Ja sorry hoor, maar dan houdt het op. Die willen we niet missen dus je vermant je maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
Sly belde net ook al. Die wil een verslagje doen vanaf de weekmarkt in Vlissingen vrijdagavond.....
Heb jij Sly ook aan zijn nieuwe radio site geholpen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
Sly belde net ook al. Die wil een verslagje doen vanaf de weekmarkt in Vlissingen vrijdagavond.....
Ja maar 'de weekmarkt in Vlissingen' Kom op zeg.....WAT heeft dat nou voor nieuwswaarde?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dan houdt het op. Die willen we niet missen dus je vermant je maar.
Ik had hem verteld dat ik ook sms-jes tijdens de show kreeg maar dat ik geen zin hadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb jij Sly ook aan zijn nieuwe radio site geholpen?
Je kunt hem nu smsjes versturen die vervolgens zo live via zijn mengpaneel in gesproken tekst worden uitgezonden.
Het is die stem, snap dat dan. Ik wil niet zeggen dat jij het niet goed doet hoor, maar Sly...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar 'de weekmarkt in Vlissingen' Kom op zeg.....WAT heeft dat nou voor nieuwswaarde?
Okee...............gaan we morgen ook nog verbinding maken met dequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is die stem, snap dat dan. Ik wil niet zeggen dat jij het niet goed doet hoor, maar Sly...
9 van de 10 FP reacties lees ik niet eens meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Wat zich Fok! toch ook vol met triestelingen. Moet je die reacties lezen..........
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
De jeugd is de toekomst....................................*proest*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
9 van de 10 FP reacties lees ik niet eens meer.
Voor mij zijn bepaalde plaatsen zowel voor hetero's als voor homo's niet gepast.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Wat zich Fok! toch ook vol met triestelingen. Moet je die reacties lezen..........
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
Ja, volgens mij zijn het voornamelijk jonkies die daar reageren. Kennelijk is het stoer om het 'vies' te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst....................................*proest*
Jij bent gewoon preutsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij zijn bepaalde plaatsen zowel voor hetero's als voor homo's niet gepast.
Als een hetero-stel b.v.zomaar midden op de weekmarkt in Vlissingen begint te neuken vind ik dat ook "vies".
Ik was ooit stalker van Disana en had EXACT dezelfde avatar. Nu ben ik geenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien een hele late vraag eigenlijk maar waarom hebben PeterNB en Disana bijna dezelfde avatar? Wat is het verhaal erachter, ben ik benieuwd naar
Zal wellicht eens gepost zijn maar mij is het iig aan de aandacht ontsnapt
Helemaal niet, als er een stel in een sekstent voor veel publiek de coulissen van het podium naait heb ik daar geen problemen mee. Ook niet in het bos, dat ze onttrekt aan het oog van de openbaarheid. Bij mij voor de deur sta ik het niet toe.quote:
En scheurnagelquote:
Haha okejquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was ooit stalker van Disana en had EXACT dezelfde avatar. Nu ben ik geen
stalker meer, maar alleen nog maar Disanadept...............
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En scheurnagel![]()
@Ruud: Vlietland IS een bos (althans een verlaten park waar de sex tussen de bomen uit
het zicht van iedereen plaatsvindt)
Het is alleen niet waar. Als dgk_fan zat Peter Dennis te stalken. Ik vond dat zo schattig dat ik hem met warme pm's overlaadde. Hij vertelde me dat hij homo is, hetgeen mijn hart brak. Om me te troosten doet ie sindsdien alsof ik een begerenswaardiga ava heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okejIk weet dat niet eens meer maar nu je dit zegt komt er een vage herinnering naar boven
![]()
Dus dat............. Er heeft daar 1 of andere parkwachter die mannetjes 'betrapt' enquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan snap ik de commotie niet. Laat ze lekker aanklooien.
Jullie beiden kunnen mij van alles wijsmaken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen niet waar. Als dgk_fan zat Peter Dennis te stalken. Ik vond dat zo schattig dat ik hem met warme pm's overlaadde. Hij vertelde me dat hij homo is, hetgeen mijn hart brak. Om me te troosten doet ie sindsdien alsof ik een begerenswaardiga ava heb.
Dan weet ik nu wie de ECHTE viespeuk is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus dat............. Er heeft daar 1 of andere parkwachter die mannetjes 'betrapt' en
ze toen 'vastgehouden' en de politie ter plaatse laten komen.
Ik vertel altijd de waarheid hoor. Peter daarentegen is een fantast... de ene dag denkt ie dat ie Sly is, de andere dat hij een radioshow maaktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jullie beiden kunnen mij van alles wijsmaken hoor![]()
Vind het allemaal wel mooi ontstaan![]()
Dus datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan weet ik nu wie de ECHTE viespeuk is.
Bong, gewoon vriendelijk ja knikken en doorlopen. Werkt bij mij ook altijd het beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
@Disana: jouw verhaal klopt niet! Omdat jij de politie had gebeld moest ik op het bureau
beloven om jou niet meer te PM'en en om jouw avatar niet meer te gebruiken!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bong, gewoon vriendelijk ja knikken en doorlopen. Werkt bij mij ook altijd het beste.
Nasi met mayo.................MUUUUUUHJAMMIE!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Zo ik heb trek in nasi niet normaal!
Ik weet niet wat het is.....soort hypnosequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja, jij laat je ook al opstoken door die Gruningse Biatch ?!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nasi met mayo.................MUUUUUUHJAMMIE!
Wat een combinatiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nasi met mayo.................MUUUUUUHJAMMIE!
Dat is gewoon omdat ik het nergens over heb Bong... slaapverwekkend saai, that's me.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.....soort hypnoseMoet ook zeggen hoe rustgevend de stem van Disana op mij inwerkt toen ik haar op de PPPS hoorde, maybe zou het bijna zelfs een cluster kunnen dempen, al werkt dat helaas nog niet
Yep! Net zoals macaroni met mayo. Niemand eet het zo,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een combinatieNog nooit geprobeerd. Is dat lekker
Ach de hele PPPS draait toch wel om "prefab" luchtigheid toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat ik het nergens over heb Bong... slaapverwekkend saai, that's me.
Dat heb ik ook weleens gedaan, en dan met Zaanse mayo, die is het beste, doe ik ook vaak in combi met chipsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep! Net zoals macaroni met mayo. Niemand eet het zo,
maar het is ZOOHOOO lekkah![]()
Heel goed!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach de hele PPPS draait toch wel om "prefab" luchtigheid toch?
Daarom is het ook zo leuk om te beluisteren (en terug te luisteren) om ff te ontspannen, dan hoeft het niet over iets specifieks te gaan![]()
Ja, dat vind ik ook. Het heeft iets huiskamerachtigs, al die stemmen van posters die we al lang kennen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach de hele PPPS draait toch wel om "prefab" luchtigheid toch?
Daarom is het ook zo leuk om te beluisteren (en terug te luisteren) om ff te ontspannen, dan hoeft het niet over iets specifieks te gaan![]()
Zoietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel goed!
Witte tuinhekjes en de geur van appeltaart.
Daarom was voor mij de drempel ook laag om in te bellen, ookal is het ff eng in het begin, maar het voelt alsof je elkaar al tig keer gezien hebt IRL ofzo, gewoon alsof je een soort familie bent of zoietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het heeft iets huiskamerachtigs, al die stemmen van posters die we al lang kennen.
Ik heb het bedacht dus ik mag het definiėren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Daarom was voor mij de drempel ook laag om in te bellen, ookal is het ff eng in het begin, maar het voelt alsof je elkaar al tig keer gezien hebt IRL ofzo, gewoon alsof je een soort familie bent of zoiets
Bij jou en Lobasca was het alsof ik naar een prive-telefoongesprek zat te luisteren met jullie permissiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Daarom was voor mij de drempel ook laag om in te bellen, ookal is het ff eng in het begin, maar het voelt alsof je elkaar al tig keer gezien hebt IRL ofzo, gewoon alsof je een soort familie bent of zoiets
Haha, ja idd, ik vond het wel leuk klinken "prefab", typisch iets des FOK!s imhoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het bedacht dus ik mag het definiėren.
[DGK # 137] Prefab luchtigheid :o
't is jammer dat Zaanse nog steeds gebruik maakt van legbatterijkippen want het isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan, en dan met Zaanse mayo, die is het beste, doe ik ook vaak in combi met chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |