Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag je morgen niet meer bellen?
Mag je gewoon zeggen hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jou en Lobasca was het alsof ik naar een prive-telefoongesprek zat te luisteren met jullie permissie![]()
Ik houd ook sommige dingen afgeschermd natuurlijk, maar "dankzij" (en dat is een beetje dubbel) de Clusterhoofdpijn was dat een mooie ingang om over te praten, wat toch algemeen is ipv te praten over wat voor werk je doet en vooral waar je werkt etc. dat is veel meer privéquote:Zelf ben ik niet zo'n held, ik wil niet veel kwijt en ben me er wel van bewust dat er allerlei mensen mee zitten te luisteren.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
En van jouw verwachten we spaanse les!
Bassie & Adriaan zijn mijn jeugdhelden.......................quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toen ik klein was ben ik een keer weggelopen van zo'n "optreden".
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef Soury het volgende:
Super leuke middag gehad hier.. ShoppenMijn zus is super
Ik heb ze een keer aan de bar gehad tijdens mijn bijbaantje in de Martinihal. Drinken konden ze.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan zijn mijn jeugdhelden.......................
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal,
mocht Lekker Simpel nog langskomen vandaag deze is speiaal voor hem
(en zijn buurvrouwtjes) het begin isen het einde is
omdat is ook
het verhaal heb gelezen van hem en zijn zoontje,, dus LS speciaal voor jou !![]()
Nou speciaal voor jou!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan zijn mijn jeugdhelden.......................
Ja dat ben ik met je eens. Zo'n ziekte is iets dat je overkomt, niet iets waarvoor je hebt gekozen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik houd ook sommige dingen afgeschermd natuurlijk, maar "dankzij" (en dat is een beetje dubbel) de Clusterhoofdpijn was dat een mooie ingang om over te praten, wat toch algemeen is ipv te praten over wat voor werk je doet en vooral waar je werkt etc. dat is veel meer privé
Juist.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Zo'n ziekte is iets dat je overkomt, niet iets waarvoor je hebt gekozen.
Ze hebben me 2 jaar geleden nog HEEL erg geholpen met het bieleballebakkerslied!quote:
Maken jullie dan ook nog de dvd's voor Bassie?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ze hebben me 2 jaar geleden nog HEEL erg geholpen met het bieleballebakkerslied!
Zal ik de honneurs dan eens waarnemen en een verschrikkelijk tacky deuntje aanvragen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Juist.
Tis dat ik vrijdag helaas absent ben, anders was ik zeker weer van plan om te gaan bellen en een leuk muziekje uit te kiezen
Lijkt me wel leuk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik de honneurs dan eens waarnemen en een verschrikkelijk tacky deuntje aanvragen?![]()
Ik heb trouwens wel een stapel computer midi's, als je dat geluid hoort krijg je (ik dan) echt heimwee naar de allereerste spelletjes met geluid.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik laat me neutraliseren tot Griek en jaag de buren hiernaast weg![]()
Kom jij er dan wonen?
Nee helaas doen wij geen Bassie en Adriaan dvd's.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maken jullie dan ook nog de dvd's voor Bassie?
Ik dacht dat Bassie dat soort dingen zelf deed.
Ik heb die docu over Bassie en Adriaan gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee helaas doen wij geen Bassie en Adriaan dvd's.
Wel Oki en Doki
Ja die heb ik ook tig keer zitten kijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb die docu over Bassie en Adriaan gezien.
http://profiel.kro.nl/2006/0920_bassie_en_adriaan/intro.aspx
Leuke dingen... Shirts (lang) paar jurkjes t-shirt .. Jogging broek en vestje. En Birkenstock slippers met winterbanden profielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooiiiiii
wat heb je allemaal gekocht ?
Ik ook een beetje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook tig keer zitten kijken.
Ik wist dat dit er was, en ik had er best bij willen zijn:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk jaAlleen had ik van Peter begrepen dat ie nog geen midi's kan afspelen tijdens de show, daarvoor moesten nog wat technische aanpassingen doorgevoerd worden, wilde namelijk zelf al een midi indienen afgelopen vrijdag maar dat ging dus niet
oké danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke dingen... Shirts (lang) paar jurkjes t-shirt .. Jogging broek en vestje. En Birkenstock slippers met winterbanden profiel
Ik ben bij de eerste Games in Concert geweest ( in Utrecht).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist dat dit er was, en ik had er best bij willen zijn:
Oh ik kreeg een PM van Blurk gister.. Tering lief. Soms is het best wel super gaaf dat gare fok forumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké dan![]()
je bent er klaar voor ......
nou wordt het wel erg spannend hé, nog maar een paar daagjes,
ik zal voor je duimen en aan je denken![]()
Zit hem nu weer te kijken...........quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ook een beetje.(2x gezien).
Dat is Blurk he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik kreeg een PM van Blurk gister.. Tering lief. Soms is het best wel super gaaf dat gare fok forum
Jahquote:
Je had het moeten kussen sukkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb net Huub een kikker gered. Die liep in mijn tuin en mijn hond was er mee aan het judoën en had hem op zijn rug en arme beestje kon niet meer overeind komen die heb die maar even uitgezet op de dijk.
Blurk isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik kreeg een PM van Blurk gister.. Tering lief. Soms is het best wel super gaaf dat gare fok forum
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat ineens Huub voor je neus, zit ik niet echt op te wachten.
Als bi zijnde zou dat een ramp voor Claire zijn, dat zou meteen een echtscheiding worden, want hij zou meteen mij proberen te versieren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat huubske ook wel een beetje zou schrikken
Wat dan ook wel liefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat ineens Huub voor je neus, zit ik niet echt op te wachten.
Ik vind het stukje dat Bassie het magazijn laat zien nog steeds top.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit hem nu weer te kijken...........
Oh wat leuk zeg. Kun je ook een naam geven? Misschien is het wel op YouTube te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste Games in Concert geweest ( in Utrecht).
Baba Yetu live.![]()
Ik ben van de generatie Pipo de Clown en Mama Loe en Kluklukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het stukje dat Bassie het magazijn laat zien nog steeds top.
Het was in 2006, ik weet nog dat Floor Jansen optrad (die kan zingen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg. Kun je ook een naam geven? Misschien is het wel op YouTube te vinden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
@Dementor: Ik heb dit briefje ook nog bewaard. (1980 ofzo)
[ afbeelding ]
Van opvoeren weet ik niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben van de generatie Pipo de Clown en Mama Loe en Klukluk![]()
Dementor, jij bent niet zo wijs op de PC's maar weet jij hoe ik mijn scootmobiel sneller dan 80 krijg![]()
Tof, vrijkaartjes in ruil voor promotie werk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
@Dementor: Ik heb dit briefje ook nog bewaard. (1980 ofzo)
[ afbeelding ]
Er komt een 5e deel maar de releasedatum is onbekend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn favoriete spelgenre. Zou er ooit nog een vervolg komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |