alle surinamers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:05 schreef Nobu het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vraag me dit al jaren af: waarom willen alle Surinamers toch in godsnaam met elk schrammetje naar het ziekenhuis?![]()
Wtf manquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:05 schreef Nobu het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vraag me dit al jaren af: waarom willen alle Surinamers toch in godsnaam met elk schrammetje naar het ziekenhuis?![]()
Nee, dat gaat volgens het Egyptische systeem: degene met de grootste ballen heeft voorrang.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:17 schreef slindenau het volgende:
Geldt dat bij fiets-kruisingen ook dan, dat rechts voorrang heeft?
heheheh ik kliktequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
'Man fietst door na aanrijding, slachtoffer in coma'
quote:
Ehm, over het algemeen heeft het grootste deel van de allochtonen grote schrik voor ziekenhuizen, omdat zij evt niet verzekerd zijn, het geloof het niet toe laat of zij denken dat het probleem wel weer zal over gaan. Dus wat dat betreft is jullie statement totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Allochtonen in het algemeen eigenlijk.
Had je beter naar de huisarts kunnen gaan was je sneller aan de beurt geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:14 schreef Dennisweb het volgende:
Gisteren geen voorrang gekregen waar ik voorrang moest hebben, ik op de remmen, en ben onderuit gegleden op mn pols en hand.
Gisteren toch maar ff naar spoedeisende hulp geweest (al was het niet zo spoedig), en na 4 uur bleek dat mn pols gekneust is.
Dus, soort zelfde meegemaakt, alleen erger ik me aan lullo's als jij die geen voorrang geven, en dat stilletjes weggaan.
Sorry, zal ze het waarderen als ik een bezoekje aan haar kom brengen met een grote bos bloemen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:09 schreef Buschetta het volgende:
Mijn moeder is vandaag ook zo aangereden. Gelukkig was er een lieve angolese vrouw die haar naar het ziekenhuis heeft gebracht waar ze nu ligt aan een beademingsapparaat en een flinke hersenschudding
Nu ik er zo over denk..... die gozer dat was jij.
Voordat ze bezweek mompelde ze iets dat je een mooie fiets had......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Sorry, zal ze het waarderen als ik een bezoekje aan haar kom brengen met een grote bos bloemen?
Dan moet het toch iemand anders geweest zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Voordat ze bezweek mompelde ze iets dat je een mooie fiets had......
Ja het zijn losers, zo had ik toen ik nog in training zat bij t callcenter werk een surinaams wijf aan de lijn die meteen haar abonnement wou opzeggen omdat haar internet het niet deed (lees: Ze had de fucking kanker stekker in het verkeerde poortje gedaan) dom volk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:05 schreef Nobu het volgende:
kan je nagaan hoe erg ze in de war wasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Dan moet het toch iemand anders geweest zijn...
Waar haal je dit sprookje vandaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:32 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ehm, over het algemeen heeft het grootste deel van de allochtonen grote schrik voor ziekenhuizen, omdat zij evt niet verzekerd zijn, het geloof het niet toe laat of zij denken dat het probleem wel weer zal over gaan. Dus wat dat betreft is jullie statement totaal uit de lucht gegrepen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:17 schreef slindenau het volgende:
Geldt dat bij fiets-kruisingen ook dan, dat rechts voorrang heeft?
Dat heeft inderdaad iets te maken met een ziekenhuisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja het zijn losers, zo had ik toen ik nog in training zat bij t callcenter werk een surinaams wijf aan de lijn die meteen haar abonnement wou opzeggen omdat haar internet het niet deed (lees: Ze had de fucking kanker stekker in het verkeerde poortje gedaan) dom volk.
Als mijn auto nou eens wilt starten dan rij ik mezelf misschien nog wel eens dood. Er is nog hoop dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:10 schreef BobbyB het volgende:
Onterechte klacht, je had het zelf kunnen voorkomen en vind het jammer dat je niet kapot bent gereden.
Klacht: Mensen die niet dood gaan als ze dat wel zouden moeten.
Klacht 2: TS die semi-grappig reageert en niet hapt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:15 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als mijn auto nou eens wilt starten dan rij ik mezelf misschien nog wel eens dood. Er is nog hoop dus.
Omdat dat een echte baas is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom heb je die mongool in je avatar staan?
wie is dat dan?quote:
Daar heb je wel gelijk in, maar dat neemt niet weg dat het vreemd is dat sommige mensen die voorrang hebben dit koste wat het kost willen nemen, al moeten ze het met de dood bekopen. Van die mensen die zich rustig voor een voorbijrazende vrachtauto gooien want "ja, ik heb toch voorrang?"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon voorrang geven waar je voorrang moet geven lutser!
Nou, ik vind het storender dat er mensen zijn die koste wat het kost voorrang nemen terwijl ze het niet eens hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar dat neemt niet weg dat het vreemd is dat sommige mensen die voorrang hebben dit koste wat het kost willen nemen, al moeten ze het met de dood bekopen. Van die mensen die zich rustig voor een voorbijrazende vrachtauto gooien want "ja, ik heb toch voorrang?"
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef bluuf het volgende:
Het feit dat de TS nog een topic opent terwijl hij gewoon zo fout zit als ik weet niet wat zegt eigenlijk genoeg over de maatschappelijke status en het tokkie opleidingsniveau van hem.
Onterechte klacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Normaal geef ik netjes voorrang aan het verkeer waar ik dat zou moeten geven alleen is er 1 punt waar ik dat soms niet doe, zoals vandaag dus.
Nu ben ik absoluut geen generaliseerder of discriminant, maar inderdaad, een groot opvallend percentage van de allochtone bevolking is Hypochondrier... Kende een kind dat zowat elke week naar de eerste hulp ging (ja dus ook voor een muggenbult!)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Allochtonen in het algemeen eigenlijk.
JONGE ALS DAT IN ZOEEN SITUATIE WAS MOEST IEDEREEN NA EEN AANRIJDING EEUWIG OP STRAAT BLIJVEN STAAN DAN STONDEN ER NU DUS ALLEMAAL TOKKIES, KAMPERS EN BEJAARDEN STIL OP DE WEG DAT ZOU HET VEUL GEVAARLIJKER MAKEN DUS JE LIEGT DENK IKquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef Basekid_NZ het volgende:
Doorrijden na een aanrijding.... is dat niet strafbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |