Kan me er niets meer van herinneren, maar ik zal wel naar de patatzaakquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tof, vrijkaartjes in ruil voor promotie werk?
Nou, geef me dan maar Bassie en Adriaan...................quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fuck Bassie en Adriaan. Na de ster wordt de Nederlandse dames-waterpoloploeg "gecrowdsurfed" op NL1. Kijk ik liever naar![]()
Voor elk wat wils.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou, geef me dan maar Bassie en Adriaan...................
Oh spannend zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komt een 5e deel maar de releasedatum is onbekend.
1.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef Juud79 het volgende:
Hello mensen, ik ben weer thuis, eens even twee uurtjes goed geshopt, en nog meer dan geslaagd voor alles ook, wat is het toch fijn om af en toe wat geld uit te geven....
Bas & Aad, toen ik klein was keek ik dat graag, heb ook nog de cassettebandjes van die twee...(en kan de liedjes nog meezingen)
Ongeacht mijn persoonlijkle afkeer van dit duo met hun rol in dat hok, ik gun ze privé alle geluk met hun kotertje en met elkaarquote:
Oh ik ook hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongeacht mijn persoonlijke afkeer van dit duo met hun rol in dat hok, ik gun ze privé alle geluk met hun kotertje en met elkaar
Een huilbaby dus, ik wistut wel. Het uiterlijk van Dennix maar het jankerige van Naad, kon niet missen toch?quote:
Ken je Riven? Mèn,wat heb ik daar op lopen zwoegen. Geweldige 3D.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Oh spannend zeg.
Zit ik eeuwenlang op SimCity te wachten, brengen ze zo'n waardeloze kloon uit.
De Stralende Oudersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een huilbaby dus, ik wistut wel. Het uiterlijk van Dennix maar het jankerige van Naad, kon niet missen toch?
Och erm, t wichtje.... Baby's horen niet te huilen en geen pijn te hebben, dat gun ik zowel het kindje als de ouders niet, ik hoop maar dat ze t snel kunnen verhelpen...quote:
Men bericht over een opname die vorige week heeft plaats gevonden dus ik neem aan dat het kindje nu weer thuis is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Och erm, t wichtje.... Baby's horen niet te huilen en geen pijn te hebben, dat gun ik zowel het kindje als de ouders niet, ik hoop maar dat ze t snel kunnen verhelpen...
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
Tom, wat een geweldig leuke docu over Bassie en Adriaan, thanx.
Jep, t waren drie dagen dus ik denk het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men bericht over een opname die vorige week heeft plaats gevonden dus ik neem aan dat het kindje nu weer thuis is.
Nou.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De Stralende Ouders![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er mooi uit, maar ik ben niet zo van de adventures. Ik speel eigenlijk alleen maar simulaties en strategiespellen:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je Riven? Mèn,wat heb ik daar op lopen zwoegen. Geweldige 3D.
Wat een gejank over een koemelkallergie zeg. Als je als niet BN' er naar het consulatiebureau of huisarts gaat met dezelfde klachten, wordt je baby echt niet opgenomen hoor. Ze adviseren andere voeding en voor de rest mag je het zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
Men bericht over een opname die vorige week heeft plaats gevonden dus ik neem aan dat het kindje nu weer thuis is.
Huil baby.. Fuck dat doen ze toch allemaal. En wat een foto..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
De Stralende Ouders![]()
[ afbeelding ]
Aha, en daar heb ik dan weer niks mee. Ik word daar altijd zo nerveus van, die tijdsdruk bedoel ik dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar ik ben niet zo van de adventures. Ik speel eigenlijk alleen maar simulaties en strategiespellen:
Civ, Colonization, SimCity, ZooTycoon, RollerCoasterTycoon, Age of Empires, Settlers, Caesar...
Ach BQ, ook de simpelen der geest gun ik wat geluk, maak je niet te druk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een gejank over een koemelkallergie zeg. Als je als niet BN' er naar het consulatiebureau of huisarts gaat met dezelfde klachten, wordt je baby echt niet opgenomen hoor. Ze adviseren andere voeding en voor de rest mag je het zelf uitzoek
Bouwen vind ik het leukst, voor de druk is er de pauzeknopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, en daar heb ik dan weer niks mee. Ik word daar altijd zo nerveus van, die tijdsdruk bedoel ik dan.
Beetje tekst kan geen kwaad vanrinsum, voor je het weet.........quote:
Ik maak me heul niet druk om die 2 idioten, wel om de voorkeursbehandeling van dat jankkind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach BQ, ook de simpelen der geest gun ik wat geluk, maak je niet te druk.![]()
Dat ga ik eens op mijn gemakkie bestuderen, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
Bouwen vind ik het leukst, voor de druk is er de pauzeknop![]()
Ik moest ineens aan dit spel denken, het is heel mooi en ligt volgens mij wel in jouw lijn:
http://amanita-design.net/samorost-1/
Tis alleen maar door de media hoor, als jij met een nakomelingetje naar het hospitaal had gemoeten werd je ook geholpen, maar zonder papparaziquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me heul niet druk om die 2 idioten, wel om de voorkeursbehandeling van dat jankkind.
Dokter mijn baby huilt .....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis alleen maar door de media hoor, als jij met een nakomelingetje naar het hospitaal had gemoeten werd je ook geholpen, maar zonder papparazi
Yeah right, ik weet wel beter maar lamaar. Kut semi BN'ers met hun jankkids kunnen mijn rug op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis alleen maar door de media hoor, als jij met een nakomelingetje naar het hospitaal had gemoeten werd je ook geholpen, maar zonder papparazi
Tja, maar aan de andere kant, de Fok-users hebben ook een bepaalde status opgbouwd in die twee jaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dokter mijn baby huilt .....![]()
Zou ik ook doen héééel hard
Dus dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
Dokter mijn baby huilt .....![]()
Zou ik ook doen héééel hard
Na de shop middag met mijn zus. En allemaal nieuwe dingen. Zij ze tegen me.. Hoeveel verplegers wil je verleiden. (ben nogal kieskeurig met kleding).. Hahhahaha.. Maar ik krijg er bijna zin in... (zucht). Maar deze shop middag deed me echt waanzinnig goed. Lekker op een terras beland .. Super !!! Ik ga ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ik las dat je er helemaal klaar voor bent en lekker geshopt hebt. Morgen nog een gesprek en zondagavond is het zover. Hoe voel je je?
Het gaat gewoon goed komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Na de shop middag met mijn zus. En allemaal nieuwe dingen. Zij ze tegen me.. Hoeveel verplegers wil je verleiden. (ben nogal kieskeurig met kleding).. Hahhahaha.. Maar ik krijg er bijna zin in... (zucht). Maar deze shop middag deed me echt waanzinnig goed. Lekker op een terras beland .. Super !!! Ik ga ervoor
Wat een verschrikkelijk ziek mens kan jij af en toen zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een huilbaby dus, ik wistut wel. Het uiterlijk van Dennix maar het jankerige van Naad, kon niet missen toch?
Zekers.. En als ik rond loop ben ik de queen van de afdelingquote:
Kijk, het mooiste wijf op de afdeling, ik hou durfanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
Na de shop middag met mijn zus. En allemaal nieuwe dingen. Zij ze tegen me.. Hoeveel verplegers wil je verleiden. (ben nogal kieskeurig met kleding).. Hahhahaha.. Maar ik krijg er bijna zin in... (zucht). Maar deze shop middag deed me echt waanzinnig goed. Lekker op een terras beland .. Super !!! Ik ga ervoor
Fuck op man... Doe niet zo debielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ziek mens kan jij af en toen zijn.
Jouw obessie voor Huub en anti alle andere ex-miljonairs zit echt ziekelijk verwekt in je hersenen.
Werkelijk te ziek voor woorden als het om een baby gaat er dan nog negatief over te posten.
Een beetje ouder heeft gevoel voor hun kid, maar zelfs dat schijn jij niet op te kunnen brengen om een ouder alle gezondheid voor hun kind te wensen.
Jij hebt nu definitief voor me afgedaan.
Waar denk je dat dequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ziek mens kan jij af en toen zijn.
Jouw obessie voor Huub en anti alle andere ex-miljonairs zit echt ziekelijk verwekt in je hersenen.
Werkelijk te ziek voor woorden als het om een baby gaat er dan nog negatief over te posten.
Een beetje ouder heeft gevoel voor hun kid, maar zelfs dat schijn jij niet op te kunnen brengen om een ouder alle gezondheid voor hun kind te wensen.
Jij hebt nu definitief voor me afgedaan.
Wie doet er nu debiel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck op man... Doe niet zo debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |