Cuba heeft ook nog reële kansen op de 800 meter en een kansrijke taekwondoka in de klasse boven de 80 kg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
5x goud is nog altijd mogelijk voor Cuba, maar dan moet ook echt alles lukken. Ze staan in 4 boksfinales en in de honkbalfinale. Er zal toch wel één iemand die finale in het boxen verliezen.
Zal je zien dat dit juist niet gebeurt en Cuba er alsnog voorbij gaat.
EDIT: Bij het mountainbiken is Absalon favoriet, maar het is lang niet zo zeker als in 2004 dat hij goud gaat halen. Hij moet echt oppassen voor de Zwitsers Sauser, Schurter en Vogel, de Spanjaard Hermida en ook de Deen Fuglsang zou ik niet uitsluiten.
Hoe kom je hier bij. Het goud zal hier zeer waarschijnlijk naar Kovacs of Wagner gaan, met de oude Idem als outsider.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef Petertje81 het volgende:
Osypenko (K1 500m dames) is echter favoriet voor goud.
Ze pakken hier goud en zilver, maar ze moeten nog altijd een 7de keer goud pakken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Frankrijk lijkt 'ons' voorbij te gaan..
Handbalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze pakken hier goud en zilver, maar ze moeten nog altijd een 7de keer goud pakken natuurlijk
(al zal dat inderdaad wel gebeuren)
Morgen spelen ze de handbalfinale tegen Ijsland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze pakken hier goud en zilver, maar ze moeten nog altijd een 7de keer goud pakken natuurlijk
(al zal dat inderdaad wel gebeuren)
Inderdaad. Misschien maken de Fransen trouwens ook bij andere sporten nog wel een kans op goud, dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Of we nou 10e of 11e worden, het blijft natuurlijk een fantastische prestatie van ons.
Morgen dus maar IJsland aanmoedigen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien maken de Fransen trouwens ook bij andere sporten nog wel een kans op goud, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Dan moeten ze als ik het goed heb nog een keer goud en zilver winnen om ons in te halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:24 schreef blackEyEz321 het volgende:
Oekranie heeft bij canoeen goud gewonnen![]()
Maar die zouden dan nog twee keer goud moeten winnen. Dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:24 schreef blackEyEz321 het volgende:
Oekranie heeft bij canoeen goud gewonnen![]()
uh oh.
Nee, we hebben beide 5 zilver dus met hun 12 bronzen gaan ze ons voorbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moeten ze als ik het goed heb nog een keer goud en zilver winnen om ons in te halen.
Ik gun die IJslanders die gouden plak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen spelen ze de handbalfinale tegen Ijsland.
Volgens mij hebben zij maar vier zilver.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:27 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
Nee, we hebben beide 5 zilver dus met hun 12 bronzen gaan ze ons voorbij.
http://www.olympicmedalranking.com/countries/Ukraine/Silverquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij maar vier zilver.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik gun die IJslanders die gouden plak.
Blonska's zilveren medaille is haar afgenomen, ze hebben nu dus vier keer zilver.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:32 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
http://www.olympicmedalranking.com/countries/Ukraine/Silver
oooh dat wis ik niet. Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blonska's zilveren medaille is haar afgenomen, ze hebben nu dus vier keer zilver.
Het enige land waar ik nog écht bang voor ben dat ze ons passeren is Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:34 schreef blackEyEz321 het volgende:
[..]
oooh dat wis ik niet. Dank jeEr is weer hoop hehe
Dat zit er heel dik in, maar dan worden we 11e, nog steeds een prima resultaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het enige land waar ik nog écht bang voor ben dat ze ons passeren is Frankrijk.
Dat zeker. Ik ben dan ook heel erg trots.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er heel dik in, maar dan worden we 11e, nog steeds een prima resultaat.
Die moeten ze ook maar eerst winnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen spelen ze de handbalfinale tegen Ijsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |