Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef McKillem het volgende:
TS gaat naar de mac.![]()
![]()
[...hoop tekst...]
Toch maar eens kappen met die keten te bezoeken.
Daar ben ik dan natuurlijk veel te tolerant voor (in het kader van: iedereen heeft wel eens een hoerendag) en eet gewoon mijn stiekem veel te dure patat zonder majo op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed id.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Ik verwachtte eerlijk gezegd een bar slechte lemming, maar dit is gewoon een terechte klacht.
Sinds wanneer heb jij zo'n mooie avatarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nikmans het volgende:
TS laat zich afpoeieren door mcdonald's personeel
ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Ik verwachtte eerlijk gezegd een bar slechte lemming, maar dit is gewoon een terechte klacht.
Bedankt broederquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef Maurari het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n mooie avatar
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Had je maar naar de Microsoft winkel moeten gaan
Terechte reprimande, erg slecht. Ga direct corrigeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef EgoTrippin het volgende:
"u zij" ???????????????????????????????????????????!
Flirten kan uitlopen tot relatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef deepart het volgende:
Flirten is de sleutel tot alles... mits knap meisje... kun je alles klaarspelen
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Flirten kan uitlopen tot relatie.
Ze leek 16, ik ben 22. You do the math.
Dan is 'al een tijdje 13' ook nog wel te doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20en dan 4 jaar verschil
No thanks.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20en dan 4 jaar verschil
Dit dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Dat, en dat ze daar sowieso geen mayo hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef vanBnaarC het volgende:
Een woord wat we mij hier niet aanstaat is het gebruik van patat bij de mac.
Dit is absoluut FRIET wat je daar te vreten krijgt.
Patat krijg je bij de snacbar.
TS kan niet keuze maken tussen friet en patat
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht dat het een lemming op dit topic was: 'Volslanke' dames in de MacDonalds
quote:Jules: Do you know what they call a Quarter Pounder with cheese in France?
Brett: No.
Jules: Tell him, Vincent.
Vincent: Royale with cheese.
Jules: Royale with cheese. Do you know why they call it a Royale with cheese?
Brett: Because of the metric system?
Jules: Check out the big brain on Brett! You smart motherfucker; that's right! The metric system.
Terecht, tevens hebben ze bij de mac Volle chocomen vervangen voor halfvolle.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef pavv het volgende:
ach ja, het zijn wel lichten daar...ik kom er niet zo heel vaak, maar soms als ik na een lange dag werken nog ver moet rijden om thuis te komen rij ik wel eens langs een McDonalds voor een Quarter Pounder
[..]
Nou voorruit, maak er maar een menuutje van....nee ik wil geen supersize, doe maar gewoon.
drinken? ik heb geen zin in zo'n bak ijs met opspuitcola en ik zie in mijn linkerooghoek een koeling staan met flesjes bronwater en chocomel erin. En kleine flesjes Tropicana...Hmmm, daar heb ik wel zin in, een beetje OJ. dus ik zeg " doe maar een Tropicana"
Zit ik even later aan een tafeltje om de spijzen te nuttigen, neem ik een slok van mijn sap.........zit er van die uberzoete kunstmatige multifroet-zut in dat flesje.....JUK.
Ik terug naar de balie, want ik wil gewoon sinasappelsap..begint dat petje een beetje bijdehand te doen van ...we hebben meer soorten tropicana hoor, dus dit is goed. JA HALLO! als je dan meer soorten van dat spul verkoopt en ik vraag je om een tropicana....dan is het dus aan petje om te vragen welke variant ik dan wil hebben en niet ongevraagd een obscure soortje op mijn tray te zetten. Of gewoon de meest gangbare soort ....de sinasappelsap dus (daar is tropicana groot mee geworden.). Ik wierp een meewarige blik richting een bloesje (zeg maar opper-petje) die toevallig in de buurt kwam en petje wist niet hoe snel ie me een pakje OJ moest overhandigen
(een beetje als een biertje bestellen en ongevraagd oud-bruin in je glas krijgen ...brrrrr)
*ooops, tikkie lange post, sorry voor het gewauwel
Met die prijzen wel ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef rood_verzet het volgende:
Je gaat bij de Mc eten en verwacht nog service ook
Wat is OJquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef pavv het volgende:
ach ja, het zijn wel lichten daar...ik kom er niet zo heel vaak, maar soms als ik na een lange dag werken nog ver moet rijden om thuis te komen rij ik wel eens langs een McDonalds voor een Quarter Pounder
[..]
Nou voorruit, maak er maar een menuutje van....nee ik wil geen supersize, doe maar gewoon.
drinken? ik heb geen zin in zo'n bak ijs met opspuitcola en ik zie in mijn linkerooghoek een koeling staan met flesjes bronwater en chocomel erin. En kleine flesjes Tropicana...Hmmm, daar heb ik wel zin in, een beetje OJ. dus ik zeg " doe maar een Tropicana"
Zit ik even later aan een tafeltje om de spijzen te nuttigen, neem ik een slok van mijn sap.........zit er van die uberzoete kunstmatige multifroet-zut in dat flesje.....JUK.
Ik terug naar de balie, want ik wil gewoon sinasappelsap..begint dat petje een beetje bijdehand te doen van ...we hebben meer soorten tropicana hoor, dus dit is goed. JA HALLO! als je dan meer soorten van dat spul verkoopt en ik vraag je om een tropicana....dan is het dus aan petje om te vragen welke variant ik dan wil hebben en niet ongevraagd een obscure soortje op mijn tray te zetten. Of gewoon de meest gangbare soort ....de sinasappelsap dus (daar is tropicana groot mee geworden.). Ik wierp een meewarige blik richting een bloesje (zeg maar opper-petje) die toevallig in de buurt kwam en petje wist niet hoe snel ie me een pakje OJ moest overhandigen
(een beetje als een biertje bestellen en ongevraagd oud-bruin in je glas krijgen ...brrrrr)
*ooops, tikkie lange post, sorry voor het gewauwel
ik dacht aan Simpsonquote:
De manager is eenzelfde onopgeleide, onfatsoenlijke mongool, alleen dan 2 jaar ouder in 99% van de gevallen. Vrij doelloos dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed is.
Als ik daar kom, dan kom ik alleen voor de gratis krant.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef rood_verzet het volgende:
Je gaat bij de Mc eten en verwacht nog service ook
kloon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
ts eet mcnuggets![]()
oh en patat is voor paupers
ik heb een frisse start gemaakt met een nieuw accountquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
ts eet mcnuggets![]()
oh en patat is voor paupers
Laat me dat ff lekker zelf bepalen anders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:34 schreef Roei het volgende:
Godver TS, wat klaag jij veel.
En trouwens, met zo'n buik moet je niet naar de Mac.
Oh en mayo bij de Mac
Flippen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef Kudtstudent het volgende:
LOLOLOL ik zag je fobo nog niet!!! Als ik een 15jarig sletje was en ik zag een enorme in zwart geklede rockgast met langer haar dan ik, die ook nog eens tegen me ging flippen om een bakje mayo. Dan zou ik ook niet weer naar die tafel komen om hem alsnog te brengen. Je mag allang blij zijn dat ze de politie niet gebeld hebben
Nou ja je kan natuurlijk ook gewoon naar de balie lopen en alsnog 1 kopen. Of het meteen kunnen melden. Je kan op je vingers nagaan dat ze die mayo niet na hoeven te brengen maar meteen meegeven Je moet je voorstellen dat ze wel vaker ongure types krijgen zoals jou die dan gratis burgers en mayo enzo proberen te regelen. Daarom krijg je tegenwoordig ook van die McFlurry bakjes met een ballonnetje erin geprikt als ze iets na komen brengen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Flippen?
In welk gedeelte van het verhaal flip ik?
Uitleg is gewenst.
Ik vroeg het toch doodnormaal aan haar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Nou ja je kan natuurlijk ook gewoon naar de balie lopen en alsnog 1 kopen. Of het meteen kunnen melden. Je kan op je vingers nagaan dat ze die mayo niet na hoeven te brengen maar meteen meegeven Je moet je voorstellen dat ze wel vaker ongure types krijgen zoals jou die dan gratis burgers en mayo enzo proberen te regelen. Daarom krijg je tegenwoordig ook van die McFlurry bakjes met een ballonnetje erin geprikt als ze iets na komen brengen.
je bent wel engquote:
Vies? Dat is nou zo'n beetje het enige wat te vreten is bij die kuttent. De frietsaus en de McBacon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Morrigan het volgende:
Hebben ze tegenwoordig mayo bij de Mac? De laatste keer dat ik daar was hadden ze van die vieze gele frietsaus.
Jesus wat ben jij een kut nsb'er zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed is.
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nobu het volgende:
Hebben ze hier in Nederland eigenlijk barbecuesauce bij de Mac?
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Nobu het volgende:
Hebben ze hier in Nederland eigenlijk barbecuesauce bij de Mac?
Serieus? Ik vraag me altijd af wat daar nu precies in zit voor chemische zooi om de saus naar 'BBQ' (dus een enorme rooksmaak) te laten smaken. Vast iets van teer ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:20 schreef Nobu het volgende:
Hmm, misschien toch maar weer eens gaan kijken dan.
Het zal me een zorg zijn wat er in zit, als het maar smaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus? Ik vraag me altijd af wat daar nu precies in zit voor chemische zooi om de saus naar 'BBQ' (dus een enorme rooksmaak) te laten smaken. Vast iets van teer ofzo.
Dat jij 1 meter 30 bent kan ik niets aan doen. Ik tik de 1,98 aan en een bigmac stelt voor mij gewoon geen fuck voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:05 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Jesus wat ben jij een kut nsb'er zeg.![]()
![]()
Maar Mc (:')) bigmac en nuggets?Vetklep
En wat is er mis met haar reactie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb er gisteravond NA dit topic ook één meegemaakt.
Met ex naar de mac, menutje voor allebei, wat extras, totaal 16,55. Ik geef 50 euro, krijg 3,45 terug en daarna begint ze te rommellen in de kassala en te overleggen met collega en baas over wisselgeld. Dus ik denk, zal wel te weinig briefjes hebben. Tijdje later ligt alles op mijn dienblad en ze zegt eet smakelijk. Dus ik: eh, ik krijg nog 30 euro. Zij: Weet je het zeker (nou je het zegt, nee idd, nee, ehrm, kan ook best zijn dat ik je niet 50 euro gaf, kan me vergissen...), Ik: ja, dat weet ik zeker. Zij: Ik dacht 20, Ik: Nee, 50. Zij naar baas om kaartje om de la open te maken. Pakt geld zegt nog een keer: Weet je het heel zeker?
Ik heb het op het eind gelukkig wel gekregen.
sorry moest even wat wijzigen want dit leek echt nergens op!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef McKillem het volgende:
TS gaat naar de mac.![]()
![]()
Ik zat dus bij de MacDonalds (---dat andere is een computer!) wat (soort van) iets wat op een soort van eten moest lijken weg te bunkerenmet een oud collega weg te bunkeren, Kom ik eenmaalNA plaats TE HEBBEN genomen erachter dat OF ik benvergeten ben te vertellen dat ik majo bij de MIJN patat/friet wilDE OF zij is vergeten majo er bij te leggen.
nee, jij moet eerst die fles Bacardi laten staan want je tekst was al om te huilen dus verwacht ik sowieso al een hele andere versie van het verhaal dan wat jij hier neerplenst. En jij boycot de Mc Donalds?quote:Dus zij kwam mijn "big"mac langsbrengen (die lagen LAG uiteraard niet klaar), en ik zo (in mijn goede fatsoen) of ik ben majo vergeten te zeggen, of jij bent majo vergeten. (had ook kunnen zeggen, je bent de majo vergeten)
Troelatje: Maar u zei zoetzure saus.
Ik: Bij mijn nuggets ja.
Toelatje: Nou ik heb het toch gevraagd?!
*troelatje loopt weg*
Ik schoot gewoon in de lach van deze achterlijke vorm van klanten communicatie. Niet ff alsnog een bakje majo brengen ofzo, nee moeilijk gaan doen.
Toch maar eens kappen met die keten te bezoeken.
Huilliequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef spy08 het volgende:
[..]
sorry moest even wat wijzigen want dit leek echt nergens op!
[..]
nee, jij moet eerst die fles Bacardi laten staan want je tekst was al om te huilen dus verwacht ik sowieso al een hele andere versie van het verhaal dan wat jij hier neerplenst. En jij boycot de Mc Donalds?komop hey,dat is m.i jouw levenslijn als het gaat om eten naast bezoekjes aan de Aldi.:D
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef spy08 het volgende:
[..]
sorry moest even wat wijzigen want dit leek echt nergens op!
[..]
nee, jij moet eerst die fles Bacardi laten staan want je tekst was al om te huilen dus verwacht ik sowieso al een hele andere versie van het verhaal dan wat jij hier neerplenst. En jij boycot de Mc Donalds?komop hey,dat is m.i jouw levenslijn als het gaat om eten naast bezoekjes aan de Aldi.:D
Kut newbie.quote:geregistreerd op: maandag 19 mei 2008 @ 13:12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |