Iddquote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:
4,50 om notes te bekijken
marktonderzoek zijn ze dus vergeten te doen
Lampen (/radio op volume 1) aan laten staan?quote:Op maandag 1 september 2008 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
M'n crossa starten trouwens niet op mijn werkDynamo lijkt wel goed te zijn, maar de accu was helemaal plat
met startkabels weer aan de gang gekregen.
Ben benieuwd of hij morgen weer wil starten
Nee niet dat ik weet.quote:Op maandag 1 september 2008 18:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lampen (/radio op volume 1) aan laten staan?
ja 12 nogwat. Maar bij starten flikkerde hij terug naar de 6 volt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef PeuRac het volgende:
wat is het voltage van de accu losgekoppelt (polen los dus). Dat zou 12,5 tot 13,4v moeten zijn. Als het onder de 11,5v is, is je accu naar de hemel.
Hmm, hij mag tijdens het starten nooit onder de 11v komenquote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja 12 nogwat. Maar bij starten flikkerde hij terug naar de 6 volt.
quote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef Fugie het volgende:
4,50 om notes te bekijken
marktonderzoek zijn ze dus vergeten te doen
krijg je met dat gekanker kankermongool uit knakerdenhaagquote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]4.50 die gasten sporen niet
![]()
![]()
![]()
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
heb er wel aardig wat bij gekregen moet ik zeggen
neh da doe ik nooit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
krijg je met dat gekanker kankermongool uit knakerdenhaag
@#$$%@#$%^$@^@#5
roflquote:Op maandag 1 september 2008 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[random mod] kun je vervangen door UVT mod
elke keer als je op die link klikt komt er een note bijquote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]4.50 die gasten sporen niet
![]()
![]()
![]()
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
heb er wel aardig wat bij gekregen moet ik zeggen
Echt niet, kijk nog maar eens.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
elke keer als je op die link klikt komt er een note bij
ze hebben een counter gemaakt om te zien welke mongool niet kan onthouden hoeveel notes hij heeft
damn ik trapte er inquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt er toch echt een minder nu....
die enequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
damn ik trapte er in![]()
5 notes.... had ik er eerst meer ?????
en welke is er weg dan
Je hebt er 4 hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
damn ik trapte er in![]()
5 notes.... had ik er eerst meer ?????
en welke is er weg dan
waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
oja alexxxxx, vanaf de 14de ben ik 2 weken afwezig, vakantietijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |