Wat boeit het jou nou of Ajax Sno heeft gehaald?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zitten er in de jeugd niet betere spelers ofzo?
A1 misschien?
Jong Ajax???
Probeer dat eens ipv Evander Sno halen...
Het trekt inderdaad zo'n typische Colin-kop. Deer-in-headlights-look.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto, als je goed naar ze gezicht kijkt hehe.
van geel zou Sno nooit halen, die zou gaan voor Shini Ono ofzo...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef TC03 het volgende:
Sno...Is Martin van Geel nog steeds stiekem TD ofzo? Wat een lompe aankoop.
Misschien kon Marco het handschrift van Martin niet lezen en moest hij eigenlijk Ono halen ipv Sno.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
van geel zou Sno nooit halen, die zou gaan voor Shini Ono ofzo...
Sno is een leuke aankoop.
Snono?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien kon Marco het handschrift van Martin niet lezen en moest hij eigenlijk Ono halen ipv Sno.
He huilebalk,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat boeit het jou nou of Ajax Sno heeft gehaald?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He huilebalk,
Anders moet je als moderator ff leden gaan lopen locken in topics.![]()
Das een oplossing, gewoon op basis van een avatar, wat denk je daarvan?![]()
Wijsneus....
Nee hoor, ik heb het specifiek tegen jou omdat jij het al een paar keer in het Ajax topic hebt gezegd. Ik heb niet tegen andere niet-ajacieden gezegd dat ze hun waffel moesten houden, ook niet tegen jou trouwens.quote:Zolang je met de wind meewaait is het prima, maar zodra je iets van kritiek hebt op Ajax dan kom jij weer met wat opmerkingen dat niet ajacieden infeite hun waffel moeten houden.
Ik reageer gewoon als user op dit momentquote:Ipv zo zielig te reageren als moderator kan je misschien beter een normaal antwoord op een doodnormale vraag geven.
Fout!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Calimero.
Iedereen is hier altijd lovend over het geweldige technische beleid van Ajax inderdaad...
I rest my casequote:!!!!! IK LUL MAAR WAT !!!!
Ja ik ben echt anti niet-ajacieden hier in dit topic!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Fout!
Zolang je een ajax avatar hebt mag het, maar kom je van een andere club dan moet je infeite je mening voor je houden en ja en amen knikken bij sommige personen, dat staat mij niet aan.
Het was ook gewoon een serieuze vraag van me.quote:Heeft geen drol met Calimero te maken!
Er zijn een flink aantal leden die de discussie op een normale manier aangaan, ipv zo'n bijdehandte opmerking neerknallen, dus nee voel me niet als zielig vogeltje in Ajax topics..
Je doet je ondertitel weer eer aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zitten er in de jeugd niet betere spelers ofzo?
A1 misschien?
Jong Ajax???
Probeer dat eens ipv Evander Sno halen...
Het filmpje zal wel gemaakt zijn door Ranger fans. In die landen is het niet gebruikelijk om je eigen spelers belachelijk te makenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef steeze het volgende:
"Worst Ever Celtic Player" Waarom ? omdat hij een penalty veroorzaakte tegen de aartsrivaal. Nou nou, ik heb Sno ook goede wedstrijden zien spelen voor Celtic.
Stel je voor dat Celtic-fans hem hebben gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het filmpje zal wel gemaakt zijn door Ranger fans. In die landen is het niet gebruikelijk om je eigen spelers belachelijk te maken
Vertonghen, Lindgren, Anita, Jan-Arie Van der Heijden, volgend seizoen Donald en daarnaast heb je nog Delorge, Gabri en Schilder voor die positie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want we hebben zo veel talenten voor de defensieve middenveld positie.
Delorge en Schilder mogen weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vertonghen, Lindgren, Anita, Jan-Arie Van der Heijden, volgend seizoen Donald en daarnaast heb je nog Delorge, Gabri en Schilder voor die positie.
Hopelijk geen snopend seizoen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zet de spandoeken maar klaar mannen.. Ajax heeft dit seizoen snode plannen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |