Ja das debiel iid.. Ik lees dat nergensquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie doet er nu debiel?
Ouders een gezond kind niet toewensen, dat noem ik debiel.
Ik hou van muisjes, alleen niet van die hele kleine, met een lang dun staartje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck op man... Doe niet zo debiel
Je kan niet altijd alles met een smiley afdoen, wan ze meent het.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar denk je dat devoor staat?
Beetje humor, "huilbaby", beetje realiteit "3 dagen ziekenhuis voor een koemelkallergie". LS toch, niet zo overdrijven hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een verschrikkelijk ziek mens kan jij af en toen zijn.
Jouw obessie voor Huub en anti alle andere ex-miljonairs zit echt ziekelijk verwekt in je hersenen.
Werkelijk te ziek voor woorden als het om een baby gaat er dan nog negatief over te posten.
Een beetje ouder heeft gevoel voor hun kid, maar zelfs dat schijn jij niet op te kunnen brengen om een ouder alle gezondheid voor hun kind te wensen.
Jij hebt nu definitief voor me afgedaan.
Jeetje LS, wat ben jij een rellert. Tot nu toe was het hier eigenlijk alleen maar gezellig met het `vaste clubje` onder elkaar. Of mis ik ietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan niet altijd alles met een smiley afdoen, wan ze meent het.
Maar ik zal niet te veel mijn woede typen hier op haar. Ik bel morgen wel ff met PPPS, omdat dat niet van FOK! is en dan zal ik haar wel even de waarheid zeggen. Zodat ik op FOK! niet weer tegen een ban oploop.
Ik zal haar verbaal nu voor alles uitmaken wat maar mogelijk is met haar ziekelijke anti-gedrag wat maar niet anti-Huub is.
Ik vind dat je wel erg ver gaat hoor, als reactie op een grapje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik zal niet te veel mijn woede typen hier op haar. Ik bel morgen wel ff met PPPS, omdat dat niet van FOK! is en dan zal ik haar wel even de waarheid zeggen. Zodat ik op FOK! niet weer tegen een ban oploop.
Ik zal haar verbaal nu voor alles uitmaken wat maar mogelijk is met haar ziekelijke anti-gedrag wat maar niet anti-Huub is.
Tuurlijk niet . Tis een moeder hoor!!! En dat was lekker simpelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:30 schreef Soury het volgende:
En uhhh.. Tere zieltjes hebben niks op fok te zoeken
Ik zie jou regelmatig op ONZquote:
Misschien reageer ik er iets heftig op. Maar Ik heb zelf een neefje verloren die 9 maanden was. Leek ook in eerste instantie een huilbaby, maar bleek een zenuwziekte te zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje humor, "huilbaby", beetje realiteit "3 dagen ziekenhuis voor een koemelkallergie". LS toch, niet zo overdrijven hoor.
Hou ook van jou.
Dementor edit: Oeps, ik krijg morgen telefonisch op mijn kloten, spannend.![]()
De volgende keer toch maar even diep in en uit ademen voordat je iemand de oorlog verklaard LS.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien reageer ik er iets heftig op. Maar Ik heb zelf een neefje verloren die 9 maanden was. Leek ook in eerste instantie een huilbaby, maar bleek een zenuwziekte te zijn.
Dus ik ben een beetje gevoelig voor dat soort grapje... Sorry voor mijn reactie
Ja daagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Leegloop van de SOS omdat LS een overdreven reactie plaatst. Nou ja zeg.![]()
We zitten op FOK! ja, daar vallen soms rake klappen, ik vang ze wel op hoor al zijn ze virtueel.
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef Juud79 het volgende:
Jeetje LS, kijk eerst eens even naar jezelf voordat je zo tekeer gaat tegen een ander. Een ieder mag toch zeggen wat ie wil en al helemaal in een grappige context....
Jij vat blijkbaar het bericht erg negatief op, terwijl anderen het als een grapje oppikken...maar om dan zoveel. blijkbaar opgekropte, woede eruit te gooien....
No problem. We dragen allemaal bagage hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien reageer ik er iets heftig op. Maar Ik heb zelf een neefje verloren die 9 maanden was. Leek ook in eerste instantie een huilbaby, maar bleek een zenuwziekte te zijn.
Kee, dat kan ik dan wel een beetje begrijpen, reageren uit emotie en dan reageer je heftiger dan normaal...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is vandaag zijn sterfdag...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:37 schreef Juud79 het volgende:
Jeetje LS, kijk eerst eens even naar jezelf voordat je zo tekeer gaat tegen een ander. Een ieder mag toch zeggen wat ie wil en al helemaal in een grappige context....
Jij vat blijkbaar het bericht erg negatief op, terwijl anderen het als een grapje oppikken...maar om dan zoveel. blijkbaar opgekropte, woede eruit te gooien....
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
No problem. We dragen allemaal bagage hè?
Blijf effe hangen, deed net een bekentenisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
God wat irritant. Ik ben er weg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |