Ik was je voor bradda!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:07 schreef leppeh het volgende:
Hey brada's, hier weer een kwaliteitstopique van mij. Dit keer is 'ie niet zo lang!
Het punt is nu dus dat ik morgen op trainingskamp (lees: concentratiekamp) moet met m'n voetbalteamDrie dagen lang zwoegen en ploeteren om het luie vakantiezweet eruit te werken, volgens mijn trainer.
PLOTWENDING: We hebben het luie vakantiezweet er de afgelopen drie weken al uitgewerkt! Mijn klacht is dus ook dat mijn trainer liegt en ik de komende week krampende kuiten heb.
Iedereen mag hier uithuilen over de krampende kuiten die ze hebben opgelopen bij de eerste trainingen.
Check jullie later, homies for life.
Ik heb nog nooit een topic in KLB voorbij zien komen waarvan ik dacht "Nou, dat is een gegronde klacht! Zeer vervelend!"...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een jankerd ben je toch!
Echt, come on!!!!
Ja sorry hoor, maar een voetbalkamp is heus niet alleen zwoegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:15 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic in KLB voorbij zien komen waarvan ik dacht "Nou, dat is een gegronde klacht! Zeer vervelend!"...
En dan voor de rest van het seizoen gepwn0rd worden door mn trainer die bij elke verkeerde bal huilt dat ik mee had moeten gaan? Het zijn allemaal simpele zielen daar jwt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:28 schreef xalo het volgende:
Waarom zeuren, ga dan gewoon níet naar dat trainingskamp.
Zesde klasse zaterdag zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Blijkbaar zijn jullie niet zo goed want wij hadden nooit een trainingskamp nodig om te winnen
Krijg je daar geen puisten van?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:46 schreef Burghardt het volgende:
EPO.
Het was een Jesus Camp...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef Fha het volgende:
hoax, op een echt kamp zuip je alleen maar bier
Ohnoesquote:
Vertel, meid. Wat zijn je vooroordelen en hoe bevestig ik ze?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef Nobu het volgende:
Bevestig mijn vooroordelen over voetballers toch niet elke keer.
Zet je even een lekker kopje thee, dan begin aan mijn lijstje. Ok?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:41 schreef leppeh het volgende:
[..]
Vertel, meid. Wat zijn je vooroordelen en hoe bevestig ik ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |