abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:12:43 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61035402
je hebt rekening met mijn ideeen te houden
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:13:28 #77
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61035425
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet, conflict opgelost. Of is jouw mening belangrijker?
Je zegt nu dat jouw mening belangrijker is dan die van hem, waar baseer je dat op?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61035432
Ik vind heel Amsterdam aanstootgevend. Hoeren, drugs, junks en een afstotelijke tongval, gecombineerd met het grootste gebrek aan humor ooit. En hoe meer de amsterdammer zich amsterdammer waant door bij voorkeur evenmin als de voorvaderen de stad ooit verlaten te hebben, hoe cosmopolitischer hij zich tevens waant.

Niettemin vind ik dat het getolereerd moet worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61035501
Waar komt die agressie toch vandaan?

Wordt dit het volgende stokpaardje waar Wilders op gaat hameren als ie de moslims echt saai is gaan vinden? Genoeg potentie zo te lezen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:17:30 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61035542
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Waar komt die agressie toch vandaan?
Geen idee, waarom zo agressief je geaardheid vieren zodat niemand er omheen kan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:17:57 #81
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61035551
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
je hebt rekening met mijn ideeen te houden
Dat gebeurt de rest van het jaar al genoeg. Jij hebt ook rekening te houden met míjn ideeën. Maar daartoe heb ik je nog niet bereid gezien. het enige waartoe jij bereid bent is het haatzaaien en het negatief uitlaten over alles wat met homo's te maken heeft.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je zegt nu dat jouw mening belangrijker is dan die van hem, waar baseer je dat op?
Nee al snap ik dat je tot die conclusie komt, want het stond er een beetje ongelukkig, ik probeerde duidelijk te maken dat er voor beide kanten te spreken is en dat er hooguit een compromis kan komen om geen van beide partijen te benadelen. En om eerlijk te zijn is één dag op een heel jaar best nog redelijk voor jouw kant. Wat mij betreft.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61035688
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Geen idee, waarom zo agressief je geaardheid vieren zodat niemand er omheen kan?
Hoe kom je erbij dat dat agressief is??? Was je bij de vorige Gay Games, mijn heterovrienden vonden het geweldig en helemaal niet agressief.
pi_61035702
In je nakie publiek tentoongesteld staan, met dildo's ter grootte van een maiskolf er suggestief naast, dat raakt aan agressief tonen van geaardheid.

Balletjes overgooien of een dansje uitvoeren, daar zie ik niet veel agressief opdringerige sexuele geaardheid in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61035764
quote:

[..]

Het doet me een beetje denken aan de grote Gothic week die onlangs in Utrecht werd gehouden. Het is alsof je die mensen vraagt hun outfit thuis te laten. Wat is het probleem daar van toch? Ik probeer het echt te begrijpen maar ik zie het niet. Ik zie het toch vooral als iets dat bij degene ligt die hier niet zo goed mee om weten te gaan. Ik heb ook niet zoveel met die Gay Pride maar boeiuh...
pi_61035779
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef sigme het volgende:
In je nakie publiek tentoongesteld staan, met dildo's ter grootte van een maiskolf er suggestief naast, dat raakt aan agressief tonen van geaardheid.
Volgens mij mag dat wettelijk niet eens.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:36:05 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61037626
quote:

[..]

Me dunkt, ik zou ze allemaal in Zeeland welkom heten als ik Balkenende was
pi_61040855
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Aoristus het volgende:

Me dunkt, ik zou ze allemaal in Zeeland welkom heten als ik Balkenende was
'k Vind je meer een Rouvoet .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:16:52 #88
185261 Scaurus
Memento mori
pi_61043040
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de grote Gothic week die onlangs in Utrecht werd gehouden. Het is alsof je die mensen vraagt hun outfit thuis te laten. Wat is het probleem daar van toch? Ik probeer het echt te begrijpen maar ik zie het niet. Ik zie het toch vooral als iets dat bij degene ligt die hier niet zo goed mee om weten te gaan. Ik heb ook niet zoveel met die Gay Pride maar boeiuh...
Het tonen van je homoseksualiteit is het tonen van je seksuele geaardheid. Halfnaakt op een boot staan in de Amsterdamse grachten is een aan seksualiteit gerelateerde daad. Nu willen mensen niet constant met seksualiteit geconfronteerd worden op straat en voor hun huis. Seksualiteit vinden ze namelijk iets wat binnen vier muren hoort, niet open en bloot op straat. Deze afkeuring kan zelfs overgaan in walging als er vormen van seksualiteit getoond worden die men hoogst onsmakelijk vind. Homoseks valt daaronder. Niets tegen homoseks, maar veel hetero's vinden het geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:37:43 #89
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61043800
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het tonen van je homoseksualiteit is het tonen van je seksuele geaardheid. Halfnaakt op een boot staan in de Amsterdamse grachten is een aan seksualiteit gerelateerde daad. Nu willen mensen niet constant met seksualiteit geconfronteerd worden op straat en voor hun huis. Seksualiteit vinden ze namelijk iets wat binnen vier muren hoort, niet open en bloot op straat. Deze afkeuring kan zelfs overgaan in walging als er vormen van seksualiteit getoond worden die men hoogst onsmakelijk vind. Homoseks valt daaronder. Niets tegen homoseks, maar veel hetero's vinden het geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.
sowieso parafilisch gedrag. Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden, waarom dit dan wel
pi_61043897
quote:

Je hebt het nu over Staphorst he ?

In Amsterdam komt er namelijk ontzettend veel volk (en ja, ook gezinnen met kinderen) af op die optocht, gezellig bootjes kijken .
pi_61043949
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Aoristus het volgende:

sowieso parafilisch gedrag. Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden, waarom dit dan wel
Je door homohaat geïnspireerde vergelijkingen zijn niet héél sterk moet ik zeggen .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:50:35 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61044179
quote:

[..]

Is dat een nieuw onderdeel van de Gay Games, dat Aoristusrijden? Misschien moet ik maar eens mee gaan doen dan .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61044466
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Is dat een nieuw onderdeel van de Gay Games, dat Aoristusrijden? Misschien moet ik maar eens mee gaan doen dan .
Ken je dat niet, staat al jaren op het programma
pi_61044505
quote:
Je accepteert het toch ook niet als iemand in de tram tegen je aan zit te rijden
Nou, als het Ellen Hoog is (de olympische gedachte zit in mijn hoofd zo je leest)... graag!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:08:26 #95
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61044651
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, als het Ellen Hoog is (de olympische gedachte zit in mijn hoofd zo je leest)... graag!
Het gaat hier over gelijkgeaarden he. Als vrouwen zoiets doen, dan zijn ze dronken tot het punt van onbetrouwbaar qua kotsen.

Ik wed dat de invalid'o'lympics gaat over zaklopen, handtasjeswerpen, turks worstelen en dat soort bende
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:20:57 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_61044903
quote:

[..]

Weet je hoe vaak ik in openbare ruimtes tegen zoenende hetero stellejes aan moet kijken? Op straat, in 't park, op stap? En van die halfnaakte tieten uit het shirt hangende kampsnollen? Neem een danceparade met in string gehulde bimbo's. Dat soort dingen.

Heteroseks. Niets tegen heteroseks, maar veel homo's vinden het geen geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.Vraag ik ook niet om. Maar ja, hoort bij het straatbeeld he O nee wacht, het GEACCEPTEERDE straatbeeld. Da's wat anders.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:45:28 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61045436
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weet je hoe vaak ik in openbare ruimtes tegen zoenende hetero stellejes aan moet kijken? Op straat, in 't park, op stap? En van die halfnaakte tieten uit het shirt hangende kampsnollen? Neem een danceparade met in string gehulde bimbo's. Dat soort dingen.

Heteroseks. Niets tegen heteroseks, maar veel homo's vinden het geen geen lekker aangezicht als ze zulke semi-seksuele handelingen verricht zien worden in de openbare ruimte.Vraag ik ook niet om. Maar ja, hoort bij het straatbeeld he O nee wacht, het GEACCEPTEERDE straatbeeld. Da's wat anders.
Je brengt het alsof het een soort van penisnijd is en dat je het niet kan hebben dat stelletjes man-vrouw gewoon plezier hebben
Dus dan is de prijs maar extravagant en expliciet gedrag. Dat kan toch niet man
pi_61045837
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef Aoristus het volgende:

Je brengt het alsof het een soort van penisnijd is en dat je het niet kan hebben dat stelletjes man-vrouw gewoon plezier hebben
Dus dan is de prijs maar extravagant en expliciet gedrag. Dat kan toch niet man
Net zo 'extravagant' en 'expliciet' als hetero's...
Ben je te dom en/of te vervuld van haat om dat te snappen?

Waar is het misgegaan in je jeugd? Of ben jij een van de heren die prima passen in dat universitaire onderzoek uit 't vorige topic, en heb je zelf homoseksuele gevoelens maar durf je dat nog niet te accepteren, en uit je het middels deze frustraties ?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:08:53 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61045849
ik haat je niet, ik hoop dat god je vergeeft en anders je moeder
pi_61045889
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:08 schreef Aoristus het volgende:

ik haat je niet, ik hoop dat god je vergeeft
Ooooh... je bent een religieus fundamentalist die gelooft in duizend jaar oude sprookjesboeken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')