Het paalmonster is ook weer present.quote:
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
KLB is voor klachten die op z'n minst nog een beetje serieus overkomen, voor andere hilariteiten moet je in ONZ zijn. Simple as that.
WTF serieuze klachten in KLB? Wat héb ik al die jaren wel niet er naast gezeten dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
KLB is voor klachten die op z'n minst nog een beetje serieus overkomen, voor andere hilariteiten moet je in ONZ zijn. Simple as that.
Lees nog eens wat ik schreefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
WTF serieuze klachten in KLB? Wat héb ik al die jaren wel niet er naast gezeten dan.![]()
![]()
Wat grappig. Ik neuk selectief.quote:
Ik nietquote:
Dit kan niet waar zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
Samenvatting please.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
Iemand die een klacht van een regel meent te moeten samenvatten heeft sowieso het IQ van een gehandicapte baksteen.
Sterf aan luie ebola.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |