Je zegt nu dat jouw mening belangrijker is dan die van hem, waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet, conflict opgelost. Of is jouw mening belangrijker?
Geen idee, waarom zo agressief je geaardheid vieren zodat niemand er omheen kan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Waar komt die agressie toch vandaan?
Dat gebeurt de rest van het jaar al genoeg. Jij hebt ook rekening te houden met míjn ideeën. Maar daartoe heb ik je nog niet bereid gezien. het enige waartoe jij bereid bent is het haatzaaien en het negatief uitlaten over alles wat met homo's te maken heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
je hebt rekening met mijn ideeen te houden
Nee al snap ik dat je tot die conclusie komt, want het stond er een beetje ongelukkig, ik probeerde duidelijk te maken dat er voor beide kanten te spreken is en dat er hooguit een compromis kan komen om geen van beide partijen te benadelen. En om eerlijk te zijn is één dag op een heel jaar best nog redelijk voor jouw kant. Wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zegt nu dat jouw mening belangrijker is dan die van hem, waar baseer je dat op?
Hoe kom je erbij dat dat agressief is??? Was je bij de vorige Gay Games, mijn heterovrienden vonden het geweldig en helemaal niet agressief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zo agressief je geaardheid vieren zodat niemand er omheen kan?
Het doet me een beetje denken aan de grote Gothic week die onlangs in Utrecht werd gehouden. Het is alsof je die mensen vraagt hun outfit thuis te laten. Wat is het probleem daar van toch? Ik probeer het echt te begrijpen maar ik zie het niet. Ik zie het toch vooral als iets dat bij degene ligt die hier niet zo goed mee om weten te gaan. Ik heb ook niet zoveel met die Gay Pride maar boeiuh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee, waarom zo agressief je geaardheid vieren zodat niemand er omheen kan?
Volgens mij mag dat wettelijk niet eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef sigme het volgende:
In je nakie publiek tentoongesteld staan, met dildo's ter grootte van een maiskolf er suggestief naast, dat raakt aan agressief tonen van geaardheid.
Me dunkt, ik zou ze allemaal in Zeeland welkom heten als ik Balkenende wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'k Vind je meer een Rouvoetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Aoristus het volgende:
Me dunkt, ik zou ze allemaal in Zeeland welkom heten als ik Balkenende was
Het tonen van je homoseksualiteit is het tonen van je seksuele geaardheid. Halfnaakt op een boot staan in de Amsterdamse grachten is een aan seksualiteit gerelateerde daad. Nu willen mensen niet constant met seksualiteit geconfronteerd worden op straat en voor hun huis. Seksualiteit vinden ze namelijk iets wat binnen vier muren hoort, niet open en bloot op straat. Deze afkeuring kan zelfs overgaan in walging als er vormen van seksualiteit getoond worden die men hoogst onsmakelijk vind. Homoseks valt daaronder. Niets tegen homoseks, maar veel hetero's vinden het geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de grote Gothic week die onlangs in Utrecht werd gehouden. Het is alsof je die mensen vraagt hun outfit thuis te laten. Wat is het probleem daar van toch? Ik probeer het echt te begrijpen maar ik zie het niet. Ik zie het toch vooral als iets dat bij degene ligt die hier niet zo goed mee om weten te gaan. Ik heb ook niet zoveel met die Gay Pride maar boeiuh...
sowieso parafilisch gedrag. Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden, waarom dit dan welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het tonen van je homoseksualiteit is het tonen van je seksuele geaardheid. Halfnaakt op een boot staan in de Amsterdamse grachten is een aan seksualiteit gerelateerde daad. Nu willen mensen niet constant met seksualiteit geconfronteerd worden op straat en voor hun huis. Seksualiteit vinden ze namelijk iets wat binnen vier muren hoort, niet open en bloot op straat. Deze afkeuring kan zelfs overgaan in walging als er vormen van seksualiteit getoond worden die men hoogst onsmakelijk vind. Homoseks valt daaronder. Niets tegen homoseks, maar veel hetero's vinden het geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.
Je hebt het nu over Staphorst hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Scaurus het volgende:
Het tonen van je homoseksualiteit is het tonen van je seksuele geaardheid. Halfnaakt op een boot staan in de Amsterdamse grachten is een aan seksualiteit gerelateerde daad. Nu willen mensen niet constant met seksualiteit geconfronteerd worden op straat en voor hun huis. Seksualiteit vinden ze namelijk iets wat binnen vier muren hoort, niet open en bloot op straat. Deze afkeuring kan zelfs overgaan in walging als er vormen van seksualiteit getoond worden die men hoogst onsmakelijk vind. Homoseks valt daaronder. Niets tegen homoseks, maar veel hetero's vinden het geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.
Je door homohaat geïnspireerde vergelijkingen zijn niet héél sterk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Aoristus het volgende:
sowieso parafilisch gedrag. Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden, waarom dit dan wel
Is dat een nieuw onderdeel van de Gay Games, dat Aoristusrijden? Misschien moet ik maar eens mee gaan doen danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
sowieso parafilisch gedrag. Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden, waarom dit dan wel
Ken je dat niet, staat al jaren op het programmaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat een nieuw onderdeel van de Gay Games, dat Aoristusrijden? Misschien moet ik maar eens mee gaan doen dan.
Nou, als het Ellen Hoog is (de olympische gedachte zit in mijn hoofd zo je leest)... graag!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Aoristus het volgende:
Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden
Het gaat hier over gelijkgeaarden he. Als vrouwen zoiets doen, dan zijn ze dronken tot het punt van onbetrouwbaar qua kotsen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, als het Ellen Hoog is (de olympische gedachte zit in mijn hoofd zo je leest)... graag!
Weet je hoe vaak ik in openbare ruimtes tegen zoenende hetero stellejes aan moet kijken? Op straat, in 't park, op stap? En van die halfnaakte tieten uit het shirt hangende kampsnollen? Neem een danceparade met in string gehulde bimbo's. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een soort van penisnijd is en dat je het niet kan hebben dat stelletjes man-vrouw gewoon plezier hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik in openbare ruimtes tegen zoenende hetero stellejes aan moet kijken? Op straat, in 't park, op stap? En van die halfnaakte tieten uit het shirt hangende kampsnollen? Neem een danceparade met in string gehulde bimbo's. Dat soort dingen.
Heteroseks. Niets tegen heteroseks, maar veel homo's vinden het geen geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.Vraag ik ook niet om. Maar ja, hoort bij het straatbeeld heO nee wacht, het GEACCEPTEERDE straatbeeld. Da's wat anders.
Net zo 'extravagant' en 'expliciet' als hetero's...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef Aoristus het volgende:
Je brengt het alsof het een soort van penisnijd is en dat je het niet kan hebben dat stelletjes man-vrouw gewoon plezier hebben
Dus dan is de prijs maar extravagant en expliciet gedrag. Dat kan toch niet man
Ooooh... je bent een religieus fundamentalist die gelooft in duizend jaar oude sprookjesboekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Aoristus het volgende:
ik haat je niet, ik hoop dat god je vergeeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |