Ja sorry hoor, maar dan houdt het op. Die willen we niet missen dus je vermant je maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
Sly belde net ook al. Die wil een verslagje doen vanaf de weekmarkt in Vlissingen vrijdagavond.....
Heb jij Sly ook aan zijn nieuwe radio site geholpen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
Sly belde net ook al. Die wil een verslagje doen vanaf de weekmarkt in Vlissingen vrijdagavond.....
Ja maar 'de weekmarkt in Vlissingen' Kom op zeg.....WAT heeft dat nou voor nieuwswaarde?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dan houdt het op. Die willen we niet missen dus je vermant je maar.
Ik had hem verteld dat ik ook sms-jes tijdens de show kreeg maar dat ik geen zin hadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb jij Sly ook aan zijn nieuwe radio site geholpen?
Je kunt hem nu smsjes versturen die vervolgens zo live via zijn mengpaneel in gesproken tekst worden uitgezonden.
Het is die stem, snap dat dan. Ik wil niet zeggen dat jij het niet goed doet hoor, maar Sly...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar 'de weekmarkt in Vlissingen' Kom op zeg.....WAT heeft dat nou voor nieuwswaarde?
Okee...............gaan we morgen ook nog verbinding maken met dequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is die stem, snap dat dan. Ik wil niet zeggen dat jij het niet goed doet hoor, maar Sly...
9 van de 10 FP reacties lees ik niet eens meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Wat zich Fok! toch ook vol met triestelingen. Moet je die reacties lezen..........
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
De jeugd is de toekomst....................................*proest*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
9 van de 10 FP reacties lees ik niet eens meer.
Voor mij zijn bepaalde plaatsen zowel voor hetero's als voor homo's niet gepast.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
Wat zich Fok! toch ook vol met triestelingen. Moet je die reacties lezen..........
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
Ja, volgens mij zijn het voornamelijk jonkies die daar reageren. Kennelijk is het stoer om het 'vies' te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De jeugd is de toekomst....................................*proest*
Jij bent gewoon preutsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij zijn bepaalde plaatsen zowel voor hetero's als voor homo's niet gepast.
Als een hetero-stel b.v.zomaar midden op de weekmarkt in Vlissingen begint te neuken vind ik dat ook "vies".
Ik was ooit stalker van Disana en had EXACT dezelfde avatar. Nu ben ik geenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien een hele late vraag eigenlijk maar waarom hebben PeterNB en Disana bijna dezelfde avatar? Wat is het verhaal erachter, ben ik benieuwd naar
Zal wellicht eens gepost zijn maar mij is het iig aan de aandacht ontsnapt
Helemaal niet, als er een stel in een sekstent voor veel publiek de coulissen van het podium naait heb ik daar geen problemen mee. Ook niet in het bos, dat ze onttrekt aan het oog van de openbaarheid. Bij mij voor de deur sta ik het niet toe.quote:
En scheurnagelquote:
Haha okejquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was ooit stalker van Disana en had EXACT dezelfde avatar. Nu ben ik geen
stalker meer, maar alleen nog maar Disanadept...............
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En scheurnagel![]()
@Ruud: Vlietland IS een bos (althans een verlaten park waar de sex tussen de bomen uit
het zicht van iedereen plaatsvindt)
Het is alleen niet waar. Als dgk_fan zat Peter Dennis te stalken. Ik vond dat zo schattig dat ik hem met warme pm's overlaadde. Hij vertelde me dat hij homo is, hetgeen mijn hart brak. Om me te troosten doet ie sindsdien alsof ik een begerenswaardiga ava heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha okejIk weet dat niet eens meer maar nu je dit zegt komt er een vage herinnering naar boven
![]()
Dus dat............. Er heeft daar 1 of andere parkwachter die mannetjes 'betrapt' enquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan snap ik de commotie niet. Laat ze lekker aanklooien.
Jullie beiden kunnen mij van alles wijsmaken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen niet waar. Als dgk_fan zat Peter Dennis te stalken. Ik vond dat zo schattig dat ik hem met warme pm's overlaadde. Hij vertelde me dat hij homo is, hetgeen mijn hart brak. Om me te troosten doet ie sindsdien alsof ik een begerenswaardiga ava heb.
Dan weet ik nu wie de ECHTE viespeuk is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus dat............. Er heeft daar 1 of andere parkwachter die mannetjes 'betrapt' en
ze toen 'vastgehouden' en de politie ter plaatse laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |