...
Maarre: want?
Met of zonder dildo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Die speelt de rol dat ie iedereen wil voorzien van een kuisheidsgordel.
Tien jaar geleden zat ik nog in de kast en stapte ik met knikkende knieën voor het eerst een COC-barretje in Enschede binnen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Het was tien jaar geleden, er zullen toch wel meer mensen van hier zijn geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |