quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb het nog nooit als zijnde gelezen eigenlijk.
D'66quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef Knevelt het volgende:
"Als zijnde"![]()
![]()
LUISTER!
Het is ofwel "als een lul" ofwel "zijnde een lul". Goed? Dank jullie wel lieve FOK!vriendjes.![]()
Woorden van dank kunt u zonder enige schaamte toezenden via PM van ondergetekende.
quote:
En jouw mening is gebaseerd op een FOK!bezoek metquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:59 schreef Strangler het volgende:
Who gives flying fuck?Topic van niks.
Ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En jouw mening is gebaseerd op een FOK!bezoek met165 posts
Grammatica.quote:
Alles onder de 3000 posts is newbie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef Knevelt het volgende:
En jouw mening is gebaseerd op een FOK!bezoek met165 posts
En newbies hebben geen mening. Ja, logisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Alles onder de 3000 posts is newbie.
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Alles onder de 3000 posts is newbie.
Hihi ja, want hoe meer posts, hoe meer je een leven hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:14 schreef veldmuis het volgende:
2800 posts, sad.
Niettemin een zeer terechte klacht. Als professioneel tuinman zijnde vindt ik dit een goede topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hihi ja, want hoe meer posts, hoe meer je een leven hebt.
De een compenseert met een grote auto, de ander met een hoge postcount.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendjes maken in KLB is not done Strangler; je hebt nog veel te leren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:18 schreef Strangler het volgende:
[..]
De een compenseert met een grote auto, de ander met een hoge postcount.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:21 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vriendjes maken in KLB is not done Strangler; je hebt nog veel te leren.
Ik zit hier niet om vriendjes te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Hihi ja, want hoe meer posts, hoe meer je een leven hebt.
Kanker op idioot, ik zeg dat ik het met je eens ben, begin je zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die hebben het begrepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:25 schreef BobbyB het volgende:
Taalgebruik: "Als ... zijnde"
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=15950
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |