quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef GasTurbine het volgende:
Bedankt voor de bronnen.
btw: Die gevangenissen worden idd gebruikt in geval van calamiteiten, waardoor grote steden makkelijk 'opgeslagen' kunnen worden. Niks mis mee imo.
Ze voeren vast iets in hun schildquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef Revolution-NL het volgende:
De zou idd kunnen, ik vind het aantal alleen erg fors. In Alaska schijnt zelfs een kamp te zijn waar 2 miljoen!! mensen opgesloten kunnen worden.
Dit betoog staat vol met aannamens. Buiten dat is het wel verfrissend om ook een andere visie te lezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef Terecht het volgende:
Sargasso heeft er laatst een stuk aan gewijd:
http://sargasso.nl/archie(...)angeniskampen-in-vs/
Er klopt al met al vrij weinig van al die wilde verhalen.
Alsof die samenzweringstheorieen over die zogenaamde FEMA kampementen een solide onderbouwing hebben. Probleem met het nuanceren/weerleggen van deze theorieen is dat er simpelweg geen bewijzen voor zijn. Er valt dus heel weinig te weerleegen, naast dat het bewijzen van een negatief onmogelijk is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit betoog staat vol met aannamens. Buiten dat is het wel verfrissend om ook een andere visie te lezen.
.
Gelul of niet, t is op z'n minst vaag wat ze daar dan wel bouwen, maar goed, weet niet deert niet he?quote:
Daar is weer die link met foto's van treinemplacements en een oud kamp wat ooit gebruikt is in de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Gelul of niet, t is op z'n minst vaag wat ze daar dan wel bouwen, maar goed, weet niet deert niet he?
http://www.prisonplanet.c(...)e.html#concentration
Sorry hoor, maar met een simpele zoekactie op YouTube kom jequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
Daar is weer die link met foto's van treinemplacements en een oud kamp wat ooit gebruikt is in de tweede wereldoorlog![]()
Tip: concentratie kampen horen ontworpen te worden om mensen binnen te houden, niet om buitenstaanders buiten te houden zoals te zien is in het filmpje in de op.
Met een simpele search op youtube kom je dus niet verder dan meer van dit soort nietszeggende filmpjes die te vergelijken zijn met dat overbekende filmpje uit voormalig joegoslavie waar de journalisten blijkbaar in het kamp zaten en de "gevangenen" erbuiten.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met een simpele zoekactie op YouTube kom je
erachter dat de ingangen daar allesbehalve uit de tijd van WO II
komen... Ook zie je in de filmpjes die ik gezien heb dat het gaas
naar binnen staat, dus om mensen binnen te houden...
Waarheid? Wat er in Noord-Korea gebeurt (waar mensen die 'fouten maken'quote:Op donderdag 4 september 2008 13:09 schreef Chewie het volgende:
Met een simpele search op youtube kom je dus niet verder dan meer van dit soort nietszeggende filmpjes die te vergelijken zijn met dat overbekende filmpje uit voormalig joegoslavie waar de journalisten blijkbaar in het kamp zaten en de "gevangenen" erbuiten.
Uiteraard waren de alu hoedjes dragende users hier er natuurlijk over eens dat dit walgelijke propaganda was maar doet een geestverwant hetzelfde dan is het natuurlijk per definitie de waarheid.![]()
Daar ben ik het dan weer niet mee eens... 'Wir haben es nicht gewusst' is ietsquote:Zeer triest en helaas heel voorspelbaar gedrag.
Ik zeg dan ook nergens dat het niet zou kunnen gebeuren in de VS (of waar dan ook) maar dat er geen enkel filmpje of foto is die dit aantoont.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:03 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Waarheid? Wat er in Noord-Korea gebeurt (waar mensen die 'fouten maken'
in werkkampen gestopt worden of vermoord worden) zou met een verkeerde
overheid en genoeg support en/of een gebrek aan informatie en interesse overal
kunnen gebeuren...
In Duitsland is het gebeurd, en ik vind het goed dat mensen waken dat dit niet elders
gebeurt... Een land waarin mensen toegejuigd worden die beweren dat God ze de
opdracht heeft gegeven oorlog te voeren moet extra op zijn hoede zijn... (ik doel
hier op de toespraak van Palin, en ook uitspraken van Bush)
Het CFR heeft al geruime tijd de informatievoorziening in handen en mensen doen
er goed aan om zichzelf te informeren... Waar je helemaal gelijk in hebt is dat mensen
op moeten passen met het aannemen van dingen die er gezegd worden, dit geld echter
voor alle kanten...
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg alleen dat het heel erg typisch is van de gemiddelde BNW user om de media per definitie te wantrouwen terwijl dit soort filmpjes per definitie als waar worden gezien.quote:Daar ben ik het dan weer niet mee eens... 'Wir haben es nicht gewusst' is iets
wat we ten alle tijden kunnen en moeten voorkomen...
Stel je voor: je bent de nieuwe president van de VS, en een terrorist/buitenaardse bacterie/etc zorgt voor 2 miljoen doden binnen een maand.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef B-FliP het volgende:
Een paar ander filmpjes laten een opslagplaats zien in Georgia waar
heel veel polyguard doodskisten staan...
FEMA heeft gezegd dat deze doodskisten (en nog een order
van meer dan een miljoen bodybags) voor het geval van
een epidemie ingezet kunnen worden...
Ja, ik snap niet dat wij dat niet hebben. Ik wil ook die kampen hier voor het geval dat...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stel je voor: je bent de nieuwe president van de VS, en een terrorist/buitenaardse bacterie/etc zorgt voor 2 miljoen doden binnen een maand.
Waar ga jij die (besmette) lijken plaatsen? Bij de plaatselijke coroner? In het ziekenhuis? Op straat?
Het is een uitserst positieve maatregel, die bodybags en polyguardkisten.
Ja ik vind het weer ook een beetje grauw. al die bewolking de hele tijdquote:Op donderdag 4 september 2008 17:26 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat wij dat niet hebben. Ik wil ook die kampen hier voor het geval dat...
Ga snel even een mailtje typen voor de tweedekamer.
Postief bekijken, ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stel je voor: je bent de nieuwe president van de VS, en een terrorist/buitenaardse bacterie/etc zorgt voor 2 miljoen doden binnen een maand.
Waar ga jij die (besmette) lijken plaatsen? Bij de plaatselijke coroner? In het ziekenhuis? Op straat?
Het is een uitserst positieve maatregel, die bodybags en polyguardkisten.
Dat ligt er volgens mij helemaal aan welke bron je wilt geloven en welke omschrijving je aan de Fema kampen geeft.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:08 schreef Chewie het volgende:
Je hebt het nu wel over feitelijke bewijzen maar die ontbreken weer eens, wat natuurlijk geen verrassing mag heten.
En zo denkt iedereen er het zijne van:quote:NewsMax, of course, told its readers it stood by the story.
In late July, I called FEMA and spoke with public affairs officer Chad Kolton.
I explained to Mr. Kolton that it was improper for the agency to claim that NewsMax had fabricated this story.
Mr. Kolton denied that there was any claim by FEMA that the NewsMax story was baseless, only that it was "factually inaccurate."
FEMA has put out a bid notice for the program to build the temporary cities (they call it "temporary disaster housing"). The bid is not only a matter of public record, it also is available on the federal government.
In fact, Mr. Kolton agreed that the program includes preparation for terrorist mass destruction attacks, though the FEMA bid notice specifically avoids using such language.
http://www.prisonplanet.c(...)course_its_true.html
Mij lijkt het 'n feit dat die kampen er zijn, maar het doel van die kampen ?quote:… the truth is yes - you do have these stand-by provisions, and the plans are here. . . whereby you could, in the name of stopping terrorism, evoke the military, arrest Americans and put them in detention camps."
- Congressman Henry Gonzales (D, Texas)
http://www.fdrs.org/concentration_camp_quotes.html
Jazeker, speciale kampen voor extremisten als we oorlog met de arabische wereld krijgen, chinezenkampen als we oorlog met de chinezen krijgen, afrikaanse kampen als we met de afrikanen oorlog krijgen. Een oorlog van binnenuit je land wilt niemand hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:49 schreef UncleScorp het volgende:
Aan diegenen die vinden dat zulke kampen een goede zaak/voorzorgsmaatregel zijn ... zouden jullie dan niet eisen dat Europa ook zo voldoende kampen bouwt ??? Voor onze veiligheid ?
Bron?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat ligt er volgens mij helemaal aan welke bron je wilt geloven en welke omschrijving je aan de Fema kampen geeft.
[..]
En zo denkt iedereen er het zijne van:
[..]
Mij lijkt het 'n feit dat die kampen er zijn, maar het doel van die kampen ?
Dat doel kan overigens snel wijzigen.
Plannen van de US govt om bepaalde bevolkingsgroepen af te zonderen zijn al eerder uitgelekt.
De geschiedenis.quote:
Oud of niet: ik wist hier niet van.quote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer OUD nieuws. Men is in de VS al jaren hierover aan het praten en is met name de reden dat veel Amerikanen het land reeds zijn ontvlucht.
Op Abovetopsecret.com zul je heel veel foto's kunnen vinden, van forummers die er zelf foto's zijn van gaan maken omdat ze het in eerste instantie niet geloofden.
Lang leve America en de rest van de wereld
Zo bedoelde ik het niet. Excuus als het zo overkwam.quote:Op maandag 8 september 2008 19:55 schreef katerwater het volgende:
[..]
Oud of niet: ik wist hier niet van.
Verhalen moeten verteld worden, steeds opnieuw.
Dat vind ik noog het meest disturbing "Poogt niet...." OF "Wimpelt af...." alsof het kleine kinderen zijn die opgevangen dienen te worden en geadviseerd als de tijd daar is...quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef katerwater het volgende:
De am. overheid poogt niet om uitleg te geven en de bevolking gerust te stellen. En dan komen mensen en pers met hun bedenkingen natuurlijk.
Tja... en als de overheid wel uitleg zou geven, wordt die uitleg waarschijnlijk meteen afgedaan als propaganda...quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef katerwater het volgende:
Ja, je moet verder kijken dan je neus lang is natuurlijk.
Maar geef toe: mensen zijn vinden die dingen verdacht. De am. overheid poogt niet om uitleg te geven en de bevolking gerust te stellen. En dan komen mensen en pers met hun bedenkingen natuurlijk.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dus als we het vaccin weigeren gaan we dood omdat we opgepakt worden omdat we het weigeren, als we het vaccin innemen gaan we dood omdat we verminderde weerstand krijgen tegen die griepvariant.
so either way we areshit
Beetje overdreven als je bedenkt dat er minder dan 700.000 mensen in Alaska wonen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De zou idd kunnen, ik vind het aantal alleen erg fors. In Alaska schijnt zelfs een kamp te zijn waar 2 miljoen!! mensen opgesloten kunnen worden.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:49 schreef UncleScorp het volgende:
Aan diegenen die vinden dat zulke kampen een goede zaak/voorzorgsmaatregel zijn ... zouden jullie dan niet eisen dat Europa ook zo voldoende kampen bouwt ??? Voor onze veiligheid ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:01 schreef FP128 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pleur alle extremisten tvp-posters van NL en overige overlastgevenden erin en Nederland is weer een mooi vreedzaam land.
bziar....quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dus als we het vaccin weigeren gaan we dood omdat we opgepakt worden omdat we het weigeren, als we het vaccin innemen gaan we dood omdat we verminderde weerstand krijgen tegen die griepvariant.
so either way we are shit
Ligt eraan hoe erg de uitbraak/angst wordt. Maar ok het is nu nog niet verplicht maar dan kan snel veranderen en dan ga ik me wel verzetten in elk gevalquote:Op maandag 13 juli 2009 09:06 schreef Dragorius het volgende:
Er is nergens maar dan ook nergens gezegd dat het een verplicht vaccin wordt. Waarom klampen mensen hier toch steeds aan vast? Net als met alle andere vaccinaties kan men gewoon weigeren, al wordt dat terecht afgeraden.
je vergeet de RFID chip die vanaf 15 mtr kan worden uitgelezen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef Billary het volgende:
[..]
(zie bv vingerafdruk verplicht met een nieuw paspoort). En vele dingen die de burger niet wilt maar wel wordt wel worden gedaan (steun oorlog irak, verdrag van Lissabon etc) + het feit dat de burger ook alles slikt.
dan ben ik voorlopig met je eensquote:Op maandag 13 juli 2009 09:06 schreef Dragorius het volgende:
Er is nergens maar dan ook nergens gezegd dat het een verplicht vaccin wordt. Waarom klampen mensen hier toch steeds aan vast? Net als met alle andere vaccinaties kan men gewoon weigeren, al wordt dat terecht afgeraden.
Ik denk dat in het laatste het probleem zit: de burger pikt alles braafjes. Men klaagt er wel over op het internet en daar blijft het bij. Daarom kan de regering ons van alles door onze strot duwen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef Billary het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe erg de uitbraak/angst wordt. Maar ok het is nu nog niet verplicht maar dan kan snel veranderen en dan ga ik me wel verzetten in elk geval![]()
En aangezien Nederland steeds meer dingen verplicht, zal me dit ook niet verbazen (zie bv vingerafdruk verplicht met een nieuw paspoort). En vele dingen die de burger niet wilt maar wel wordt wel worden gedaan (steun oorlog irak, verdrag van Lissabon etc) + het feit dat de burger ook alles slikt.
Op die barricades danquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik denk dat in het laatste het probleem zit: de burger pikt alles braafjes. Men klaagt er wel over op het internet en daar blijft het bij. Daarom kan de regering ons van alles door onze strot duwen.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Op die barricades dan
Dan stichten jullie toch je eigen land met eigen regels? Ik snap dit soort gehuil nooit, er is niks om te slikken!
Je zou ook kunnen zeggen dat drugs hier de aanstichter is. Of wou je beweren dat die mensen allemaal onterecht met drugs gepakt zijn? "geframed"?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:14 schreef thunderhart het volgende:
Hallo mensen,
In deze docu laat men zien waarom er zoveel gevangenissen worden gebouwd.
( om over de 'opvang' van de prik-weigeraars maar te zwijgen)
De film begint over drugs en vervolgens ontrafelt zich een groter iets wat zijn weerga niet kent.
Gevangenissen zijn 'het grote geld' geworden...hebben beurs-noteringen! Het is echt te gek voor woorden. Het zijn ook tegenwoordig 'Privaat-instellingen' Gevangenen worden simpelweg 'opgekocht'
De wetten die in Amerika gehandhaafd worden zijn werkelijk buiten alle proporties. Levens worden simpelweg verwoest..ook van de kinderen die Amerika dalijk moeten dragen. Er valt dalijk niks meer te dragen.
Het is even een zit maar dan is het je wel gelijk duidelijk .
http://video.google.com/videoplay?docid=864268000924014458
Thunderhart
Wij slachten geen omaatjes hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef thunderhart het volgende:
Dát zijn de nsb`ers van deze tijd...doen of er niks aan de hand is terwijl hun grootmoeder afgeslacht wordt voor dr nieren..zoiets. Nou..bah bah en nog eens bah...Laten ááááál die figuren die om de haverklap alles van de tafel vegen met hún bullshit die wal nog kant raakt dan maar lekker veel vrij bellen tot ze een ons wegen en héééééél veel Aspartaam vreten...En een dubbele dosis vaccin geven Zijn we er snel vanaf.
Dat gedeelte weet ik ja, ben er zelf bij. Over privatisering etc. niet.quote:
Het gaat uiteraard nooit om geldquote:Maak geld over op de rekening van Jane Bürgermeister. Hier op de site staan alle essentiële gegevens om dat vanachter de computer waar je nu zit, TE DOEN! Klik hier voor dit artikel.
Nee, mijn studie + eigen bevindingen + huidige werk. Of is wat ik zelf heb doen ontstaan in proefopstellingen + alle theorie en praktijk die daarachter zit, ook fake?quote:allemaal leugenaars? Al die bewijzen en getuigenissen? Welke filmpjes kijk jij? Welke info lees jij? Wat zijn jouw bronnen dan die zeggen dat het allemaal bullshit is..de overheid?
In principe doe jij hetzelfde, 180 graden gedraaid. Maar daar wil je niks van weten terwijl jij de andere kant af serveert als stelletje onnozelen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:09 schreef Chewie het volgende:
Uiteraard waren de alu hoedjes dragende users hier er natuurlijk over eens dat dit walgelijke propaganda was maar doet een geestverwant hetzelfde dan is het natuurlijk per definitie de waarheid.![]()
Zeer triest en helaas heel voorspelbaar gedrag.
Thanks. Overigens deed me het tekstje denken aan de docu The Unionquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:14 schreef thunderhart het volgende:
Hallo mensen,
In deze docu laat men zien waarom er zoveel gevangenissen worden gebouwd.
( om over de 'opvang' van de prik-weigeraars maar te zwijgen)
De film begint over drugs en vervolgens ontrafelt zich een groter iets wat zijn weerga niet kent.
Gevangenissen zijn 'het grote geld' geworden...hebben beurs-noteringen! Het is echt te gek voor woorden. Het zijn ook tegenwoordig 'Privaat-instellingen' Gevangenen worden simpelweg 'opgekocht'
De wetten die in Amerika gehandhaafd worden zijn werkelijk buiten alle proporties. Levens worden simpelweg verwoest..ook van de kinderen die Amerika dalijk moeten dragen. Er valt dalijk niks meer te dragen.
Het is even een zit maar dan is het je wel gelijk duidelijk .
http://video.google.com/videoplay?docid=864268000924014458
Thunderhart
Volmondig ja. Kijk de docu maar in wat ik in me vorige post plaatste.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat drugs hier de aanstichter is. Of wou je beweren dat die mensen allemaal onterecht met drugs gepakt zijn? "geframed"?
Alles wat geprivatiseerd wordt loop fout. En zeker waar mensen bij betrokken zijn. Ken je het Stanford Prison Experiment.!?!quote:Het gevangenissysteem zal daar wellicht anders zijn, deels geprivatiseerd (geen idee of dat werkelijk zo is, dat zou ik moeten opzoeken, ben geen econoom) maar dat staat niet gelijk aan geen controle door de overheid of wanorde en wangedrag he.
Zo kan de overheid ook op hun budget besparen door op deze manier de gevangenissen te kunnen financieren. Het is maar net hoe je het bekijkt.
In overdrachtelijke vorm wel degelijk. In de vorm van pillenfascisme!quote:
Ken je Het Grote Complot. Dan hebben we et over onze zielige poldergedoe. Maar daar is het al aardig kwalijk te noemen.quote:Bovendien zou dat geen zin hebben, je hebt "liever" (al is dat heel scheef om ze teggen in dit verband) een jong iemand, met gezonde cellen die een onfortuinlijk ongeluk heeft gehad. Dan heeft transplantatie ook meer kans van slagen.
Het is ook geen bullshit, over rechtsgang etc. kan ik niks zeggen (omdat ik daar simpelweg de kennis niet voor heb) maar het is niet zo dat dit vaccin ook onderdeel is van een plan om mensen te laten sterven. Daar hebben ze ook niks aan want dat betekent minder inkomsten. Toch?
Sorry om te zeggen maar je medische studie kan je beter Pinoccioleer, Morbilogie of Mengeleleer noemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard nooit om geld
[..]
Nee, mijn studie + eigen bevindingen + huidige werk. Of is wat ik zelf heb doen ontstaan in proefopstellingen + alle theorie en praktijk die daarachter zit, ook fake?
Wat is jouw achtergrond in de medische wereld?
Tja ik zat er al aan te denken dat dat pakweg een miljard zou moeten gaan kosten. Dat gaat weer allerlei bezuinigingen e.d. opleveren, bah! Typisch gevalletje van paniekvoetbal!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:48 schreef THEFXR het volgende:
Big pharma heeft een flinke slag geslagen
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_door_griep__.html
Kun je die zooi niet voor de jaarlijkse griepgolf gebruiken? Doorverkopen aan het buitenland? Ik denk dat het wel mee zal vallen met de (naar achteraf wrs blijkt onnodige) kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zat er al aan te denken dat dat pakweg een miljard zou moeten gaan kosten. Dat gaat weer allerlei bezuinigingen e.d. opleveren, bah! Typisch gevalletje van paniekvoetbal!
Klink had gewoon 10% van de bevolking een vaccin moet kopen. Dan zijn de hypochonders blij, zijn de zwakkere blij. En de dissidenten ook. Het was een win win situatie. Nu er dus nagenoeg verplicht 2 voor iedereen is stuit iedereen tegen de borst. En werkt het juist averechts. Waarom laat z'n incompetent mannetje zich zo makkelijk misleiden. Voor het paddoverbod had hij zijn politici-schap verplicht moeten opgeveven. Waarom laten we z'n schoft zijn onkunde gewoon door gaan. Is men nu echt zo stupide. Tolereren we dit echt allemaal. Ik schaam steeds dieper en dieper om Nederlander te zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zat er al aan te denken dat dat pakweg een miljard zou moeten gaan kosten. Dat gaat weer allerlei bezuinigingen e.d. opleveren, bah! Typisch gevalletje van paniekvoetbal!
zoals je weet moet ongebruikte (overtollige) NIET-overdatumzijnde medicijnen de prullebak in. Artsen die denken efficient te handelen worden berispt. Bespottelijk is het!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Kun je die zooi niet voor de jaarlijkse griepgolf gebruiken? Doorverkopen aan het buitenland? Ik denk dat het wel mee zal vallen met de (naar achteraf wrs blijkt onnodige) kosten.
Oh? WEL vaccinatie voor sommigen? Dat vind ik een opvallende uitspraak voor jou, of bedoel je dat die 10% toch wel uitgeroeid mogen worden omdat het het afvoerputje van de mensheid is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Klink had gewoon 10% van de bevolking een vaccin moet kopen. Dan zijn de hypochonders blij, zijn de zwakkere blij. En de dissidenten ook. Het was een win win situatie. Nu er dus nagenoeg verplicht 2 voor iedereen is stuit iedereen tegen de borst. En werkt het juist averechts. Waarom laat z'n incompetent mannetje zich zo makkelijk misleiden. Voor het paddoverbod had hij zijn politici-schap verplicht moeten opgeveven. Waarom laten we z'n schoft zijn onkunde gewoon door gaan. Is men nu echt zo stupide. Tolereren we dit echt allemaal. Ik schaam steeds dieper en dieper om Nederlander te zijn.
Als het toch kwalijker wordt later dan kun je bij bestellen. Sterke "gezonde" mensen kunnen een milde griep toch echt wel doorstaan.
Op zo veel vlakken blijkt het een Mexicaanse Grap.
Snap je niet wat ik bedoel? Mensen moeten zelf weten of ze het willen of niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? WEL vaccinatie voor sommigen? Dat vind ik een opvallende uitspraak voor jou, of bedoel je dat die 10% toch wel uitgeroeid mogen worden omdat het het afvoerputje van de mensheid is?
Ja dat was met het roken ook zo. Nee NL heeft zeer fascistoïde trekjes.quote:En verplicht is die vaccinatie niet en zal het ook niet worden.
Ohja ohja?!! .. medicijnen worden herbestickerd en kunnen op die manier gebruikt worden voor allerlei hypermoderne hypeziektes als RLS en HSDD.quote:@ doorverkopen: het vaccin is specifiek voor dit virus bedoeld en is dus ongeschikt voor de jaarlijkse griepgold, maar in het bericht van de Telegraaf meen ik een beetje op te maken dat het overschot weer terugverkocht zou kunnen worden.
Dus er is nog een manier om geld terug te krijgen als het vaccin niet voor iedereen gebruikt wordt. Het zal dus niet weggegooid worden. Of het nou retour gestuurd kan worden of het wordt stiekem voor wat anders gebruikt, staat er niet in nee.quote:Uit vertrouwelijke begrotingsstukken blijkt dat de tegenvaller 250 miljoen euro lager kan uitvallen indien niet alle Nederlanders, maar alleen bepaalde risicogroepen worden gevaccineerd. De Klink beslist daar waarschijnlijk later deze maand over, na advies van opnieuw de Gezondheidsraad en het RIVM. Dit advies wordt begin volgende week verwacht
ik heb m'n twijfels al bij forumleden die zich veel in dit subforum begeven maar voor bijna niets naast de "mainstream'-opinie openstaan...quote:
Realiteit vergelijken met kabouters?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:07 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik heb m'n twijfels al bij forumleden die zich veel in dit subforum begeven maar voor bijna niets naast de "mainstream'-opinie openstaan...
NRC,Voedingscentrum, Aids-fonds, NOS, Ab oosterhaus. Wickepedeia,Volkskrant, Ap,Reuters
dat zijn de onkreukbare bronnen...
op zich prima..ieder z'n opinie...
Maar waarom niet veel liever op het macramee-forum of het idols-forum of het wapens-zijn-cool-forum of het israel-is-een-tof-land-forum of het jaapdehoopscheffer-verdient-een-standbeeld-forum met soortgenoten ideeen enzo uitwisselen..?
En dan helemaal het idee om moderator van dat spul te wllen zijn...
dat is toch als willen fluiten bij een rolstoel-korfbal-toernooi..?
ik bedoel: ik geloof niet in kabouters... Hoe zou het voor mij dan zijn om toch uren per dag op het kabouterforum.nl te gaan lopen posten van: "Wat een gelul...kabouters bestaan niet..." of 100 keer: "Kom dan een keer met bewijs man..."
hoe said is dat?
en dan na een tijdje kabouter-moderator worden...
Nee, dat weet ik niet. Vertel...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals je weet moet ongebruikte (overtollige) NIET-overdatumzijnde medicijnen de prullebak in. Artsen die denken efficient te handelen worden berispt. Bespottelijk is het!
gewoon afbestellen die zooi, lijkt mij! ik hoef het iig niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
euhh. wat heeft FEMA te maken met auto transporten?quote:
Het is dan ook geen 100% dekkingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:58 schreef ToT het volgende:
En ik dacht at je net zei dat ze meteen de prullenbak in moesten!
100% dekking vind ik ook erg overdreven bullshit, maar aan de andere kant wil je ook niet dat als er straks een run op is, er mensen zijn voor wie er niks meer over is.
Je mag nu wel ophouden met onzinnige, nazi-vergelijkende uitspraken te doen. Je bent meer aan het haatzaaien dan wat anders. Computers zorgen ervoor dat mensen makkelijker verwerkt kunnen worden in systemen, nu veroordeel ik je ICT-opleiding toch ook niet? Je laatste waarschuwing van mijn kant hiervoor in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sorry om te zeggen maar je medische studie kan je beter Pinoccioleer, Morbilogie of Mengeleleer noemen.
Ja een farmaciestudie is farce van je welste.
Hieruit blijkt wederom dat de "beste stuurlui" aan wal staan. Als er al teveel medicijnen worden geleverd aan een patient, dan zijn er aantal scenario's mogelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals je weet moet ongebruikte (overtollige) NIET-overdatumzijnde medicijnen de prullebak in. Artsen die denken efficient te handelen worden berispt. Bespottelijk is het!
afhankelijk van t soort medicijn ..zoals dichte doosjes paracetamol bijvoorbeeld. verschilt dus per keer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:10 schreef ToT het volgende:
Hey, punt 2 en punt 3 lijken elkaar aardig tegen te spreken, toch?
Niet opgemaakt = vernietigd, maar staat het nog ergens in een kastje, dan kan het eventueel weer gebruikt worden?
Dat zijn juist de MINST nadenkende mensen en daarnaast het meest beïnvloedbare lui. Ik heb geen fiducie in die DU-Clowns.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef Terecht het volgende:
Ach kom, maak je niet druk. Wees trots op die rechtschapen jongens en meisjes die zich inzetten voor Volk en Vaderland.
Waar is "in de buurt" ? En kun je er makkelijk bijkomen? Anders even vragen wat ze daar komen doen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:46 schreef Ryan3 het volgende:
Leger is bij ons in de buurt ook grote kampementen aan het bouwen trouwens.
Zal eens kijken of ik daar van de week stiekem een foto van kan maken.
Ongeveer 2 à 3 km hier vandaan. Daar ligt een vliegbasis van enige omvang. Ik stuitte er bij toeval op toen ik de kleine meid naar de kinderopvang bracht, daar weer in de buurt, en nog even met de hond ging wandelen in het nabijgelegen bos. Ik volgde een pad dat naast de omheining van de vliegbasis begint en dat verderop de bossen in steekt. Na ongeveer 20 minuten lopen zag ik de tenten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar is "in de buurt" ? En kun je er makkelijk bijkomen? Anders even vragen wat ze daar komen doen?
Klinkt als een "gewoon" bivakterrein.. Is dit in Nederland of ergens anders? Dat bedoelde ik eigenlijk met die vraag. En waar in de buurt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ongeveer 2 à 3 km hier vandaan. Daar ligt een vliegbasis van enige omvang. Ik stuitte er bij toeval op toen ik de kleine meid naar de kinderopvang bracht, daar weer in de buurt, en nog even met de hond ging wandelen in het nabijgelegen bos. Ik volgde een pad dat naast de omheining van de vliegbasis begint en dat verderop de bossen in steekt. Na ongeveer 20 minuten lopen zag ik de tenten.
Het tentenkampement ligt aan de zuidas binnen het terrein van de basis en bestond uit circa 30+ grote groene legertenten, daar tussenin waren, om de 5 tenten ongeveer, legervrachtwagens geplaatst. De tenten waren zo te zien leeg, het kampement was ook in het geheel uitgestorven. Een beetje sinistere indruk kreeg ik ervan.
Tussen de struiken en lage bosjes kon je zien dat er verderop ook tenten stonden en legertrucs, maar hoeveel precies kon ik niet tellen. Lijkt me iig een forse bivak, als dit opgezet is voor één of andere oefening van het leger of de luchtmacht. Wat daar ook niet aan klopt is dat de tenten an sich niet gecamoufleerd waren oid -- behalve dan dat ze groen waren uiteraard -- wat je toch zou verwachten bij een oefening.
O, ja in het centrum van het kampement stond een andersoortige tent, waaruit antennes staken, wrs de commandotent oid. Daarachter stond een jeep/terreinwagen geparkeerd. En nogmaals geen mens in de buurt..
Je zult zelf moeten oordelen, of dit een 'gewoon' bivak is, we plaatsen morgen of overmorgen foto's.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klinkt als een "gewoon" bivakterrein.. Is dit in Nederland of ergens anders? Dat bedoelde ik eigenlijk met die vraag. En waar in de buurt?
Die worden ook geweerd idd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef TitusPullo het volgende:
Pas op, Ryan, ze willen vast geen pottenkijkers.
Dat is vers 2, hier in Nederland zijn ze ook lekkere campjes aan het op zetten, me dunkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef THEFXR het volgende:
Is USA nog verder op weg naar politiestaat?
http://www.vrijspreker.nl(...)tiestaat/#more-63567
ben benieuwd! klinkt veelbelovend zo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die worden ook geweerd idd..
We hebben een quasi-leuk bord gezien wat dat betreft. Morgen of overmorgen wordt-ie hier gezet. Fotootje van gemaakt.
Eery.
Ja, ik denk overmorgen plaatsen we een aantal foto's.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
ben benieuwd! klinkt veelbelovend zo!
Vrijsprekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef THEFXR het volgende:
Is USA nog verder op weg naar politiestaat?
http://www.vrijspreker.nl(...)tiestaat/#more-63567
Zeg je nu dat men ook in de hogere kringen van het leger slachtoffer is geworden van DU, waardoor ze niet meer helder kunnen nadenken en zich laten ringeloren door politici, oftewel het grootkapitaal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn juist de MINST nadenkende mensen en daarnaast het meest beïnvloedbare lui. Ik heb geen fiducie in die DU-Clowns.
Oud woord voor foto, zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:50 schreef Dragorius het volgende:
vreemde fotograven? volg je niet helemaal maar ben benieuwd wat voor rare borden je bedoeld
TVP voor de camping van het leger...quote:
Er is ook nog zo iets als een Open Secret.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:00 schreef switchboy het volgende:
Er is nogal een groot verschil met een bivak kamp of een gevangenekamp. En als het echt zo supergehuim moest blijven zou Ryan3 nooit zo dichtbij hebben kunnen komen. Laat staan een verhaaltje met foto's op internet plaatsen.
Schiet nog niet echt op....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef The_stranger het volgende:
TVP voor de camping van het leger...
Misschien moet hij wel tot 6 uur werken, naar huis, eten koken/eten, foto's van zijn camera afhalen, uploaden, posten...quote:
Of hij is weer 'zoek' , net als de vorige keer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel tot 6 uur werken, naar huis, eten koken/eten, foto's van zijn camera afhalen, uploaden, posten...
Of is hij de eerste trotse "eigenaar" van een mooie groene tent..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:17 schreef Knarf het volgende:
[..]
Of hij is weer 'zoek' , net als de vorige keer.
Hek staat er langer idd, dat klopt, het is op een basis, zoals ik zei.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:29 schreef Dragorius het volgende:
Cool bedankt voor het posten. Waar is dit? Want..het lijkt alsof dat hek er toch al wat langer staat hoor
Wat staat er nou precies op het bord? Kan het nog niet lezen
Het ziet er iig uit als het militaire terrein in Ede, waar met live rounds wordt geoefend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hek staat er langer idd, dat klopt, het is op een basis, zoals ik zei.
Ik zal niet precies op het forum zeggen waar het is. Ik weet ook niet of ze het op prijs stellen dat dit wordt gezegd.
Onderste regel is iig: 'vuurwapens worden gebruikt', volgens mij
GePM'd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het ziet er iig uit als het militaire terrein in Ede, waar met live rounds wordt geoefend.Kun je het anders PM'en? Dan komt het er niet op te staan
Omdat ik straks niet graag als eerste inwoner van dit Fema-camp wil worden ingehuldigd, zal ik niet openbaar maken waar deze foto's genomen zijn.quote:
Met als resultaat dat onlangs in het nieuws kwam dat defensie de toestroom van nieuwe kandidaten bijna niet meer kan bijhouden... Een nieuwe groene camping is dan best te verklaren als bootcamp..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:01 schreef Dragorius het volgende:
Vooralsnog hou ik het persoonlijk op een bootcamp. En in tijden van crisis/recessie is een baan bij de overheid het meest zekere dat je kan nemen.
quote:Uiteindelijk kwamen we tot stilstand bij het 'tentenkamp'. Hier zouden we de avond, nacht en ochtend doorbrengen. In ditzelfde tentenkamp waren er ook nog jongens die in opleiding waren. Zo moet je namelijk de eerste 2 weken van de AMOL (Algemene Militaire Opleiding Luchtmobiel), je opleiding dus, in het tentenkamp doorbrengen.
Serieus?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ruin een jaar gelden plaatste ryan ook al foto's van dit zelfde terein... inclusief hondje olly.
Jep heel serieus... zou zo niet weten wat de topictitel was. Maar ook daar foto's van hetzelfde terrein, met Olly.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Serieus?Weet je nog welk topic dat was?
ryan > really?
Bij mijn weten heb ik nog nooit een foto gemaakt van een fema-camp, met Ollie op de voorgrond.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef Wheelgunner het volgende:
Zit je weer mensen te plagen Ryan3?
Ik had een bijvoegelijk naamwoord voor 'mensen' gezet wat kennelijk iets te eerlijk was. Punt was dat ik de indruk heb dat je de users hier voor het lapje zit te houden met een (mogelijk eerder gebruikt) onzinverhaal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Waarom heeft een mod dit aangepast, wat stond er oorspronkelijk?
Je moet iedereen op Fok!, ook al heb je ze niet hoog zitten, voor vol aanzien hè, dat doe ik bij jou ook, en nee dit is geen hoax oid, getuige de foto's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik had een bijvoegelijk naamwoord voor 'mensen' gezet wat kennelijk iets te eerlijk was. Punt was dat ik de indruk heb dat je de users hier voor het lapje zit te houden met een (mogelijk eerder gebruikt) onzinverhaal.
Iets met hondenbewaking. En 'gevaarlijk'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:20 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Wat staat er op deze 2 borden Ryan3?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen stonden die tenten er idd niet, maar was je wel op een militair gebied gestuit. Dat ik me het zo goed herinner, komt vooral door Olliequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik nog nooit een foto gemaakt van een fema-camp, met Ollie op de voorgrond.
Kweet niet waar de desbetreffende user het over heeft.
Waarom denk je dat ik vroeg of ie al blauwe paaltjes had gevonden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Toen stonden die tenten er idd niet, maar was je wel op een militair gebied gestuit. Dat ik me het zo goed herinner, komt vooral door Ollie
Het was zelfs langer geleden dan ik dacht!
Geen pottenkijkers.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 05:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeg of ie al blauwe paaltjes had gevonden?
Dat zijn dus de slimme vragen ja. Zou ook zo opgelost zijn als Ryan3 niet zo flauw deed en gewoon zou zeggen waar het was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat is dan wel weer frappant inderdaad. Ryan, waarom zouden ze zo'n ubergeheim ding plaatsen direct aan de blauwe-paaltjes route?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:56 schreef APK het volgende:
Woensdrecht?
Ik zal van de week eens gaan kijken daar.quote:
quote:"Ik ben niet paranoide zoals ik van vele moet geloven, ik ben slechts nar van de koning"
En twee jaar geleden gaf je het vast ook twee jaar. En twee jaar daarvoor ook zoiets. En daarvoor enzovoorts.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit is niet meer dan leuk tijdverdrijf en loltrappen? Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Niemand weet hoe laat het is tot het op je stoep staat denk ik. Het uitlokken van Iran was voorspeld, dat Obama geen change zou zijn is voorspeld, dat ze de dollar gaan crashen is voorspeld en het komt steeds dichterbij. Ik geef het nog ongeveer twee jaar. False Flag pandemien, RF-ID chips, 1 wereldmunt, CO2-tax, overheden die samenwerken met de corporaties om de burgers uittekleden (obama-care en hier ook). Achja waar maak ik mij nog druk om. mensen zijn stupid en ze blijven stupid. Ik haal mijn schouders ook op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |