abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:50:04 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61046614
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Hahahaha wat zijn we weer grappig...

... Doe 's normaal kerel of wees 's gewoon stil? Dit is ONZ niet.
wat staat er eigenlijk geschreven in de koran, of de bijboekjes, over de persoon die deze vette, laffe varkenskop aanhaalt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61046689
Als je de mongool wil uithangen zoalshetis, moet je maar op GeenStijl gaan posten.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:54:45 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61046701
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de mongool wil uithangen zoalshetis, moet je maar op GeenStijl gaan posten.
mijn vraag was relevant en dat je niet tegen kritiek kan is jouw probleem. misschien moet je maar op maroc.nl gaan posten dan.oh ja, probeer ook wat minder op de persoon te spelen, zou je goed staan. nu lijk je net die laffe moslimhond bij nova.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:59:11 #154
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61046815
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat staat er eigenlijk geschreven in de koran, of de bijboekjes, over de persoon die deze vette, laffe varkenskop aanhaalt?
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Vraag je nou wat de Koran zegt over mensen die achter de woorden staan van meneer Enait? Of..?

En mijn reactie van eerder was negatief omdat ik je sarcastische reactie niet hier vond passen. Als het niet sarcastisch was, leg ik het voor je uit. Ik doelde niet op atheïsten die het geloof beschermen, maar gewoon in het algemeen. Niemand is perfect
AFC AJAX
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:02:48 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61046907
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Vraag je nou wat de Koran zegt over mensen die achter de woorden staan van meneer Enait? Of..?

En mijn reactie van eerder was negatief omdat ik je sarcastische reactie niet hier vond passen. Als het niet sarcastisch was, leg ik het voor je uit. Ik doelde niet op atheïsten die het geloof beschermen, maar gewoon in het algemeen. Niemand is perfect
einat haalt in het begin van zijn gesprek bij nova een naam aan van een soort profeet waar hij naar leeft. wie is die man binnen de islam? wie volgt die man binnen de islam? is elke volgeling van deze man net zo gek als einat?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:06:17 #156
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61046982
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:43 schreef msnk het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel "mensen" die het onrechte verdedigen. Die heb je ook met Atheïsten, dus rot op
Hij heeft het erover dat er moslims die het met hem eens zijn in zijn standpunten omdat ze dezelfde bullcrap geloven over hoe je een vrouw begroet.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:12:46 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61047155
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

einat haalt in het begin van zijn gesprek bij nova een naam aan van een soort profeet waar hij naar leeft. wie is die man binnen de islam? wie volgt die man binnen de islam? is elke volgeling van deze man net zo gek als einat?
Dat stukje heb ik gemist, geen zin om het op te zoeken

Zonder naam kan ik sowieso niks, maar het klopt wel dat een man en een vrouw die elkaar niet kennen elkaar geen hand mogen geven. Ik vind alleen dat je religies niet feilloos moet naleven, want in de 21ste eeuw is daar gewoon geen ruimte voor.

Dit, is een van die dingen die niet in zo'n samenleving passen. Indien hij dat wél wil, en vind dat het niet getuig van respect, flikkert hij maar op naar Iran. Daar delen ze wel zijn ideeën.
AFC AJAX
pi_61047188
Linkse rechters
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:14:54 #159
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61047207
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Hij heeft het erover dat er moslims die het met hem eens zijn in zijn standpunten omdat ze dezelfde bullcrap geloven over hoe je een vrouw begroet.
Nou, het klopt.

Maar er wordt ook vermeld dat je respect moet hebben voor de wetten van het land waar je woont. Nu kan ik begrijpen dat je je niet wil houden aan nazi-wetten, maar een vrouw een hand moeten geven is geen NSDAP regel.
AFC AJAX
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:20:07 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61047328
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat stukje heb ik gemist, geen zin om het op te zoeken

Zonder naam kan ik sowieso niks, maar het klopt wel dat een man en een vrouw die elkaar niet kennen elkaar geen hand mogen geven. Ik vind alleen dat je religies niet feilloos moet naleven, want in de 21ste eeuw is daar gewoon geen ruimte voor.

Dit, is een van die dingen die niet in zo'n samenleving passen. Indien hij dat wél wil, en vind dat het niet getuig van respect, flikkert hij maar op naar Iran. Daar delen ze wel zijn ideeën.
dan zijn we het in grote lijnen met elkaar eens.

dat ik je de naam niet kan geven, is omdat hij het snel en mompelend zegt. maar wellicht dat een moslim deze naam wel herkent. ik zou toch graag willen weten wie deze 'profeet' is en wat hij voor rol speelt in de koran. want dat moet een enge vent zijn geweest.

het begint als 'meneer' enait het heeft over "gezegende woorden van de heilige..." en dan dus de naam.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:29:03 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61047551
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan zijn we het in grote lijnen met elkaar eens.

dat ik je de naam niet kan geven, is omdat hij het snel en mompelend zegt. maar wellicht dat een moslim deze naam wel herkent. ik zou toch graag willen weten wie deze 'profeet' is en wat hij voor rol speelt in de koran. want dat moet een enge vent zijn geweest.

het begint als 'meneer' enait het heeft over "gezegende woorden van de heilige..." en dan dus de naam.
Nou ik kijk nu naar de herhaling, maar ik zie geen doorspoel functie (geeneens volume regeling ). Nu moet ik dat hele bejaardentehuis artikel afspelen
AFC AJAX
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:34:45 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61047681
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:29 schreef msnk het volgende:

[..]

Nou ik kijk nu naar de herhaling, maar ik zie geen doorspoel functie (geeneens volume regeling ). Nu moet ik dat hele bejaardentehuis artikel afspelen
nee het is in het begin zoals ik reeds aangaf.
pi_61047721
Dat interview met Clairy gisteravond Wat een ontzettende rare vent is dit.
Dit soort proefprocessen is toch wel zonde van het geld en de tijd.

Ik denk dat de meeste moslims zich kapot schamen voor deze malloot
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:37:25 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61047739
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef SCH het volgende:

gelukkig zie je dat terug op fok!
pi_61047768
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelukkig zie je dat terug op fok!
Is dat zo? Ik heb geen zin om alles te lezen. Ben islam-moe
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:40:35 #166
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61047808
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee het is in het begin zoals ik reeds aangaf.
Ik zie op het begin alleen zijn gezicht, hij zegt helemaal niks. En daarna hebben ze het meteen over de tehuizen...

Hoe dan ook, heb het op Youtube gevonden en ik moet eerlijk zeggen dat de naam mij in eerste instantie niks zegt. Hij zegt het ook wel erg snel waardoor ik hem niet goed versta. Geen idee waarom hij dat zo doet, maar het zal wel.

Vond trouwens ook wel dat Clairy een beetje agressief overkomt in het begin van de interview, corrigeren van woorden en de nadruk leggen op "Waarom leeft u dan anders dan 95% van de moslim mannen" (o.i.d). Zo onnodige provocatie...
AFC AJAX
pi_61049237
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn vraag was relevant en dat je niet tegen kritiek kan is jouw probleem. misschien moet je maar op maroc.nl gaan posten dan.oh ja, probeer ook wat minder op de persoon te spelen, zou je goed staan. nu lijk je net die laffe moslimhond bij nova.
Wat minder op de persoon, horen wie het zegt. Zelfs in deze post speel je op de persoon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61049264
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Dat interview met Clairy gisteravond Wat een ontzettende rare vent is dit.
Dit soort proefprocessen is toch wel zonde van het geld en de tijd.

Ik denk dat de meeste moslims wel wat anders aan hun hoofd hebben dan buitensporig aandacht geven aan een persoon die weigert handen te schudden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61049668
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Bweheh, die gast heb ik weleens gezien bij de EUR volgens mij, zat voor me een tentamen te maken vorig jaar. Niet gesproken met hem voor de rest, de manier waarop ie gekleed was maakte hem niet geschikt tot de juiste gesprekspartner.
. Zou 'ie nog ergens aan de bak komen zo? Wat een figuur.
pi_61049712
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Zou 'ie nog ergens aan de bak komen zo? Wat een figuur.
Die kans is nihiel, nu al helemaal. Maar ja, naar mijn mening gewoon terecht. Het zijn typisch culturele invloeden binnen de Islam en hebben niets met vrijheid van religie te maken. Zijn beroep daarop is mijnsinsziens dan ook achterlijk en alleen schadelijk voor andere moslims.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:55:48 #172
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_61051577
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die kans is nihiel, nu al helemaal. Maar ja, naar mijn mening gewoon terecht. Het zijn typisch culturele invloeden binnen de Islam en hebben niets met vrijheid van religie te maken. Zijn beroep daarop is mijnsinsziens dan ook achterlijk en alleen schadelijk voor andere moslims.
precies, dat heb je ook met die christenfundi's.
Die idioten laten hun kinderen ook niet inenten tegen bv. polio.
Dat wil niet zeggen dat alle christenen dat doen.
echter is deze man weer gefundenes fressen voor Wilders.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:05:04 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61051904
geloof doe je thuis en niet op werk.. werk gaat voor geloof en niet andersom.. jammer meneer mohammed
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_61052507
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef maniack28 het volgende:
geloof doe je thuis en niet op werk.. werk gaat voor geloof en niet andersom.. jammer meneer mohammed
Leuk dat je je eigen principes aankaart, maar dit geldt zeker niet voor iedereen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:26:03 #175
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61054263
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Leuk dat je je eigen principes aankaart, maar dit geldt zeker niet voor iedereen.
Uh, nee sorry... als je ergens werkt en een publieke fucntie hebt heb je je te schikken naar wat in het publiek gewenst wordt. Als je zulke idealen hebt dat je dat niet kan moet je daar niet solliciteren.

Ik zal bijv. nooit in pak rond lopen en dus ook niet solliciteren voor een baan waar je in pak moet
Mohammed wil vrouwen geen handen schudden, moet ie niet solliciteren voor een baan waar dat wel van je verwacht wordt.

Dat je gelovig bent a la, maar dat is geen excuus om in publiek dingen niet te doen en al helemaal niet om dan te gaan zeiken dat je de baan niet krijgt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_61054391
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Uh, nee sorry... als je ergens werkt en een publieke fucntie hebt heb je je te schikken naar wat in het publiek gewenst wordt. Als je zulke idealen hebt dat je dat niet kan moet je daar niet solliciteren.

Ik zal bijv. nooit in pak rond lopen en dus ook niet solliciteren voor een baan waar je in pak moet
Mohammed wil vrouwen geen handen schudden, moet ie niet solliciteren voor een baan waar dat wel van je verwacht wordt.

Dat je gelovig bent a la, maar dat is geen excuus om in publiek dingen niet te doen en al helemaal niet om dan te gaan zeiken dat je de baan niet krijgt..
Nee prima, maar de manier waarop je het bracht was zo denigrerend naar de gelovigen toe.
Overigens is die gozer een joker als hij schennis schopt om iets wat hij zelf ook had kunnen verzinnen. Niet eens topicwaardig.
pi_61054620
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij is jezus nie

Ik denk dat hij die baan wel graag, erg graag gehad had, want leven van de bijstand is toch bedelen om een aalmoes en dat past niet bij zijn zelfbeeld
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:49:05 #178
163650 Greys
pi_61054825
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef henkway het volgende:
Nee, die blijft de rest van zijn leven in de bijstand
Daar moet je ook maar niet te lang bij stilstaan, ik word van die gedachte in elk geval niet echt vrolijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:51:13 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61054872
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat minder op de persoon, horen wie het zegt. Zelfs in deze post speel je op de persoon.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:53:06 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61054907
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:39 schreef henkway het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij is jezus nie

Ik denk dat hij die baan wel graag, erg graag gehad had, want leven van de bijstand is toch bedelen om een aalmoes en dat past niet bij zijn zelfbeeld
ik denk dat meneer de aboriginalroepert vooral een punt wilde maken en die baan helemaal niet ambieerde. waarom zou hij anders recht hebben gestudeerd. hij gaat nederland wel veel geld kosten met knullige procesjes van calimeromoslims die hij gaat bijstaan.
pi_61054965
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar moet je ook maar niet te lang bij stilstaan, ik word van die gedachte in elk geval niet echt vrolijk
Nou, troost je iemand met levenslang kost het tienvoudige
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:56:38 #182
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61054994
Ik ga binnenkort maar een hanenkam van 50 cm maken en dan solliciteren naar een baan als baliemedewerker bij de gemeente... als ze met niet aannemen ga ik boehoe roepen en een topic maken en de krant bellen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:58:27 #183
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61055042
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Nee prima, maar de manier waarop je het bracht was zo denigrerend naar de gelovigen toe.
Overigens is die gozer een joker als hij schennis schopt om iets wat hij zelf ook had kunnen verzinnen. Niet eens topicwaardig.
Ik doe ook denegrerend naar gelovigen toe.. gelovigen denken dat hun idealen meer waard zijn dan de idealen van niet gelovigen en dat vind ik een beetje.. mjah.. triest..

Geloof of geen geloof, iedereen heeft een eigen mening, een eigen ideaal en van iedereen is dat even veel waard. Daarom: schaf vrijheid van geloofsuiting af (maar das een andere discussie )
pi_61055258
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga binnenkort maar een hanenkam van 50 cm maken en dan solliciteren naar een baan als baliemedewerker bij de gemeente... als ze met niet aannemen ga ik boehoe roepen en een topic maken en de krant bellen
jij kunt je niet beroepen op discriminatie als ze je niet aannemen, of je moet nadrukkelijk homo worden ofzo.

Hij kon ook nog zeggen (en dat zal hij wel gedaan hebben) dat de gemeente verplicht is om meer allochtonen in dienst te nemen en dat hij DUS eerste keus is.

[ Bericht 6% gewijzigd door henkway op 23-08-2008 00:12:20 ]
pi_61055618
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat meneer de aboriginalroepert vooral een punt wilde maken en die baan helemaal niet ambieerde. waarom zou hij anders recht hebben gestudeerd. hij gaat nederland wel veel geld kosten met knullige procesjes van calimeromoslims die hij gaat bijstaan.
Dat is ook zo. Hij wilde die baan helemaal niet. Het ging puur om een proefproces.
pi_61055790
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb geen zin om alles te lezen. Ben islam-moe
Volgens mij zijn veel moslims ook al islammoe inmiddels.

EN oja, ik schaam me dat zo'n imbeciel zichzelf vertegenwoordiger van moslims noemt.
Verder hoef ik me nergens voor te schamen eigenlijk, want ik heb er geen ruk mee te maken.
pi_61055821
En zoalshetis is de weg helemaal kwijt zie ik.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:18:07 #188
165237 Leef
Sunny side up!
pi_61056735
Ik vint dat ter ere van alle gediksrimineerde meden mensen en ter ere van dingens Eniat het woort aborigianal verheven moet worden tot het samenvatende woort voor alle mensen met een eafweikende achtergrond.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:39:52 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61057054
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef IHVK het volgende:
En zoalshetis is de weg helemaal kwijt zie ik.
leg eens uit waarom? nu lijkt het meer op een goedkope poging mij zwart te maken, terwijl ik duidelijke vragen stel, die gesteld mogen worden zonder voor gek verklaard te worden.
pi_61058870
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:18 schreef Leef het volgende:
Ik vint dat ter ere van alle gediksrimineerde meden mensen en ter ere van dingens Eniat het woort aborigianal verheven moet worden tot het samenvatende woort voor alle mensen met een eafweikende achtergrond.
Moslims zijn austraal negers ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_61059396
Wat een paljas was dat zeg. Hoogst vermakelijk.

Ik vraag me alleen af wat die vent nu eigenlijk precies wil bereiken. Heel Nederland lacht hem toe (uit). Misschien kan hij beter als clown solliciteren in het circus.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:49:44 #192
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_61059466
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef henkway het volgende:

[..]

jij kunt je niet beroepen op discriminatie als ze je niet aannemen, of je moet nadrukkelijk homo worden ofzo.

Hij kon ook nog zeggen (en dat zal hij wel gedaan hebben) dat de gemeente verplicht is om meer allochtonen in dienst te nemen en dat hij DUS eerste keus is.
Das is ook discriminatie

Ik snap nooit waarom je een allachtoon, een homo, een islamiet of een christen wel discrimineerd\t als je hem/haar weigert vanwege een overtuiging, maar een punker niet als je hem/haar weigert vanwege een hanekam (wat dus ook een levensovertuiging is en net zoveel waard is als de overtuiging dat je een burhka moet dragen)
pi_61059944
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef damian5700 het volgende:
[ afbeelding ]

'Het enige dat ik een hand geef is m'n sik'.
Als ik Mohammed op straat zie gooi ik varkens naar 'm.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:37:45 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61059949
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:17 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Moslims zijn austraal negers ?
hij doelde met aboriginals op de autochtone nederlander...
pi_61059994
pek en veren en weg ermee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:43:33 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61060037
ik denk overigens dat enait meer gebaat is bij een psychische opname. die man is zo paranoia als het maar kan.
pi_61060047
Goh, wat was dat weer enorm links van Clairy trouwens
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:51:47 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61060164
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
Goh, wat was dat weer enorm links van Clairy trouwens
wat heeft feminisme te maken met links of rechts eigenlijk?
pi_61060200
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat heeft feminisme te maken met links of rechts eigenlijk?
Weet ik veel. Ze wordt altijd als enorm links weggezet door Wilders en veel van jullie.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:59:52 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61060290
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ze wordt altijd als enorm links weggezet door Wilders en veel van jullie.
volgens mij reageerde ze vooral zo fel vanwege het niet feministische riedeltje van el enait. daarnaast zou het haar wel het meest pijn hebben gedaan dat ze als wilders werd weggezet door de halve zool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')