abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61030794
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Dagonet het volgende:

Ja, want het staat open voor iedereen om mee te doen.
Inderdaad, hetero's mogen ook meedoen met de Gay Games .
pi_61030795
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:59 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, want het staat open voor iedereen om mee te doen. Alsof je een slegs vir blankes games zou houden.
Sporters worden altijd nog primair afgerekend op hun prestaties.
Wat een rare vergelijking
Het is ook helemaal niet primair een sportevenement. Het is een geweldig feest. Heb je er in 98 iets van meegemaakt in Amsterdam?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:04:09 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61030835
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijking
Het is ook helemaal niet primair een sportevenement. Het is een geweldig feest. Heb je er in 98 iets van meegemaakt in Amsterdam?
Ja, er staat me iets bij van een songfestival in trainingspakjes.

Maar ik vind het, net als gay pride en gay parade, alleen maar storend, kap eens met het in m'n gezicht douwen van je seksuele geaardheid, het boeit me geen flikker of je nou met een man of vrouw het bed in duikt. Heel fijn voor jullie dat je nu open en vrij mag zijn, echt, maar dat wil niet zeggen dat je open en vrij moet zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:05:51 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61030862
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef DennisMoore het volgende:
Homo's mogen ook meedoen aan olympische spelen en alle andere games, dus er is helemaal geen aparte <vul hier seksuele voorkeur> games nodig.
Carpe Libertatem
pi_61030864
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die hebben meestal wat beters te doen maar het is wel een ludiek evenement.
pi_61030886
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 03:54 schreef StefanP het volgende:
Ja, snel doen, voordat Amsterdam onomkeerbaar veranderd is in Islamistan. Grijp je kans want binnenkort kan het niet meer. Amsterdam een tolerante stad noemen
Wat ik me afvroeg btw, ben jij ene homo?
I´m back.
pi_61030914
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:05 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Die hebben meestal wat beters te doen maar het is wel een ludiek evenement.
Onder het mom: 'sport verbroedert'?
I´m back.
pi_61030920
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:

Homo's mogen ook meedoen aan olympische spelen en alle andere games, dus er is helemaal geen aparte <vul hier seksuele voorkeur> games nodig.
En als men het nu gewoon 'leuk' vindt in plaats van 'nodig' ?

Daarbij... met name buitenlandse sporters uit Enge Landen vinden dit fantastisch. Dus over die noodzaak is ook nog wel wat te zeggen.

Persoonlijk vind ik het erg lollig om de homofoobjes geconfronteerd te zien worden met hun achterlijkheid, dus hoe meer van dit soort evenementen hoe beter .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:10:22 #34
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61030928
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar ik vind het, net als gay pride en gay parade, alleen maar storend, kap eens met het in m'n gezicht douwen van je seksuele geaardheid, het boeit me geen flikker of je nou met een man of vrouw het bed in duikt. Heel fijn voor jullie dat je nu open en vrij mag zijn, echt, maar dat wil niet zeggen dat je open en vrij moet zijn.
En de overheersende heterogeaardheid die ongeveer de gehele dag door in je gezicht gegooid wordt? Hoe vind je die?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61030958
Piemols in de fok-headert!
pi_61030964
gay games zit ik als belastingbetaler niet echt op te wachten, dus die games mogen ze wat mij betreft in hun reet stoppen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61030979
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En de overheersende heterogeaardheid die ongeveer de gehele dag door in je gezicht gegooid wordt? Hoe vind je die?
echt hema
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61031021
Dus omdat er Olympisch Spelen worden gehouden zouden mindere goden niet mogen spelen want De Spelen zijn er al? En sporters worden afgerekend op prestatie - ja, afgerekend, niet afgeschoten. Minkukels mogen ook sporten, en je mag ook een hardloopwedstrijdjes houden onder vrienden, rokers, familieleden of welke verenigingsgrond dan ook, zonder dat iets afdoet aan het hardloopaspect.

Voor een stad is het gewoon een publiekstrekker, en wel eentje van het soort waar 'we' in dit land wel mee geassocieerd willen worden. Andere landen organiseren publiekstrekkers als holocaustontkenningsconferenties. IJkpunten voor de heersende moraal en ideologie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61031096
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:16 schreef sigme het volgende:
Dus omdat er Olympisch Spelen worden gehouden zouden mindere goden niet mogen spelen want De Spelen zijn er al? En sporters worden afgerekend op prestatie - ja, afgerekend, niet afgeschoten. Minkukels mogen ook sporten, en je mag ook een hardloopwedstrijdjes houden onder vrienden, rokers, familieleden of welke verenigingsgrond dan ook, zonder dat iets afdoet aan het hardloopaspect.

Voor een stad is het gewoon een publiekstrekker, en wel eentje van het soort waar 'we' in dit land wel mee geassocieerd willen worden. Andere landen organiseren publiekstrekkers als holocaustontkenningsconferenties. IJkpunten voor de heersende moraal en ideologie.
Waarbij dient te worden aangemerkt dat niet elke homo wars is van Holocaustontkenning... dit om scheve ogen te voorkomen.
I´m back.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:25:54 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61031197
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik kijk geen reclame. Maar ik zie geen Straight Games of Straight Pride of Straight Parade.
Mensen die zo trots zijn op hun geaardheid dat ze er een feestje om geven, hoe is dat anders, in de basis, van mensen die zo trots zijn op hun huidkleur dat ze er een feestje om geven?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_61031298
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Doe niet zo raar zeg.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:32:23 #42
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61031318
Walgelijk, het is een sch homovriendjestopic geworden
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_61031348
Bij de Gay Games is iedereen welkom, ongeacht seksuele voorkeur of afkomst

Wat is dan de meerwaarde? We gaan toch niet net doen alsof bij de olympische spelen sexuele voorkeur of afkomst een rol speelt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_61031369
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:33 schreef DS4 het volgende:
Bij de Gay Games is iedereen welkom, ongeacht seksuele voorkeur of afkomst

Wat is dan de meerwaarde?
Verzameling der homo's en symbolische waarde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:38:34 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61031443
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo raar zeg.
Wat? Ik heb geen behoefte aan mannen in strings hossend op een bootje door de hoofdstad. Aan vrouwen in bikini ook niet trouwens. Ik zou net zo reageren als hetero's zich zo zouden manifesteren.
pi_61031463
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kijk geen reclame. Maar ik zie geen Straight Games of Straight Pride of Straight Parade.
Mensen die zo trots zijn op hun geaardheid dat ze er een feestje om geven, hoe is dat anders, in de basis, van mensen die zo trots zijn op hun huidkleur dat ze er een feestje om geven?
Feit is echter dat je de zichtbare uitingen van homoseksuele geaardheid, buiten Amsterdam en misschien nog wat grote steden en met name tijdens de evenementen die jiij eerder opsomde, in de rest van Nederland niet zoveel zal tegenkomen, terwijl je de zogenaamde norm van heteroseksualiteit zo ongeveer overal tegen tegenkomt. Dus een erg emotionele reactie tav die paar evenementen in Amsterdam en in andere grote steden, lijkt mij redelijk overdreven?
Laat staan dit onder de noemer 'terreur' te brengen.
Maar ja, ik woon in de provincie, ik ken ook geen allochtonen, dus misschien ligt het daaraan?
I´m back.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:39:51 #47
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61031477
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Aoristus het volgende:
Walgelijk, het is een sch homovriendjestopic geworden
Deel een was toch een topic voor jouw vriendjes?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Behalve het hele dagelijks leven ! Het klinkt misschien dramatisch, maar het is wel het heersende beeld.
quote:
Niet, en dat mag best . Chinees nieuwjaar, suikerfeest, Pasar Malam Besar (oid ). Allemaal feestjes in het teken van een bepaalde cultuur of levenshouding. Prima toch?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:40:13 #48
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61031485
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef sigme het volgende:

[..]

van 6,5 miljoen verlies voor de gemeente. Maar het is goed voor de beeldvorming
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:40:35 #49
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61031498
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:38 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat? Ik heb geen behoefte aan mannen in strings hossend op een bootje door de hoofdstad. Aan vrouwen in bikini ook niet trouwens. Ik zou net zo reageren als hetero's zich zo zouden manifesteren.
Het klinkt alsof je denkt dat ze dat niet doen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_61031558
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef sigme het volgende:

De meerwaarde ontgaat mij toch een beetje, ook met deze uitleg...

Ik vind het allemaal best, maar eigenlijk ook een vreemde gedachte. Homofilie is tegenwoordig geaccepteerd. Dat wil niet zeggen dat er geen homofoben zijn, maar maatschappelijk is het in Nederland geaccepteerd.

Je zou dan ook kunnen stellen dat de overheid misschien niet meer zo krampachtig homo-acceptatie moet willen ondersteuen. Daarmee geef je eerder het signaal af dat het kennelijk nog steeds heel bijzonder is.

Dat er zo'n evenement wordt gehouden, prima. Maar ik snap niet zo dat "we" (lees: de politiek) na 10 jaar al weer willen dat het hier plaats vindt. Ik zou bijna zeggen: nog een keer in Amsterdam is een gemiste kans elders.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')