abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61016421

Het vorige deel: Slank het najaar in #213 - met masseurs

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61016441
FiPo

Vanavond pizza, omdat een ganggenote die voor mijn poezen zorgde toen ik weg was, mijn kookplaatje heeft geleend en nu kan ik niet koken

Kut
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61016466
Kut? Pizza is lek-kur.
pi_61016507
Greyssie! Ik mag zekers niet mee naar Madeira hè?

Waarom moet je voortuin leeg?
pi_61016510
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:29 schreef -marz- het volgende:
Kut? Pizza is lek-kur.
Ja maar das niet de insteek voor dit topic hè Nou ja wel lekker eten maar ook gezond
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:31:38 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61016513
Van een pizza ga je niet dood Ewelina.
Van twee wel, dus pas op!!!
pi_61016571
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Van een pizza ga je niet dood Ewelina.
Van twee wel, dus pas op!!!

Normaal heb ik geen problemen met pizza. Alleen heb ik gister en eergister al ongezond gegeten (resp. uit eten en Spare rib express besteld) en heb ik er nu niet zo'n trek in.

Maar hij zal ongetwijfeld goed smaken

O, en speciaal voor spinnenliefhebbers: dit trof ik aan tijdens mijn vakantie te Monschau:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61016583
TVPizza
pi_61016586
Pffff.. ben net naar de sportschool geweest na 3 weken niks gedaan te hebben ivm vakantie..
Viel toch even tegen.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_61016623
Ohja sportschool.. zoiets had ik me ook voorgenomen.

Maar ik zit zo gezellig met m'n mannetje te msn' en!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 augustus 2008 @ 18:39:31 #11
163650 Greys
pi_61016631
Ik eet ook pizza Twee stukken, dan hoef ik altijd al niet meer, dus dat scheelt.
(En nee, niet twee stukken als in: twee helften ).

Co, van mij mag je mee hoor!
Voortuin moet leeg omdat er niet meer tegenop te wieden viel. We gaan hem onderhouds-arm maken met gemetselde bloembakken en siergrind en wat buxus en een leuk bistro setje enzo

Viev, laat nog maar even weten hoe Dean het liedje vond, vooral de tweede helft is leuk

Zometeen na het eten even met Heer G mee die weer eens (voor de 112e keer) een potentiële auto heeft gevonden en hij stelt mijn mening altijd op prijs, of doet in elk geval leuk alsof. En daarna ga ik echt braaf bijlezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61016720
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Ik eet ook pizza Twee stukken, dan hoef ik altijd al niet meer, dus dat scheelt.
(En nee, niet twee stukken als in: twee helften ).

Ik eet dus rustig een hele pizza op Hij gaat nu de oven in
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 augustus 2008 @ 18:53:12 #13
163650 Greys
pi_61016891
Ik krijg altijd last van mijn gehemelte van pizza
En ik zit er supersnel vol van, dus waarschijnlijk krijg ik later op de avond dan nog wel trek maar dan neem ik nog wel een eierkoek of wat fruit ofzo als ik terug kom.

Eet smakelijk Ewelina! Geniet er wel van he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61016904
Dat was ik wel van plan Ik heb honger!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:05:55 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61017152
teeveepee...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:07:16 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61017178
Marz, hoe ik het heb gedaan? Ontbijten!! en bewegen, dat is het feitenlijk wel.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61017223
Alleen ontbijten? Dat zal wel zoden aan de dijk zetten idd

Ik ben altijd op zoek naar de gouden formule, maar het komt er elke keer op neer dat ik van m'n luie reet moet komen.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:11:21 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61017276
Ik heb patat gegeten. Nou ja wat je 'eten' noemt. Twee patatjes en de rest weggegooid . Ik denk dat ik een beetje klaar ben met patat . Verder alleen een berehap en een kroket gehad en meloen toe.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:17:13 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61017396
tvp
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:19:38 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61017443
Dean wierp een blik op mijn visrijst en schoof zijn potje aan de kant, makreel en rooie pepers FTW dacht ie...
Gisteren heeft ie zich ook al klemgegeten aan olijven, best raar voor een anderhalfjarige..maar goed, hij heeft dan ook een mama die vroeger ipv appels uien en spaanse pepers meenam naar de kleuterschool.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:25:55 #21
331 Merel
Be here now.
pi_61017575
Oh zijn we hier!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:39:49 #22
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61017861
Hallo!
Eweline, ik geniet in gedachten mee, had gister verse pizza hawaii gemaakt voor mijn mannen. Dat rook zoooo lekker. Maar nee, niet genomen. Wel wijntje s avonds toen mijn broertje uit Berlijn opeens in de keuken zat, even langs te komen. Super leuk. Iedereen verder fijne dag gehad?
Prrrrr
pi_61017912
Hoe maak ik de rijst variant met makreel Viv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61018141
tvp
pi_61018473
Nou, mijn pizza was lekker hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')