wat staat er eigenlijk geschreven in de koran, of de bijboekjes, over de persoon die deze vette, laffe varkenskop aanhaalt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahaha wat zijn we weer grappig...
...Doe 's normaal kerel of wees 's gewoon stil? Dit is ONZ niet.
mijn vraag was relevant en dat je niet tegen kritiek kan is jouw probleem. misschien moet je maar op maroc.nl gaan posten dan.oh ja, probeer ook wat minder op de persoon te spelen, zou je goed staan. nu lijk je net die laffe moslimhond bij nova.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Als je de mongool wil uithangen zoalshetis, moet je maar op GeenStijl gaan posten.
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Vraag je nou wat de Koran zegt over mensen die achter de woorden staan van meneer Enait? Of..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat staat er eigenlijk geschreven in de koran, of de bijboekjes, over de persoon die deze vette, laffe varkenskop aanhaalt?
einat haalt in het begin van zijn gesprek bij nova een naam aan van een soort profeet waar hij naar leeft. wie is die man binnen de islam? wie volgt die man binnen de islam? is elke volgeling van deze man net zo gek als einat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Vraag je nou wat de Koran zegt over mensen die achter de woorden staan van meneer Enait? Of..?
En mijn reactie van eerder was negatief omdat ik je sarcastische reactie niet hier vond passen. Als het niet sarcastisch was, leg ik het voor je uit. Ik doelde niet op atheïsten die het geloof beschermen, maar gewoon in het algemeen. Niemand is perfect
Hij heeft het erover dat er moslims die het met hem eens zijn in zijn standpunten omdat ze dezelfde bullcrap geloven over hoe je een vrouw begroet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel "mensen" die het onrechte verdedigen. Die heb je ook met Atheïsten, dus rot op
Dat stukje heb ik gemist, geen zin om het op te zoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
einat haalt in het begin van zijn gesprek bij nova een naam aan van een soort profeet waar hij naar leeft. wie is die man binnen de islam? wie volgt die man binnen de islam? is elke volgeling van deze man net zo gek als einat?
Nou, het klopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij heeft het erover dat er moslims die het met hem eens zijn in zijn standpunten omdat ze dezelfde bullcrap geloven over hoe je een vrouw begroet.
dan zijn we het in grote lijnen met elkaar eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist, geen zin om het op te zoeken
Zonder naam kan ik sowieso niks, maar het klopt wel dat een man en een vrouw die elkaar niet kennen elkaar geen hand mogen geven. Ik vind alleen dat je religies niet feilloos moet naleven, want in de 21ste eeuw is daar gewoon geen ruimte voor.
Dit, is een van die dingen die niet in zo'n samenleving passen. Indien hij dat wél wil, en vind dat het niet getuig van respect, flikkert hij maar op naar Iran. Daar delen ze wel zijn ideeën.
Nou ik kijk nu naar de herhaling, maar ik zie geen doorspoel functie (geeneens volume regelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zijn we het in grote lijnen met elkaar eens.
dat ik je de naam niet kan geven, is omdat hij het snel en mompelend zegt. maar wellicht dat een moslim deze naam wel herkent. ik zou toch graag willen weten wie deze 'profeet' is en wat hij voor rol speelt in de koran. want dat moet een enge vent zijn geweest.
het begint als 'meneer' enait het heeft over "gezegende woorden van de heilige..." en dan dus de naam.
nee het is in het begin zoals ik reeds aangaf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ik kijk nu naar de herhaling, maar ik zie geen doorspoel functie (geeneens volume regeling). Nu moet ik dat hele bejaardentehuis artikel afspelen
gelukkig zie je dat terug op fok!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de meeste moslims zich kapot schamen voor deze malloot
Is dat zo? Ik heb geen zin om alles te lezen. Ben islam-moequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig zie je dat terug op fok!
Ik zie op het begin alleen zijn gezicht, hij zegt helemaal niks. En daarna hebben ze het meteen over de tehuizen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het is in het begin zoals ik reeds aangaf.
Wat minder op de persoon, horen wie het zegt. Zelfs in deze post speel je op de persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vraag was relevant en dat je niet tegen kritiek kan is jouw probleem. misschien moet je maar op maroc.nl gaan posten dan.oh ja, probeer ook wat minder op de persoon te spelen, zou je goed staan. nu lijk je net die laffe moslimhond bij nova.
Ik denk dat de meeste moslims wel wat anders aan hun hoofd hebben dan buitensporig aandacht geven aan een persoon die weigert handen te schudden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Dat interview met Clairy gisteravondWat een ontzettende rare vent is dit.
Dit soort proefprocessen is toch wel zonde van het geld en de tijd.
Ik denk dat de meeste moslims zich kapot schamen voor deze malloot
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
Bweheh, die gast heb ik weleens gezien bij de EUR volgens mij, zat voor me een tentamen te maken vorig jaar. Niet gesproken met hem voor de rest, de manier waarop ie gekleed was maakte hem niet geschikt tot de juiste gesprekspartner.
Die kans is nihiel, nu al helemaal. Maar ja, naar mijn mening gewoon terecht. Het zijn typisch culturele invloeden binnen de Islam en hebben niets met vrijheid van religie te maken. Zijn beroep daarop is mijnsinsziens dan ook achterlijk en alleen schadelijk voor andere moslims.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Zou 'ie nog ergens aan de bak komen zo? Wat een figuur.
precies, dat heb je ook met die christenfundi's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die kans is nihiel, nu al helemaal. Maar ja, naar mijn mening gewoon terecht. Het zijn typisch culturele invloeden binnen de Islam en hebben niets met vrijheid van religie te maken. Zijn beroep daarop is mijnsinsziens dan ook achterlijk en alleen schadelijk voor andere moslims.
Leuk dat je je eigen principes aankaart, maar dit geldt zeker niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:05 schreef maniack28 het volgende:
geloof doe je thuis en niet op werk.. werk gaat voor geloof en niet andersom.. jammer meneer mohammed
Uh, nee sorry... als je ergens werkt en een publieke fucntie hebt heb je je te schikken naar wat in het publiek gewenst wordt. Als je zulke idealen hebt dat je dat niet kan moet je daar niet solliciteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Leuk dat je je eigen principes aankaart, maar dit geldt zeker niet voor iedereen.
Nee prima, maar de manier waarop je het bracht was zo denigrerend naar de gelovigen toe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uh, nee sorry... als je ergens werkt en een publieke fucntie hebt heb je je te schikken naar wat in het publiek gewenst wordt. Als je zulke idealen hebt dat je dat niet kan moet je daar niet solliciteren.
Ik zal bijv. nooit in pak rond lopen en dus ook niet solliciteren voor een baan waar je in pak moet
Mohammed wil vrouwen geen handen schudden, moet ie niet solliciteren voor een baan waar dat wel van je verwacht wordt.
Dat je gelovig bent a la, maar dat is geen excuus om in publiek dingen niet te doen en al helemaal niet om dan te gaan zeiken dat je de baan niet krijgt..
Tuurlijk, hij is jezus niequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uh, nee sorry... als je ergens werkt en een publieke fucntie hebt heb je je te schikken naar wat in het publiek gewenst wordt. Als je zulke idealen hebt dat je dat niet kan moet je daar niet solliciteren.
Daar moet je ook maar niet te lang bij stilstaan, ik word van die gedachte in elk geval niet echt vrolijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef henkway het volgende:
Nee, die blijft de rest van zijn leven in de bijstand
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat minder op de persoon, horen wie het zegt. Zelfs in deze post speel je op de persoon.
ik denk dat meneer de aboriginalroepert vooral een punt wilde maken en die baan helemaal niet ambieerde. waarom zou hij anders recht hebben gestudeerd. hij gaat nederland wel veel geld kosten met knullige procesjes van calimeromoslims die hij gaat bijstaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:39 schreef henkway het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is jezus nie
Ik denk dat hij die baan wel graag, erg graag gehad had, want leven van de bijstand is toch bedelen om een aalmoes en dat past niet bij zijn zelfbeeld
Nou, troost je iemand met levenslang kost het tienvoudigequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je ook maar niet te lang bij stilstaan, ik word van die gedachte in elk geval niet echt vrolijk
Ik doe ook denegrerend naar gelovigen toe.. gelovigen denken dat hun idealen meer waard zijn dan de idealen van niet gelovigen en dat vind ik een beetje.. mjah.. triest..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Nee prima, maar de manier waarop je het bracht was zo denigrerend naar de gelovigen toe.
Overigens is die gozer een joker als hij schennis schopt om iets wat hij zelf ook had kunnen verzinnen. Niet eens topicwaardig.
jij kunt je niet beroepen op discriminatie als ze je niet aannemen, of je moet nadrukkelijk homo worden ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga binnenkort maar een hanenkam van 50 cm maken en dan solliciteren naar een baan als baliemedewerker bij de gemeente... als ze met niet aannemen ga ik boehoe roepen en een topic maken en de krant bellen
Dat is ook zo. Hij wilde die baan helemaal niet. Het ging puur om een proefproces.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat meneer de aboriginalroepert vooral een punt wilde maken en die baan helemaal niet ambieerde. waarom zou hij anders recht hebben gestudeerd. hij gaat nederland wel veel geld kosten met knullige procesjes van calimeromoslims die hij gaat bijstaan.
Volgens mij zijn veel moslims ook al islammoe inmiddels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb geen zin om alles te lezen. Ben islam-moe
leg eens uit waarom? nu lijkt het meer op een goedkope poging mij zwart te maken, terwijl ik duidelijke vragen stel, die gesteld mogen worden zonder voor gek verklaard te worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef IHVK het volgende:
En zoalshetis is de weg helemaal kwijt zie ik.
Moslims zijn austraal negers ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:18 schreef Leef het volgende:
Ik vint dat ter ere van alle gediksrimineerde meden mensen en ter ere van dingens Eniat het woort aborigianal verheven moet worden tot het samenvatende woort voor alle mensen met een eafweikende achtergrond.
Das is ook discriminatiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef henkway het volgende:
[..]
jij kunt je niet beroepen op discriminatie als ze je niet aannemen, of je moet nadrukkelijk homo worden ofzo.
Hij kon ook nog zeggen (en dat zal hij wel gedaan hebben) dat de gemeente verplicht is om meer allochtonen in dienst te nemen en dat hij DUS eerste keus is.
Als ik Mohammed op straat zie gooi ik varkens naar 'm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:44 schreef damian5700 het volgende:
[ afbeelding ]
'Het enige dat ik een hand geef is m'n sik'.
hij doelde met aboriginals op de autochtone nederlander...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:17 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Moslims zijn austraal negers ?
wat heeft feminisme te maken met links of rechts eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef SCH het volgende:
Goh, wat was dat weer enorm links van Clairy trouwens
Weet ik veel. Ze wordt altijd als enorm links weggezet door Wilders en veel van jullie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft feminisme te maken met links of rechts eigenlijk?
volgens mij reageerde ze vooral zo fel vanwege het niet feministische riedeltje van el enait. daarnaast zou het haar wel het meest pijn hebben gedaan dat ze als wilders werd weggezet door de halve zool.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ze wordt altijd als enorm links weggezet door Wilders en veel van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |